lokeland Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Esj, fy faen og elendig Veracocha var. Skjerpings, loke! Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Usj, åpen skjorte med t-trøye under er virkelig noe av det styggeste jeg vet om. Ikke glem singlet... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Wifebeater er noe av det mest harry jeg vet om ... Har en kompis som er glad i det, og prøver å få han til å gi opp akkurat det plagget. Fikk forresten et par Ed Hardy -øreplugger av pappa til jul. Heldigvis tok han det greit når jeg sa at jeg ikke likte merket og at jeg skulle bytte det. Endret 5. januar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Wifebeater er noe av det mest harry jeg vet om, om man ser bort i fra Ed Hardy og lignende ... Har en kompis som er glad i det, og prøver å få han til å gi opp akkurat det plagget. Fikk forresten et par Ed Hardy -øreplugger av pappa til jul. Heldigvis tok han det greit når jeg sa at jeg ikke likte merket og at jeg skulle bytte det. Hvorfor se bort fra? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Litt dårlig formulert av meg, så fjernet bare det med Ed Hardy jeg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Wifebeater kan jo være kjekt å bruke under bare V-hals genser da. Så slipper du at den synes, samtidig som du tilfører litt varme, hvis det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vel, så lenge den ikke er synlig, så er det jo det samme. Men en synlig wifebeater, enten alene eller under jakker/zip-hoodies ... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Heh, okei, den kan jeg si meg enig i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er digg med wifebeater om sommeren da, iallefall om man er ute og fisker eller griller i hagen og gjør slike ting. Slipper t-skjorte-skille på armene gjør man også! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, for wifebeater-skille er jo så utrolig mye bedre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har ingenting imot å bruke en helt plain wifebeater om sommeren. Funker flott om man bare skal utpå eller gå ned til stranda 2 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Sykkelskille <3 Skal ut på jeansjakt i morgen (Oslo). Noen tips til en gutt som liker det enkelt? 1.93m høy, relativt store lår. Liker å ha litt plass i buksa, som i at de ikke sitter tight når jeg står oppreist, men jeg skal ikke ha noe baggy. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tar turen til Oslo i morgen så får jeg med meg forsalget på Steen og Strøm. Tror dere det er noen mulighet til å få en dress til en grei pris der? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Sykkelskille <3 Skal ut på jeansjakt i morgen (Oslo). Noen tips til en gutt som liker det enkelt? 1.93m høy, relativt store lår. Liker å ha litt plass i buksa, som i at de ikke sitter tight når jeg står oppreist, men jeg skal ikke ha noe baggy. Sole Service har 50 % på en god del, inkludert jeans. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er en grunn til at det heter wifebeater da. Er ikke akkurat et overklasse-plagg. Heller forbundet med det motsatte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Stereotypisk sett, ja, men det er jo et av de vanligste plaggene og sove med, uansett "klasse". Men kun der hører de hjemme, i mine øyne. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvordan folk takler å sove i noe mer enn bokser er utenfor min fatteevne.. 4 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er enig, men i USA er det mer vanlig etter hva jeg har oppfattet (filmer, serier). Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er enig, men i USA er det mer vanlig etter hva jeg har oppfattet (filmer, serier). Det er fordi amerikanere flest er usmakelige. 3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Nå har det sannelig revnet i skrittet på mine Levis-jeans igjen og da tenker jeg å se etter noe annet denne gang. Ikke så dyre og grei kvalitet... er da Cheap Monday-jeans et kurant valg? Har jo fått en del skryt her på forumet. Har ikke så mye penger å bruke, så Acne osv går ut. Endret 5. januar 2011 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå