Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så kaldt nå da, så går vel greit å bruke det nå, eller?

Tenkte litt på det selv, med en god ullgenser så er det nok greit. Men det blir vel nesten det samme som å bruke seilersko nå med et par ullsokker, blir jo feil sesong.

Hvis det er varmt nok må det jo være greit, alt annet gir jo ikke mening. Hvis det hypotetisk sett hadde vært sol og 25 grader ute nå, må det vel være greit med seilersko selv om det er "vinter", er du ikke enig?

Lenke til kommentar

Chelsea boots er ikke så veldig mye varmere enn seilersko med ullsokker. Men det ser fortsatt ikke bra ut når det fortsatt er snø ute. Men om det hadde vært 25 grader, så ville ikke snø vært et problem, og da kunne jeg vært enig. Faktumet er at snøen fortsatt er her, og folk går med quilted jakker.

Lenke til kommentar

Joda, men poenget er at om været tillater det så må det være greit å gå med quilted jakker selv om det er "vinter" i den forstand. Ingen som sier at det ikke finnes bedre alternativer når det er kaldt og det snør ute, men når dette IKKE er tilfellet... You get my point.

 

Det var vel det Pat mente.

Du er for pro for meg :)

Lenke til kommentar

Juleball coming up. Jeg har ingen dress, så det nest beste får duge. Jeg tenker å kjøre en blå blazer, grå flanellbukser og monks. Jeg mangler de to sistnevnte. Jeg har hørt at ToS har noen fine flanellbukser, stemmer dette? Jeg må også ha sko. Jeg har sett på Herring Cardiff og Herring Shakespeare. Selv liker jeg helt klart Shakespeare best, men det blir også et spørsmål om pris. Hva tenker dere om skoene og antrekket i helet. Akseptabelt?

Lenke til kommentar

Juleball coming up. Jeg har ingen dress, så det nest beste får duge. Jeg tenker å kjøre en blå blazer, grå flanellbukser og monks. Jeg mangler de to sistnevnte. Jeg har hørt at ToS har noen fine flanellbukser, stemmer dette? Jeg må også ha sko. Jeg har sett på Herring Cardiff og Herring Shakespeare. Selv liker jeg helt klart Shakespeare best, men det blir også et spørsmål om pris. Hva tenker dere om skoene og antrekket i helet. Akseptabelt?

 

Shakespeare.

 

Oscar Jacobson har grå flanell som visstnok skal være greie.

Lenke til kommentar

Det var forresten ikke juleball, men russeball. Får se etter noen bukser OJ, husker at jeg så noen jeg likte godt for en stund siden. Hva skoene angår er Shakespeare helt klart favoritten, men jeg må passe på slik at jeg har nok penger til inngangsbilletten.

Lenke til kommentar

Det var forresten ikke juleball, men russeball. Får se etter noen bukser OJ, husker at jeg så noen jeg likte godt for en stund siden. Hva skoene angår er Shakespeare helt klart favoritten, men jeg må passe på slik at jeg har nok penger til inngangsbilletten.

 

Det er tilbud på OJ-bukser på Follestad nå, så du kan sikkert spare litt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...