Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs hvor i Oslo du er. Her på Grønland har jeg ikke sett en enda, men når jeg tar banen opp mot Frognerseteren til jobb ser jeg quiltede jakker rimelig ofte

Det er nok sant. Nå beveger jeg meg sjeldent aldri utenfor Karl Johan og Aker Brygge, til nøds Oslo City, så det sier seg selv at det kanskje er en grunn til at jeg sjeldent har sett det. På den andre siden innbiller jeg meg at det hvert fall burde vært noen med quiltede jakker i Oslo sentrum, men den gang ei.

Lenke til kommentar

Ser på Mordene i Whitechapel nå, Betjent Chandler kjører stil som bare det, det samme kan ikke sies om de andre, de er ikke direkte uflidde, men de har ikke samme snerten.

Nrk1 forresten

Helt, helt, helt enig.

En av de beste seriene som er laget spør du meg. Med et fantastisk persongalleri.

Husker første gangen Chandler kom inn på kontoret. Mine tanker var i førsten veldig negative pga. hvordan han oppførte seg, men ca halvveis lærte man seg å kjenne han. Han er en av mine absolutte favoritter på tv.

Jeg må si meg enig også her. Jack the Ripper episoden var utrolig spennende, og episoden de viste i går var ikke langt ifra. Joseph Chandler er en relativt fantastisk karakter også. Jeg klarer ikke å uttrykke meg skikkelig akkurat nå, men serien er fantastisk, beste krimserien jeg noen gang har sett tror jeg.

Angående quilted jakker har jeg bare sett så jeg bare to i Bergen hittil i år i fjor. Den ene satt på en eldre dame, den andre satt på en student.

Endret av DandyVers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som Nash sa, stikk til et par skoler i sentrum. Både plenty med folk fra ungdomskole og VGS som har fått dem. Som regel kombinert med joggebukse og uggs, tough.

@Lokeland: Nå var jeg ikke på landsbygda i England, men vil påstå at det er et sjeldnere der en i London egentlig. Folk hadde det uansett stil. Kunne ha de mest shabby hullete buksene og sko, og en quilted jakke.

Er hjemme igjen nå. Virkelig storfornøyd. Endte opp med massevis av klær. Er jo januarsalg, så de fleste butikkene hadde noen gode tilbud, men mye var allerede borte da jeg kom :thumbdown: kunne heller ikke dy meg når jeg tok turen innom Barbour idag. Så endte opp med en voksjakke også. Merker at jeg gleder meg til våren nå :innocent:

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å bruke docksides og alpargatas. Og piqué. Og jeg bør nok skaffe meg en quilted jakke etter hvert som våren nærmer seg også. As of now har jeg bare en peacoat og en slags trench. Men trenchen er svart, og du kan nok heller ikke kalle det en ekte trench. Jeg vil ha en skikkelig, beige trench coat. Forresten, er beige fargen å gå for?

Noen som har link til nettbutikker som selger dette?

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Jeg har selv beige, svart og navy trench. Så beige er nok fargen etter svart, ja. Etter min mening skal beige komme før svart også.

Asos hadde hvertfall noen helt ok trench i fjor, men dette er vel ikke helt årstiden for å kjøpe det.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Dagen derpå, har gått nesten utelukket til å klikke gjennom blogger og diverse, for ikke å glemme WAYWRN-tråden.

post-136473-0-12088800-1294604223_thumb.jpgpost-136473-0-11764000-1294604213_thumb.jpgpost-136473-0-83748700-1294604204_thumb.jpgpost-136473-0-49020100-1294604194_thumb.jpgpost-136473-0-50821800-1294604189_thumb.pngpost-136473-0-78564000-1294604162_thumb.jpgpost-136473-0-19543500-1294604152_thumb.jpgpost-136473-0-03396800-1294604157_thumb.jpgpost-136473-0-00375600-1294604146_thumb.jpgpost-136473-0-06529400-1294604139_thumb.jpg

Burde kanskje vært i stiler du liker, men har vært så stille har i dag. :)

Endret av Haawy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det andre her som har vært på Norwegian Outlet? Var innom her på lørdag en times tid før de stengte så jeg fikk jo ikke tatt meg god nok tid til å kikke.

Virket allikevel ganske greit, litt snevert utvalg noen steder og mye "reststørrelser", for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...