Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker slim-fit, men ikke skinny-fit. Liker at det er rom å bevege seg i, men at buksen følgende beinas naturlige kurver. Bein går jo tross alt ikke rett ned, så derfor er det totalt ulogisk for meg å bruke straight-fit. De slim-fit buksene jeg bruker er typisk tettsittende, og er det er ikke vanskelig å ta de på seg, men har man former er det sikkert litt verre. Da kan jo carrot-fit være noe å kikke på.

Er nok mulig å finne bedre blazer til den prisen, men en sort blazer er jo uansett ikke et plagg det er veldig lett å bruke. Ville heller satset på en i marineblått/midnight blue.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Eter hva jeg har fått med meg i tråden de gangen jeg har lest her er de verdt de kronene Cheap Monday koster, men for å være ærlig ville jeg heller kjøpt meg et ordentlig par bukser med god kvalitet. Har hatt et par Diesel jeans i over 5 år nå. Ser ut som nye.

 

Liker ikke passformen til Diesel. Nei, jeg har nok ikke prøvd alle modellene deres, men av de jeg har prøvd og i "stiler" jeg liker, så har ikke passformen funket.

 

Angående Levis så har jeg vel hatt en 3-4 bukser derfra, #1 og #2 raknet i skrittet etter en 3-4 måneder, mens #3 og #4 varte kanskje litt over 6 måneder før det samme skjedde der og. Jeg føler at man bør kunne forvente mer når man kjøper jeans til ca 1000 kr, så både Levis og Diesel er ute, samt de dyrere merkene.

Lenke til kommentar

Magii: jeg likte den ikke, desverre. Den har dårlig passform. Jeg er heller ikke fan av snøringen.

 

Den snøringen ser ikke helt god ut, sier meg enig der. Men likte fargen og passformen tviler jeg på at det er noe galt med. (I hvert fall liker jeg buksene slik) Slim-fit er jo umulig å få på seg for eksempel.

 

Er på utkikk etter et par nye bukser, så fint om noen kommer med tips.

Lenke til kommentar

Kjøpet et par jeans fra Blend for 50,- eller noe rundt der på utsalg for noen år siden, grunnet kritisk jeans-mangel og trengte noe midlertidig. Passformen var ikke helt optimal, men de var veldig behagelig å ha på og ble brukt mye og ofte. Først nå nylig, rundt 2 år senere så fikk den hull i skrittet. Den rakna ikke, ble bare et lite hull. Hvem skulle tro de var såpass slitesterke :roll:

Lenke til kommentar

Finnes så mange andre chinos til den prisen som er penere.

Skal selv kjøpe disse (samme selger som jeansen): http://cgi.ebay.com/SJ-Mens-Slim-Straight-Stretched-Skinny-Beige-Pants-/300449889311?pt=US_CSA_MC_Jeans&var=&hash=item8bb2f5a3ab

Fint med eBay når lommeboka ikke buler ^^

De så interessante ut, bare synd den eneste størrelsen de ikke hadde igjen er den jeg trenger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...