Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ekstensiell kleskrise om dagen. Har vært alt for dårlig til å tenke igjennom det jeg har kjøpt av klær de siste årene, så jeg føler ikke at jeg tar meg spesielt godt ut. Vurderer å lage meg en hjelpetråd, men siden det vil ta noen dager slenger jeg ut et kjapt spørsmål først:

 

Hva er den kvinnelige ekvivalenten til "chinos, skjorte og v-genser"? (Tok det som eksempel fordi det er et eksempel jeg snubler over ofte som en grei oppsummering om hvordan du kan se relativt bra ut.)

Hva er de "trygge" klesvalgene nå i starten (før jeg klarer meg litt mer selv).

 

Slik jeg har oppfattet det er det mest gutter som er aktive her, er det noen muligheter for at dere vet om noen bedre sider å spørre/lese om dette på? (Siden jeg ikke akkurat forventer at dere holdere dere oppdatert på damemote.)

 

Edit: Jente, 17 år, kunne gjerne tenkt meg noe innenfor de stilene som ofte blir postet her og i "stiler du liker å se"-tråden, uten at det blir alt for stivt (sånn at dere vet litt mer om hvor jeg står.)

Endret av Constanse
Lenke til kommentar

Skaff deg en blazer du kan bruke når du er ute, synes jenter med blazer er veldig fint/hot

Her er jeg ikke enig, vet det er veldig individuelt, men jeg synes ikke om blazer på jenter.

Etter min mening ser det litt "stivt" ut. Ikke på den måten at det er for pent, men heller litt unaturlig.

Jeg har alltid synes det motsatte, at blazer på jenter ser mindre formelt/stivt/whateva ut enn det gjør på gutter. Muligens jeg som er rar, men jenter+blazer=instant turn on

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Skaff deg en blazer du kan bruke når du er ute, synes jenter med blazer er veldig fint/hot

Her er jeg ikke enig, vet det er veldig individuelt, men jeg synes ikke om blazer på jenter.

Etter min mening ser det litt "stivt" ut. Ikke på den måten at det er for pent, men heller litt unaturlig.

Jeg har alltid synes det motsatte, at blazer på jenter ser mindre formelt/stivt/whateva ut enn det gjør på gutter. Muligens jeg som er rar, men jenter+blazer=instant turn on

Enig i at blazer på jenter ikke er spesielt formelt, det var heller ikke poenget mitt.

Poenget mitt er at jeg ikke liker blazer på jenter ;)

Lenke til kommentar

Skaff deg en blazer du kan bruke når du er ute, synes jenter med blazer er veldig fint/hot

Her er jeg ikke enig, vet det er veldig individuelt, men jeg synes ikke om blazer på jenter.

Etter min mening ser det litt "stivt" ut. Ikke på den måten at det er for pent, men heller litt unaturlig.

Jeg har alltid synes det motsatte, at blazer på jenter ser mindre formelt/stivt/whateva ut enn det gjør på gutter. Muligens jeg som er rar, men jenter+blazer=instant turn on

Enig i at blazer på jenter ikke er spesielt formelt, det var heller ikke poenget mitt.

Poenget mitt er at jeg ikke liker blazer på jenter ;)

Ah, sorry. Ser jeg var litt for raskt ute med å svare når jeg leser innlegget ditt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...