Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med dresser fra LAB PAL ZILERI? Er halv pris på en butikk i nærheten, så da kommer de vell på rundt 2500kr.

 

Har et par grå flanellbukser fra Pal Zileri (mainline) som jeg er meget fornøyd med. Riktignok ikke PAL, som vel er en billigere linje, men jeg tror nok uansett at 2500 er en god pris.

Lenke til kommentar

Hvor lenge mener folk her at et godt par med jeans skal vare?

 

Har nemlig flere par med jeans fra Jack & Jones fra før jeg la om stil, og de har faktisk holdt i fire - fem år nå. Selvfølgelig ser man at de er blitt litt slitt, men de henger jo fortsatt sammen ; p Et av dem er ikke så stygge heller faktisk, ganske slim-fit i grått. Og når jeg brukte disse så hadde jeg jo ikke peiling på hvordan man vasket jeans, så jeg vasket dem bare etter annen hvert bruk jeg : p

 

Så, liksom, varer jeans fra Acne ol., som blir skrytt av hver, enda lengre enn det? : o

Lenke til kommentar

Om det er er kjøpt på Steen & Strøm Magasin er det to muligheter. Enten er du bundet til butikken eller du kan bruke den på visse andre. Dette er fordi at noen av butikkene driftes av Departments & Stores Norway AS mens andre som for eksempel Hermès drifter shop-in-shop. Så er noe kjøpt på feks. Ralph Lauren kan du nok få varer fra Denîm.

Lenke til kommentar

Hvor lenge mener folk her at et godt par med jeans skal vare?

 

Har nemlig flere par med jeans fra Jack & Jones fra før jeg la om stil, og de har faktisk holdt i fire - fem år nå. Selvfølgelig ser man at de er blitt litt slitt, men de henger jo fortsatt sammen ; p Et av dem er ikke så stygge heller faktisk, ganske slim-fit i grått. Og når jeg brukte disse så hadde jeg jo ikke peiling på hvordan man vasket jeans, så jeg vasket dem bare etter annen hvert bruk jeg : p

 

Så, liksom, varer jeans fra Acne ol., som blir skrytt av hver, enda lengre enn det? : o

Min eldste Acne jeans er 3 år gammel ca. Regner med at den kommer til å vare en god del lenger. Men nå avhenger det mye av hvor mange bukser man har også da. Den Acne jeansen har jeg ikke brukt på 6 måneder eller noe.

 

Om det er er kjøpt på Steen & Strøm Magasin er det to muligheter. Enten er du bundet til butikken eller du kan bruke den på visse andre. Dette er fordi at noen av butikkene driftes av Departments & Stores Norway AS mens andre som for eksempel Hermès drifter shop-in-shop. Så er noe kjøpt på feks. Ralph Lauren kan du nok få varer fra Denîm.

Sikker?

 

Departments & Stores Norway AS er en del av Airport Retail Group. DSN er lokalisert på Steen & Strøm Magasin i Oslo, hvor selskapet drifter over 20 butikker. Våre butikker kan tilby et bredt sortiment av klær og accessories, til både han og henne, i tillegg til reiseeffekter og interiør. Vi fører kjente merkevarer som Hermès, Burberry, Diesel, Boss, Polo Ralph Lauren, Filippa K, Guess og Tiger of Sweden.
Lenke til kommentar

Går Liddesdale for å være en "fin" jakke? Så bra ut. Kanskje noe å skaffe meg når jeg hiver bort vinterjakken.

 

Ikke i mine øyne. Det er en random høstjakke regnet til hytte, hage, friluftsliv osv, men jeg liker den til casual bruk. Trendhorer vil selvsagt bruke den til en blazer på julebord i et par sesonger siden den er 3ndy, for også bytte den ut. Det er en utmerket jakke, men den har sitt bruksområde.

 

P.S jeg brukte den på byen et par ganger jeg også. Funker fint til slikt.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Kan blazer og en finere bukse funke på vgs ball? Tenkte å kjøpe dress, men den vil jo bli brukt så lite, så kanskje blazer og bukse hadde vært mer lønnsomt. Kan jo brukes på byen osv når jeg blir 18år om 4 mnder :p

 

Edit: men det blir kanskje dyrere? Har ikke penger nå om dagen til å bruke altfor mye på plagg som kommer til å bli så sjeldent brukt.

Endret av depeche
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...