Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det der vintersko? De så ikke nevneverdig gode ut å ha verken på snø, vann eller sørpe. Det forundrer meg ikke at lekker. De så jo ekstremt tynne ut. Er de særlig varme?

 

 

Nå bor jeg i Wales, så ekstrem temperatur blir det ikke, har tilpasset det etter behov.. Viktigste er at de skal tåle vann da det nok blir fuktig her i tidlig vår. Varme nok er de faktisk, har ikke fryst til nå med grader rett under og rundt 0 samt en liten spasertur tur i rundt minus 10. Men som sagt bor jeg i Wales så det faller ikke på det.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Den setninga var ... pussig. Enten produserer de generelt gode dresser, eller så gjør de ikke det.

Heldigvis finnes det råd ved å bruke den flotte søkemotoren ved navn Google! :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1270982&view=findpost&p=16715570

 

;)

Var jo ikke meninga at dere skulle ta det så bokstavlig da :cool:

Men Det virker som de produserer meget gode dresser, noen som har erfaring med de?

Det tiltaler meg veldig at de har "working cuffs"

Lenke til kommentar

Oki.. Får se hva jeg gjør. Føler meg ganske lite fornøyd. Fra skinnet funker de fint, tørt og varmt med for. Men under sålen så er det fuktig... Får vel sende en mail til scabal.

 

Har du sjekket at sålen ikke er sprukket på undersiden? Hvis du bøyer sålen når skoen ikke er på foten, så vil du se det hvis gummien ikke er helt som den skal. Som regel når det er liminga som er dårlig så merker man det også på sidene av foten, og ikke først og fremst under. Derfor kan det godt være sprekker i gummien som er problemet.

Lenke til kommentar

Den setninga var ... pussig. Enten produserer de generelt gode dresser, eller så gjør de ikke det.

Heldigvis finnes det råd ved å bruke den flotte søkemotoren ved navn Google! :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1270982&view=findpost&p=16715570

 

;)

Var jo ikke meninga at dere skulle ta det så bokstavlig da :cool:

Men Det virker som de produserer meget gode dresser, noen som har erfaring med de?

Det tiltaler meg veldig at de har "working cuffs"

 

De produserer på ingen måte meget gode dresser. Jeg ville trodd det var ganske opplagt når den dyreste modellen de har koster rundt 3000 kr. Etter det jeg har forstått er dressene dog gode for den prisen de selges for, og nå er det jo også muligens salg, så du kan jo kanskje få en enda bedre pris.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Alle som synes quilted jakke har blitt litt mainstream i Oslo. Her i London har så og si nesten alle det, fikk nesten litt sjokk da jeg kom ut og så det. Ble litt påvirket og kjøpte en selv :whistle:

I Trondheim er ikke quilted jakke spesielt mainstream. Det er absolutt ikke mange uten om meg som går med slik jakke i bartebyen.

 

Nå flytter jeg snart til Oslo, så da får jeg se om faktoren virkelig er så høy som det blir påstått.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...