Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Impregnerer dere skinnhansker? Da jeg kjøpte mine fikk jeg beskjed om at det var noe jeg ikke skulle gjøre. Likevel har det kommet noen stygge flekker på som jeg vil ha bort. Kan man bruke rensekrem på sånt?

 

Hanskene mine er fortsatt fine så har ikke prøvd det, men til skinnsko fungerer hvertfall en blanding av eddik og vann veldig bra til å fjerne saltlaken man får av å bruke sko om vinteren. Edikk skader ikke skinnet, så jeg vil tro at det fungerer ypperlig på hansker også selv om de ofte har litt finere skinn.

 

 

 

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ikke tro at det er saltlake jeg har fått på hanskene, de er sjeldent i kontakt med snø. Det er likevel tydelig at de har vært i kontakt med noe. Jeg lurer på om jeg har glemt å tørke av vann, selv om jeg mener at jeg altid har gjort det etter bruk. Bilder

post-160412-0-56373400-1294177060_thumb.jpg

'

post-160412-0-71288900-1294177078_thumb.jpg

'

post-160412-0-60306600-1294177094_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe spesielt problem med å høres usedvanlig dum ut skriftlig. Jeg ville dog ikke sagt det muntlig. Jeg er enig med fkm tror jeg, det er helt greit at du ser at de har vært i bruk. Det er ikke umulig at det er salt du har fått på hanskene. Jeg hadde salt både på buksesmekken og på lårene etter en kjapp tur gjennom byen i forigårs. Ikke umulig at noe har kommet i kontakt med hanskene dine.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg feil størrelse i sko fra asos her. På skoesken står det 10, men jeg fikk 9. Sånn kan det gå!

 

Noen som er kjent med å returnere varer til asos og hvor lang tid de bruker på å behandle sakene?

 

Hei.

 

Jeg har nettopp returnert varer til Asos pga. feil størrelse. Det hele har så langt gått helt smertefritt. Mottok bekreftelse på at de har mottatt pakken i dag og regner med at de sender nye varer ganske snart. Jeg sendte pakken 3. juledag og fikk altså mail i dag, så det gikk relativt kjapt.

 

Jeg brukte bare Posten for å sende. Måtte betale 180,- for å sende som A-post. Kunne sendt som B-post som, etter hva jeg forstod, var det billigste alternativet for rundt en 50-lapp mindre. Koster skoene dine under 200 kroner ville jeg bare kjøpt nye istedenfor å sende i retur. Du taper kanskje 30 kroner på det, men du sparer en tur på postkontoret.

Lenke til kommentar

La oss si at han får nye sko da, til en pris av 200,- Det vil si turen på posten gir en gevinst på 200,- Er det verdt det? Nei!

 

Ja fyfaen ass. Man bør heller bare bestille et par nye sko i 10 og håpe at asos ikke fucker det til igjen lissm. Hva faen er vel 200,- uansett, man burde egentlig betale mer enn de koster, siden det er så latterlig billig lissm. Om jeg kjøper ei cola og kun har en femtilapp lar jeg dem bare beholde vekslepengene lizzm, mad stress å stæsje masse mynter i lommen ass, svært ukeeg lyd lager dem også :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss si at han får nye sko da, til en pris av 200,- Det vil si turen på posten gir en gevinst på 200,- Er det verdt det? Nei!

 

Ja fyfaen ass. Man bør heller bare bestille et par nye sko i 10 og håpe at asos ikke fucker det til igjen lissm. Hva faen er vel 200,- uansett, man burde egentlig betale mer enn de koster, siden det er så latterlig billig lissm. Om jeg kjøper ei cola og kun har en femtilapp lar jeg dem bare beholde vekslepengene lizzm, mad stress å stæsje masse mynter i lommen ass, svært ukeeg lyd lager dem også :/

Please da pewz. Det er forskjell på å ta imot vekslepenger enn å dra på postkontoret, kontakte Asos osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...