Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kjøpet et par jeans fra Blend for 50,- eller noe rundt der på utsalg for noen år siden, grunnet kritisk jeans-mangel og trengte noe midlertidig. Passformen var ikke helt optimal, men de var veldig behagelig å ha på og ble brukt mye og ofte. Først nå nylig, rundt 2 år senere så fikk den hull i skrittet. Den rakna ikke, ble bare et lite hull. Hvem skulle tro de var såpass slitesterke :roll:

 

Det hjelper ikke så mye når de ser ut som en vrengt penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Ja, for wifebeater-skille er jo så utrolig mye bedre.

 

Poenget er at det ikke synes om man går med t-skjorte, men t-skjorte-skille synes.

Lenke til kommentar

Hvordan skal man ha ermene på skjorten når du har en cardigan/genser over? Skal ermet på skjorten vises, isåfall hvor mye?

 

Vil no-sole sko gå i stykker fort?

 

Angående bukser så har jeg bare hatt en bukse som i det hele tatt har merker etter å være brukt. Det er en Nudie bukse, og den har fått omtrent 4-5 hull rundt skrittet. Men den er vel omtrent én størrelse for trang, så det er vel mye min feil.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen.

Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god.

 

Nei, på ingen måte topp kvalitet, men på 50 % er det ikke et så aller verst kjøp vil jeg tro.. Personlig ville jeg kjøpt noen fra Loake eller Herring e.l. i stedet, ettersom prisen er rundt den samme, og kvaliteten nok er bedre.

Lenke til kommentar

Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen.

Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god.

 

Jeg har lenge sett på trainers fra Hugo Boss og har vært usikker på akkurat dette. Noen andre med erfaring?

 

Så noen stilige fra den helt nye kolleksjonen dems for 1.5 uke siden i UK.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen.

Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god.

 

Nei, på ingen måte topp kvalitet, men på 50 % er det ikke et så aller verst kjøp vil jeg tro.. Personlig ville jeg kjøpt noen fra Loake eller Herring e.l. i stedet, ettersom prisen er rundt den samme, og kvaliteten nok er bedre.

Alternativet hos Herring er da Cardiff, men de virker litt i overkant glinsende, selv om det sikkert ikke er noe problem å slite ned. Uansett er de ikke lagd hos Loake i UK, de er vel lagd i India eller noe, i det de kaller "Loakes overseas factory", og jeg er litt skeptisk til det. Da foretrekker jeg å betale litt mer og få de lagd i UK.

 

Har dog mer lyst på doble monkstraps, så lar vel tilbudet bare gli forbi.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen.

Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god.

 

Jeg har lenge sett på trainers fra Hugo Boss og har vært usikker på akkurat dette. Noen andre med erfaring?

 

Så noen stilige fra den helt nye kolleksjonen dems for 1.5 uke siden i UK.

 

Har et par sneakers fra boss som jeg er veldig fornøyd med.

Har hatt de i 2 år, og de har holdt seg veldig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...