fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kjøpet et par jeans fra Blend for 50,- eller noe rundt der på utsalg for noen år siden, grunnet kritisk jeans-mangel og trengte noe midlertidig. Passformen var ikke helt optimal, men de var veldig behagelig å ha på og ble brukt mye og ofte. Først nå nylig, rundt 2 år senere så fikk den hull i skrittet. Den rakna ikke, ble bare et lite hull. Hvem skulle tro de var såpass slitesterke Det hjelper ikke så mye når de ser ut som en vrengt penis. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Førsalg på S&S i dag. Hvem skal? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Må se an, skal egentlig på møtet i kveld, men ser ut til at det muligens blir avlyst. Har dog ikke så mye penger til å bruke der så får se om jeg gidder selv om det ikke blir noe møtet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) En lat søndag og dere må en tur på butikken f.eks., hva har dere på dere? Endret 6. januar 2011 av haarod Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da bruker de skjorte, v-hals genser og chinos! 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 En lat søndag og dere må en tur på butikken f.eks., hva har dere på dere? Morgenkåpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ja, for wifebeater-skille er jo så utrolig mye bedre. Poenget er at det ikke synes om man går med t-skjorte, men t-skjorte-skille synes. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Hvordan skal man ha ermene på skjorten når du har en cardigan/genser over? Skal ermet på skjorten vises, isåfall hvor mye? Vil no-sole sko gå i stykker fort? Angående bukser så har jeg bare hatt en bukse som i det hele tatt har merker etter å være brukt. Det er en Nudie bukse, og den har fått omtrent 4-5 hull rundt skrittet. Men den er vel omtrent én størrelse for trang, så det er vel mye min feil. Endret 6. januar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 En lat søndag og dere må en tur på butikken f.eks., hva har dere på dere? Jeans og skjorte f.eks... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jeans og skjorte, t-skjorte og cardigan osv... Pleier å holde meg innendørs de søndagene jeg er slapp og klein. Ellers er det ofte søndagsmiddag hjemme hos mamma, da er det jo skjorte på. Endret 6. januar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har de siste mnd kjøpt to jeans (regular fit) fra Hugo Boss og er meget godt fornøyd. For meg har de utrolig bra passform. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvordan skal man ha ermene på skjorten når du har en cardigan/genser over? Skal ermet på skjorten vises, isåfall hvor mye? Hos meg vises ca 1cm av skjorten. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen. Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har sko fra Hugo Boss på meg nå faktisk. Hadde aldri betalt fullpris, men fikk de for 800,-, det syns jeg var fair. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har de siste mnd kjøpt to jeans (regular fit) fra Hugo Boss og er meget godt fornøyd. For meg har de utrolig bra passform. Har shorts fra Hugo Boss, det er definitivt mitt favorittplagg. Sitter som et skudd. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen. Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god. Nei, på ingen måte topp kvalitet, men på 50 % er det ikke et så aller verst kjøp vil jeg tro.. Personlig ville jeg kjøpt noen fra Loake eller Herring e.l. i stedet, ettersom prisen er rundt den samme, og kvaliteten nok er bedre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen. Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god. Jeg har lenge sett på trainers fra Hugo Boss og har vært usikker på akkurat dette. Noen andre med erfaring? Så noen stilige fra den helt nye kolleksjonen dems for 1.5 uke siden i UK. Endret 6. januar 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen. Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god. Nei, på ingen måte topp kvalitet, men på 50 % er det ikke et så aller verst kjøp vil jeg tro.. Personlig ville jeg kjøpt noen fra Loake eller Herring e.l. i stedet, ettersom prisen er rundt den samme, og kvaliteten nok er bedre. Alternativet hos Herring er da Cardiff, men de virker litt i overkant glinsende, selv om det sikkert ikke er noe problem å slite ned. Uansett er de ikke lagd hos Loake i UK, de er vel lagd i India eller noe, i det de kaller "Loakes overseas factory", og jeg er litt skeptisk til det. Da foretrekker jeg å betale litt mer og få de lagd i UK. Har dog mer lyst på doble monkstraps, så lar vel tilbudet bare gli forbi. Endret 6. januar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sko fra Hugo Boss er vel ikke helt topp kvalitetsmessig, eller? Snakker om Boss Black-linjen. Så nemlig noen monks (bare enkle, ikke doble) med 50% rabatt, så de endte på 1500, så prisen var jo ganske god. Jeg har lenge sett på trainers fra Hugo Boss og har vært usikker på akkurat dette. Noen andre med erfaring? Så noen stilige fra den helt nye kolleksjonen dems for 1.5 uke siden i UK. Har et par sneakers fra boss som jeg er veldig fornøyd med. Har hatt de i 2 år, og de har holdt seg veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå