Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha eks en hvit t-skjorte under en pique er vel rimelig greit det. Kommer vel kanskje litt ann på hva du skal da, om du skal eks spille tennis eller om du bare skal tusle i gater. Skal man spille tennis blir det vel kanskje litt varmt med t- skjorte under.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke butikker i Oslo som selger klær av det italienske klesmerket "Dolce & Gabbana?" Kunne tenkt meg et par plagg med av det merket :)

Kamikaze, Follestad i Bogstadveien etc etc.

Det er *KUN* Kamikaze i Oslo som selger Dolce & Gabbana. Du kan riktignok få tak i de billigere merkene "&" og "D & G" andre steder - men dette er ikke det samme som Dolce & Gabbana - selv om de tilhører samme konsernet. Jeg mener å ha forklart dette et sted tidligere... :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke butikker i Oslo som selger klær av det italienske klesmerket "Dolce & Gabbana?" Kunne tenkt meg et par plagg med av det merket :)

Kamikaze, Follestad i Bogstadveien etc etc.

Det er *KUN* Kamikaze i Oslo som selger Dolce & Gabbana. Du kan riktignok få tak i de billigere merkene "&" og "D & G" andre steder - men dette er ikke det samme som Dolce & Gabbana - selv om de tilhører samme konsernet. Jeg mener å ha forklart dette et sted tidligere... :)

Sorry sorry... Men jeg har vitterlig en boxer fra merket "DOLCE & GABBANA" fra en annen butikk enn Kamikaze. Ikke D&G, ikke &, men Dolce & Gabanna.

MUlig "Underwear" delen er delt opp ytterligere, hva vet jeg. I såfall beklager jeg.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Who cares? Hva er forskjellen liksom?

Merkene blir produsert ved forskjellige fabrikker og klærne ser i det hele tatt annerledes ut (forskjellig stil). Det blir som om å snakke om BMWer, der 7-serien er det "dyreste og beste", så kommer 5-serien og til slutt 3-serien... Og tja, jeg tror nok ikke du er den som flyr rundt i Dolce & Gabbana - så det er ganske opplagt at du ikke bryr deg! ;)

Men for meg f.eks. er det ganske vesentlig da klærne er annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...