Langbein Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Min kostet 60kr hos en gullsmed(eller noe) på byporten. Sort lokk, sort på innsiden og kromaktig på resten. Det sorte ser i alle fall pent ut. =/ Var litt desperat etter ny, for jeg hadde bare en fra Storoslo Lokaltrafikk(yeehaw!). Denne bruker jeg til daglig. Kunne kanskje vært litt stivere da, men til gjengjeld var den gratis (fikk den av noe så uvanlig som en hyggelig t-bane kontrollør) Syns det er litt gøy å dra fram denne når alle andre skal briefe med kortholderne sine. Endret 24. oktober 2005 av Langbein Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg brukte lenge en sort greie fra HM faktisk, det eneste jeg tror jeg har kjøpt der, til 49 kroner eller noe. Kanskje 39 til og med. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skulle hatt en ny frakk, svart eller mørk blå(helst)...Prøve å ha den i prisklasse under 1000,-, helst under 800,- Takk for alle tips EDIT: Er en varm, men fortsatt fin frakk jeg er ute etter. Til å bruke utover nå som det blir kaldt... 5052897[/snapback] Kan anbefale frakken de har på H&M, særdeles bra passform til å være såpass billig, Har den selv og er veldig fornøyd. Koster vel 800eller noe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg så en halvlang sort frakk på Jack and Jones i vinduet i dag, men vet ikke hvordan den er på. Husker ikke hva den kostet heller, men den så ganske OK ut. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg kan anbefale alle å holde seg langt unna H&M sine frakker. Snittet er uhorvelig kjedelig og stoffkvaliteten er direkte grusom, dette er på ingen måte ment personlig kolleckio, men jeg synes plaggene er direkte elendige. Det er mulig de har noe i den nye herrekolleksjonen som er av en litt bedre kvalitet, det har jeg ikke oversikt over – dette koster i tilfelle noen hundrelapper ekstra. Jeg så såvidt på dressene fra denne kolleksjonen i dag, et heller trist syn, må jeg innrømme. Takk for tips angående kortholdere, jeg skal se om ikke jeg klarer å finne den fra CK neste gang jeg er i Oslo, om den ikke duger tror jeg det blir til at jeg kjøper et par modeller fra Cartier, så har jeg i alle fall et greit utgangspunkt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg så en halvlang sort frakk på Jack and Jones i vinduet i dag, men vet ikke hvordan den er på. Husker ikke hva den kostet heller, men den så ganske OK ut. 5054721[/snapback] Har en slik den er god og varm og stoffet kjennes skikkelig ut. (Kjøpte den for et år siden nå). I løpet av en par måneder røk knappene med sydd de inn med noe som holdt bedre, etter et halvt år så skjedde noe rart med glidelåsen, nå får jeg den ikke på. Sånn rent utenom det så er jeg fornøyd med den. Kjøpte forresten litt kled her forleden. En svart-blå dongeri og en helt svart dongeri, og en svart(med noe grått) genserjakke med sånn krage-ting. Endret 24. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Svart er så kjedelig, TLZ! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Svart er tr00 da, man kan ikke være metalhead uten og gå i svart. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 LarsP går da i rosa på metalkonsert. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg vet at LarsP gjør det, man skal ikke ha lest mye på Musikk delen for å ha fått med seg det, jeg gjør det forsåvidt selv, hvis jeg ikke kjører et spennende anntrekk der jeg blander den stilen med en pen band t skjorte, er jeg like tøff som LarsP da? Grunen til jeg skrev det over var egentlig et forsøk på ironi, men kan være jeg bare er dårlig til og formulere meg. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Noen som har tips til vintersko? Rundt 1500-1600kr. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Timberland-boots. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Trenger nye bukser, hva er best av Lee, Levis og Diesel? Finnes det andre bra og billigere alternativ der ute? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Innbiller meg at det er forskjellig fra person til person hva som passer dem. Det gjelder spesielt Lee-buksene. Personlig foretrekker jeg Diesel. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ugh. Trenger noen tips til hettegensere og fine jeans. Er lei alle overprisede lindeberg og moods genserene. Er det noen butikker i nærheten av oslo s eller national eller noen steder det er raskt å dra til med kollektivtrafikk? (månedskort2win) Leter da etter bukser f eks diesel, levis, lee, nudie til under tusenlappen og enkelt og greit kule hettegensere til en 500-600 kr. Noen som vet noe i denne duren så skrik ut Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ugh. Trenger noen tips til hettegensere og fine jeans. Er lei alle overprisede lindeberg og moods genserene. Er det noen butikker i nærheten av oslo s eller national eller noen steder det er raskt å dra til med kollektivtrafikk? (månedskort2win) Leter da etter bukser f eks diesel, levis, lee, nudie til under tusenlappen og enkelt og greit kule hettegensere til en 500-600 kr. Noen som vet noe i denne duren så skrik ut 5057772[/snapback] Det er vel sikkert en carlingsbutikk i nærheten der ,da! Tipper du finne noe der Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Trenger nye bukser, hva er best av Lee, Levis og Diesel? Finnes det andre bra og billigere alternativ der ute? 5057552[/snapback] Jeg liker de buksene de selger på Dressmann.. billige og digge Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Trenger nye bukser, hva er best av Lee, Levis og Diesel? Finnes det andre bra og billigere alternativ der ute? 5057552[/snapback] Jeg liker de buksene de selger på Dressmann.. billige og digge 5057796[/snapback] Har ikke prøvd noe selv, men en jeg kjenner syns Batistini er de beste buksene han noen gang har prøvd. Han gikk fra Levis til Batistini for en tid tilbake... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Batistini-buksene passer ikke meg i det hele tatt. Jeg var inne og prøvde et par par, etter å ha hørt at de skulle være så fantastiske. Jeg kom fram til at jeg mest sansynlig aldri kommer til å kjøpe bukse hos Dressmann. Edit: Kan legge til at jeg er ganske smal, og har lange bein (i forhold til høyden), om det skal ha noe å si. Endret 25. oktober 2005 av sluffy Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Kjøpte noen nye klær i går. To gensere; en mørkebrun strikkegenser med hette og en tynn, beige ullgenser med ruter i lyseblått, mørkebrunt og rosa Fargene er ikke helt riktige men; Endret 25. oktober 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå