AnewZ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vet ikke helt hvor du har postkontoret bebe, men for meg er det like stress som å ta en tur på butikken. Kontakte asos, hvor stress er egentlig det? Sim: Seriøst? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Denne diskusjonen er jo latterlig! Tar ikke lange tiden å sende en mail til Asos, få en bekreftelse, skrive ut et skjema og fylle ut og så sende det. Asos skal jo dekke frakten, og til sammen bruker man vel 15 minutter pluss tiden det tar å komme seg til postkontoret. Det er ikke ille det. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Herregud, jeg hadde bare kjøpt et par nye.. Hadde ikke giddet å stresse med å dra på posten, kontakte asos osvosvosv... Det er 200 kr liksom. Bare dropp to øl på byen neste helg eller noe... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Helt enig med Henrik her. EDIT: WAaat, droppe to øl? Gjør heller som Henrik sa og heller spander på deg to ekstra øl på byen neste gang som belønning for hardt arbeid (returnere skoene). Endret 4. januar 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 La oss si at han får nye sko da, til en pris av 200,- Det vil si turen på posten gir en gevinst på 200,- Er det verdt det? Nei! Ja fyfaen ass. Man bør heller bare bestille et par nye sko i 10 og håpe at asos ikke fucker det til igjen lissm. Hva faen er vel 200,- uansett, man burde egentlig betale mer enn de koster, siden det er så latterlig billig lissm. Om jeg kjøper ei cola og kun har en femtilapp lar jeg dem bare beholde vekslepengene lizzm, mad stress å stæsje masse mynter i lommen ass, svært ukeeg lyd lager dem også :/ Åh, hahah, takktakk Jeg sitter her og ler høyt for meg selv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å kontakte asos tar 5min, sende en mail. Å dra på postkontoret tar tja, 15min. Jeg hadde brukt 20min av livet mitt på 200kr. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Til en viss grad seriøs, ja. Det kommer jo selvfølgelig an på hva du prioriterer å bruke tiden din på. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Holder med Henrik her, 200,- erger meg å kaste bort. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 La oss si at han får nye sko da, til en pris av 200,- Det vil si turen på posten gir en gevinst på 200,- Er det verdt det? Nei! Trodde du hadde økonomi i år jeg. Han får jo ikke noe gevinst ved å returnere skoene og få nye tilsendt, men han vil derimot tape 200 kroner dersom han kjøper nye. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg droppet ut, siden jeg ikke visste hva gevinst var.... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og nå er det markedsføring for alle penga i håp om å lure andre folk inn å tro at man kan tjene penger på å kjøpe klær Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis du verdsetter 20 minutter fritid mer enn 200,- kjøper du nye, og vice versa. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg kan ikke plusse fra iPoden, men det skal jeg gjøre i morgen Anewz. Spot on! Ellers til diskusjonen - 200 kroner er jo ikke allverdens, men for de av oss som lever på 8900 kroner hver måned og gjerne betaler halvparten i husleie er det kjedelige penger å kaste bort. Det er faktisk en tidel av et par pene sko fra Loake, hvis man ser det på den måten. Eventuelt to dagers matbudsjett for meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og nå er det markedsføring for alle penga i håp om å lure andre folk inn å tro at man kan tjene penger på å kjøpe klær Vel, det er det jeg lurer meg selv til å tro. For ellers får jeg altfor dårlig samvittighet etter å ha vært på en shoppingrunde. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis folk ikke gidder en 20-minutters jobb for 200 kroner, har de enten et veldig usunt forhold til penger eller altfor mye penger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) 200,- på 20 minutter er en timeslønn på 600,- det. Tviler på at noen her hadde sagt neitakk til det. Endret 4. januar 2011 av KongKake 2 Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen tar taxi hjem istedenfor nattbuss hjem fra byen selv om de kunne spart 130 kroner på det. Det er mye mer behagelig. Du blir kjørt helt til døra, osv. Noen kjøper ferdigmat på gatekjøkken istedenfor å lage selv, selv om de kunne spart 70 kroner på det. Noen betaler 200 kroner for å slippe å fylle ut returskjema, pakke inn pakke, gå på postkontoret, fylle ut tolldeklarasjon, sende pakke, få kvittering, sende kvittering til Asos og vente på at de mottar pakken du har sendt i retur før de sender nye varer til deg. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen tar taxi hjem istedenfor nattbuss hjem fra byen selv om de kunne spart 130 kroner på det. Det er mye mer behagelig. Du blir kjørt helt til døra, osv. Noen kjøper ferdigmat på gatekjøkken istedenfor å lage selv, selv om de kunne spart 70 kroner på det. Noen betaler 200 kroner for å slippe å fylle ut returskjema, pakke inn pakke, gå på postkontoret, fylle ut tolldeklarasjon, sende pakke, få kvittering, sende kvittering til Asos og vente på at de mottar pakken du har sendt i retur før de sender nye varer til deg. Nettopp... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen tar taxi hjem istedenfor nattbuss hjem fra byen selv om de kunne spart 130 kroner på det. Det er mye mer behagelig. Du blir kjørt helt til døra, osv. Noen kjøper ferdigmat på gatekjøkken istedenfor å lage selv, selv om de kunne spart 70 kroner på det. Noen betaler 200 kroner for å slippe å fylle ut returskjema, pakke inn pakke, gå på postkontoret, fylle ut tolldeklarasjon, sende pakke, få kvittering, sende kvittering til Asos og vente på at de mottar pakken du har sendt i retur før de sender nye varer til deg. Nettopp... Der har vi den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå