Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på platespillere så tar jeg gjerne imot det!

Tips til platespiller?

 

Numark sine går for å være gode til en billig penge. Anbefaler deg å legge enten ganske mye i spilleren, eller ikke sånn veldig. Har en del vinylplater selv og de blir ikke spilt sånn kjempeofte. Gamle plater er kos, for da skal det ikke være kjempelyd og helst med litt knitring for kosen skyld. Nyere skiver spiller jeg fra WiMP, Spotify eller CD.

 

Har feks. Justice-skiva på både vinyl og CD, lyden på vinylen suger på min spiller, så den har jeg mest for å ha. Men litt eldre ting er kult.

 

EDIT: Min spiller er btw. svært lite brukt, og jeg er glad jeg ikke brukte så mye på den.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Hey ho. Jeg vet ikke om dette blir riktig sted å spørre, men antar det ettersom det står under velvære. Er det noen av dere som bruker kremer eller andre produkter i ansiktet? Jeg er på utkikk etter noe som holder huden ren, glatt og fin og kanskje til og med lukter godt.

 

Tips? :)

Lenke til kommentar

Numark er mest DJ spillere, er ute etter en ren hifispiller.

Det Justice albumet er på vinyl her også :)

 

Hva med jeg har to singler på vinyl også. Slår du den?

Fra Justice? Det har ikke jeg, tror ikke det er mange singler i samlingen, men den er vel på noe rundt 50vinyler.

 

@Hugol jeg bruker Bioterm Aquapower fuktighetskrem.

Lenke til kommentar

Numark er mest DJ spillere, er ute etter en ren hifispiller.

Det Justice albumet er på vinyl her også :)

 

Hva med jeg har to singler på vinyl også. Slår du den?

Fra Justice? Det har ikke jeg, tror ikke det er mange singler i samlingen, men den er vel på noe rundt 50vinyler.

 

@Hugol jeg bruker Bioterm Aquapower fuktighetskrem.

 

Fra Justice ja. Selv føler jeg at klenodiumet i vinylsamlingen min er en Shining-plate. Trykket i 500 eks, som inneholder både In the Kingdom of Kitsch You Will Be a Monster og Grindstone.

 

CD-samlingen er dog større. Tror den er på 350-400 stk.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Oioioi, ikke dårlig slår, cd-samlingen min det, tror jeg nærmer meg 300 album.

Husker jeg var hos en kompis og faren som er hififreak satte på en Dark Side of the Moon LP som var "skrevet" på halv hastighet, det var sykt bra. Nesten ikke noe knitring og helt rå lyd. Anlegget er vel i millionklassen så skulle jo nesten bare mangle :p

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Nei, har ikke sett den enda. Har tenkt å få gjort det snart, men blir liksom alltid til at jeg utsetter det -.-

 

Ja, hører på det meste jeg. Kjøper mest black/death skiver dog, hvis ikke blir det altfor mye. Gaga er et unntak siden hun er best

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Noen tar taxi hjem istedenfor nattbuss hjem fra byen selv om de kunne spart 130 kroner på det. Det er mye mer behagelig. Du blir kjørt helt til døra, osv.

Noen kjøper ferdigmat på gatekjøkken istedenfor å lage selv, selv om de kunne spart 70 kroner på det.

Noen betaler 200 kroner for å slippe å fylle ut returskjema, pakke inn pakke, gå på postkontoret, fylle ut tolldeklarasjon, sende pakke, få kvittering, sende kvittering til Asos og vente på at de mottar pakken du har sendt i retur før de sender nye varer til deg.

 

Tiltredes. Verdi og pris er to vidt forskjellige ting. For Røkke er en 200-lapp verdt langt mindre enn hva den er verdt for meg, selv om prisen (200 kroner) er den samme for begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...