-Jørgen- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal en tur til London snart. Noen som er villig til å tipse om butikker som er verdt å stikke innom? PRL, Charles Tyrwhitt (sikler etter ny dress ), sko lignende det som herring shoes fører etc. Gjerne med adresse, regner med mye er lokalisert rundt Oxford street? Marks & spencer Eller ikke... M&S er nok ikke helt det jeg er ute etter. Får litt billig/dårlig kvalitet følelse. Har du noen tips da fkm? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal en tur til London snart. Noen som er villig til å tipse om butikker som er verdt å stikke innom? PRL, Charles Tyrwhitt (sikler etter ny dress ), sko lignende det som herring shoes fører etc. Gjerne med adresse, regner med mye er lokalisert rundt Oxford street? Marks & spencer Eller ikke... M&S er nok ikke helt det jeg er ute etter. Får litt billig/dårlig kvalitet følelse. Har du noen tips da fkm? Tja, jeg er ikke det jeg vil kalle lommekjent i London, men bare gå rundt i Oxford street, Regent street, Bond street, Jermyn street og resten av det området, så finner du sikkert noe du liker... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 @fkm: Jeg synes bare det er litt snodig. Du virker å være svært opptatt av at alle skal benytte norske ord fremfor engelske, noe jeg ikke har noe problem med. Jeg foretrekker hovedsaklig at det blir skrevet på norsk når man har ordene tilgjengelige. Jeg er også kjent med "internettord", men jeg er av den oppfatning av at de ikke hører hjemme i innlegg på norsk. Det er vel ikke så utrolig vanskelig å bruke norske ord for uttrykk som "lol", "ffs" og "imo". Over til en helt annen ting: Fin skjorte. Ikke stapp den nedi buksa om du ikke skal ha noe over den. Henrikwl farer med løgn Er det snakk om en uformell hverdagsskjorte kan jeg være enig, men den skjorten Rankiz har på seg er alt for formell til å ikke ha i buksa. Ser helt teit ut imo. Personlig ville jeg ikke brukt den skjorten uten noe over uansett... Jeg er grønn på dette, så jeg lurte på om Oxford Buttondown-skjorter faller innunder "uformell hverdagsskjorte"? Som en helt enkel lyseblå Oxford Button-down. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal en tur til London snart. Noen som er villig til å tipse om butikker som er verdt å stikke innom? PRL, Charles Tyrwhitt (sikler etter ny dress ), sko lignende det som herring shoes fører etc. Gjerne med adresse, regner med mye er lokalisert rundt Oxford street? Kan anbefale Selfridges og Harrods. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 @fkm: Jeg synes bare det er litt snodig. Du virker å være svært opptatt av at alle skal benytte norske ord fremfor engelske, noe jeg ikke har noe problem med. Jeg foretrekker hovedsaklig at det blir skrevet på norsk når man har ordene tilgjengelige. Jeg er også kjent med "internettord", men jeg er av den oppfatning av at de ikke hører hjemme i innlegg på norsk. Det er vel ikke så utrolig vanskelig å bruke norske ord for uttrykk som "lol", "ffs" og "imo". Over til en helt annen ting: Fin skjorte. Ikke stapp den nedi buksa om du ikke skal ha noe over den. Henrikwl farer med løgn Er det snakk om en uformell hverdagsskjorte kan jeg være enig, men den skjorten Rankiz har på seg er alt for formell til å ikke ha i buksa. Ser helt teit ut imo. Personlig ville jeg ikke brukt den skjorten uten noe over uansett... Jeg er grønn på dette, så jeg lurte på om Oxford Buttondown-skjorter faller innunder "uformell hverdagsskjorte"? Som en helt enkel lyseblå Oxford Button-down. Vel, jeg er egentlig helt enig med deg i at typiske internettord som "lol" osv ikke har noe å gjøre i det norske språk, men jeg har vel blitt litt for påvirket av all internettkulturen.. Jeg syns uansett det er en ganske stor forskjell på å bruke f.eks. "lol", og å bytte ut et helt vanlig norsk ord med dets engelske motstykke. En OCBD kan brukes både som hverdagsskjorte og til litt mer formelle anledninger. Det er et ganske allsidig plagg, som kan være ganske formelt sammen med dress, eller uformelt sammen med f.eks. jeans og en genser. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Snakker om skjorter... Hvor får jeg kjøpt skjorter med smal passform. Har testet slimfit eton uten hell, det blir alt for vidt, selv ned i minste størrelse. Helst under 1000lappen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gidd å diskuter hva slags ord folk bruker på nettet da. Det er så "lame". PS: Skyt meg, jeg brukte et engelsk ord. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du bestemmer ikke Mchansern! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du bestemmer ikke Mchansern! Dessverre, men jeg burde ha gjort. Da hadde det vært kinesisk og Nord-Koreansk sensur. 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal en tur til London snart. Noen som er villig til å tipse om butikker som er verdt å stikke innom? PRL, Charles Tyrwhitt (sikler etter ny dress ), sko lignende det som herring shoes fører etc. Gjerne med adresse, regner med mye er lokalisert rundt Oxford street? Kan anbefale Selfridges og Harrods. Harrods er et godt stykke fra Oxford street. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg er grønn på dette, så jeg lurte på om Oxford Buttondown-skjorter faller innunder "uformell hverdagsskjorte"? Som en helt enkel lyseblå Oxford Button-down. Det stemmer. Hvit er også fint. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kjøpte en ny suit i går med kontrast stitching og sykt bra fit. Passer også godt med den nye coaten min. Dette ser jo idiotisk ut i forhold til litt enkel internettslang. Såklart er ikke "lol" en del av det norske språket, ihvertfall ikke offisielt, men det er veldig utbredt. Jeg er overbevist om at det er flere som vet hva lol betyr enn perpleks, for eksempel. De har ikke bare sine egne produkter. De selger bl.a. elektronikk, som selvfølgelig stort sett er produkter fra de vanlige elektronikkmerkene... Ah, var ikke klar over det. Har bare vært på en M&S tror jeg, fordi den lå rett over gaten, og da så jeg bare M&S-logoen på alt. Denne butikken hadde dog ikke elektronikkavdeling, ihvertfall ikke som jeg besøkte, så var ikke klar over at de hadde andre merker der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Snakker om skjorter... Hvor får jeg kjøpt skjorter med smal passform. Har testet slimfit eton uten hell, det blir alt for vidt, selv ned i minste størrelse. Helst under 1000lappen. Tailorstore.no og Moderntailor.com Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gutter lurer på en ting! (og jenter ^^). Skal kjøpe meg parkas..... fant en i sportmann, men kom da til å google, kom inn på amazon... også videre... var jo så billig, endte opp med å finne denne: http://viewitem.eim.ebay.no/Peak_Mans_Goose_Down_Expedition_Parka_Hiking_Jacket/170586380134/item Noen som tror det er bare fake eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gutter lurer på en ting! (og jenter ^^). Skal kjøpe meg parkas..... fant en i sportmann, men kom da til å google, kom inn på amazon... også videre... var jo så billig, endte opp med å finne denne: http://viewitem.eim.ebay.no/Peak_Mans_Goose_Down_Expedition_Parka_Hiking_Jacket/170586380134/item Noen som tror det er bare fake eller? Den er mest sannsynlig fake. Ville nok ikke kjøpt vinterparkas fra HongKong. Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hmmm. Hvis den er fake er det ikke dun eller kvalitet? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hmmm. Hvis den er fake er det ikke dun eller kvalitet? http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/den-ekte-canada-goosejakka-koster-6000-kr-og-den-falske-999-kr-3355604.html Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvem tror dette er fake jakker da? http://www.downjacketmall.com/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvem tror dette er fake jakker da? http://www.downjacketmall.com/ Du må tenke sjæl En dag er det slutt, så står du der helt aleine Du kan ikke gå til skolen mer nå, du må starte sjæl Skaffe 'ræ klær - aleine Finne 'ræ jobb - aleine For da (For da) Får du fri (Får du fri) Får du prøvd hva du vil bli 5 Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hehe, ja, men jeg tenkte om noen hadde handlet derfra, fordi det var utrolig billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå