Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wifebeater er noe av det mest harry jeg vet om ... Har en kompis som er glad i det, og prøver å få han til å gi opp akkurat det plagget.

Fikk forresten et par Ed Hardy -øreplugger av pappa til jul. :( Heldigvis tok han det greit når jeg sa at jeg ikke likte merket og at jeg skulle bytte det. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Wifebeater er noe av det mest harry jeg vet om, om man ser bort i fra Ed Hardy og lignende ... Har en kompis som er glad i det, og prøver å få han til å gi opp akkurat det plagget.

Fikk forresten et par Ed Hardy -øreplugger av pappa til jul. :( Heldigvis tok han det greit når jeg sa at jeg ikke likte merket og at jeg skulle bytte det. :p

Hvorfor se bort fra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Er digg med wifebeater om sommeren da, iallefall om man er ute og fisker eller griller i hagen og gjør slike ting. Slipper t-skjorte-skille på armene gjør man også!

Lenke til kommentar

Sykkelskille <3

Skal ut på jeansjakt i morgen (Oslo). Noen tips til en gutt som liker det enkelt? 1.93m høy, relativt store lår. Liker å ha litt plass i buksa, som i at de ikke sitter tight når jeg står oppreist, men jeg skal ikke ha noe baggy.

Lenke til kommentar

Sykkelskille <3

Skal ut på jeansjakt i morgen (Oslo). Noen tips til en gutt som liker det enkelt? 1.93m høy, relativt store lår. Liker å ha litt plass i buksa, som i at de ikke sitter tight når jeg står oppreist, men jeg skal ikke ha noe baggy.

Sole Service har 50 % på en god del, inkludert jeans.

Lenke til kommentar

Nå har det sannelig revnet i skrittet på mine Levis-jeans igjen og da tenker jeg å se etter noe annet denne gang. Ikke så dyre og grei kvalitet... er da Cheap Monday-jeans et kurant valg? Har jo fått en del skryt her på forumet.

Har ikke så mye penger å bruke, så Acne osv går ut.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...