fkm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg tror ikke det finnes så mange skjorteprodusenter som ikke har OCBD-skjorter i sortimentet.. Men for all del, PRL er et utmerket valg om man skal ha det! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis alt var som jeg ville ha det ville tskjorter blitt forbudt Dessverre er det alt for mange sullehuer til å få til dette. Kommunevalg til høsten- noen som blir med å starte skjortepartiet? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er da ikke noe galt i å bruke t-skjorte nå og da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sjeldent jeg bruker skjorter på trening for å si det slik. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er da ikke noe galt i å bruke t-skjorte nå og da? Det var en liten dose ironi i inlegget også Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sjeldent jeg bruker skjorter på trening for å si det slik. Sykt ukeegt azz 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sjeldent jeg bruker skjorter på trening for å si det slik. Sykt ukeegt azz 4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det såpass ukeegt at du dobbelposta det? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 fkm burde trippelpostet det så slum det er. 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sjeldent jeg bruker skjorter på trening for å si det slik. Mangel på etikette og oppdragelse Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ja fy faen ass. Trene uten skjorte liksom. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skrev jeg ikke at oxford og sport shirts generelt er mindre formelle? EDIT: Nei, det forsvant visst sammen med den ene linken jeg slettet. Hva i alle dager er "sport shirts"? PRL er mest kjent for buttondown oxford. Nei, Brooks Brothers er mest kjent for OCBD. PRL er da ikke kjent for det i det hele tatt... Pretty much det motsatte av dress shirts. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skrev jeg ikke at oxford og sport shirts generelt er mindre formelle? EDIT: Nei, det forsvant visst sammen med den ene linken jeg slettet. Hva i alle dager er "sport shirts"? PRL er mest kjent for buttondown oxford. Nei, Brooks Brothers er mest kjent for OCBD. PRL er da ikke kjent for det i det hele tatt... Pretty much det motsatte av dress shirts. Jeg vet hva det betyr, jeg skjønner bare ikke hva greia er med å ikke skrive norsk. Det blir like teit som å skrive "suit" eller "coat", som jeg har sett flere gjøre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 "Dress shirts" og "sport shirts" er vel nøyaktig den kategoriseringen RL.com har gjort av skjorter. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg lurer på en ting... Har jeg forstått det riktig når jeg sier at jo enklere skjortemønster og finere vev, jo mer formell er skjorten? Jeg ser begreper som gingham, oxford og poplin bli slengt rundt her, men jeg aner ikke hva som er stoffer, vev eller mønstre. Kunne noen være så vennlig å klarne opp i tåka? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Ja. Gingham: Fint til casual skjorter og fungerer fint med blazer: Oxford er en basket weave som egner seg til casual skjorter, men du finner finere varianter som f.eks. Royal Oxford. Poplin er fint vevd og egner seg til formelle skjorter. Hvitt (og sort) er alltid mest formelt, og mønstre gjør et antrekk mer casual. Endret 4. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Førsalg på S&S: http://connectorretail.no/registrer/?qualifyer=1151&code=Kundekveld&tag=web Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Var ikke Steen og Strøm en landsdekkende kjøpesenterkjede for noen år tilbake? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 De eier 30 sentere i Norge kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå