henrikwl Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Om noen er på jakt etter slips med god kvalitet nå til greie priser kan de sjekke ut: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=217033 Har fått med meg at Tom Ford er bra greier. Dressene er vilt dyre i hvert fall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er ikke mye som slår TF dressene OTR, om man har kroppsformen til det (atletisk bygd, tynn, bredskuldret osv). Og utifra det jeg har lest på SF så er det god kvalitet på slipsene også, pene er mange av de også. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ser at nn.07 har kommet med jeans nå. Noen som har prøvd disse eller sett de i butikkene? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 project nn07 er vel en collab med han svenske designeren jeg ikke husker navnet på i hodet, tror bare denne skulle komme til 7 butikker i Norge? Vet de har noen jeans hvertfall. Så såg jeg på hjemmesiden nå at sommerkolleksjonen til nn07 inneholder noen jeans også, men har hverken prøvd eller sett noen av de i butikker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tom Ford er kvalmt overpriset. That's my 2 cents anyway. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 De har noen spennende materialkombinasjoner da. Tror det var en silke og kashmir-piqué jeg så fra TF, og de skal visst bruke veldig god silke i slipsene sine. Sure, det finnes alltids noe billigere, og man betaler nok en god del for merket, men målgruppen er ikke akkurat de som går på trygd. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det bare meg eller var de Tom ford slipsene til han på SF veldig billige? Turbull & asser slips ligger jo på rundt 80 pund. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er gode priser til å være Tom Ford, ja - hva tenker du på? Det er ikke fakes om det er det du er bekymret for. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tanken falt meg faktisk inn Når noe er for godt til å vere sant er det jo som ofte det. Men tviler ikke på at de er ekte nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 For å si det sånn, jeg må ha noe, peacock ftw. Et eller begge ørene, likt eller ulikt, glinsende eller farget? Selv om de fleste her inne er tilhengere av preppy går det allikevel an å gi hverandre skikkelige svar. Jeg har selv utvidet hullene i ørene til 20/22mm, noe som i manges øyne vil være å dra det alt for langt. Men jeg liker det og passer det, og for meg er det det som teller. Personlig syns jeg det er penest, uavhengig av kjønn, å ha det likt i begge ørene, symmetrisk. Gjerne noe diskré som ikke lyser opp og skriker etter oppmerksomhet. Nå skal det være sagt at "bling" på mange måter brukes feil av gutter som ikke passer det i det hele tatt, så det er snakk om en fin balansegang mellom person/smykke. Det beste du kan gjøre er å stikke innom et piercingstudio og få de til å anbefale noen passende smykker til deg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Heihei! Salg på Filippa K i dag, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe. Jeg skal iaf ha en blazer, men trenger litt hjelp. Jeg har ingen anelse hva jeg skal gå for. Her er linken, hadde noen giddet å se på bildene, for så å plukke ut den dere synes er finest? http://www.filippa-k.com/f10/man/jackets Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nr. 7. Elsker tweed(ish) blazere på vintern! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Helt enig med lokeland. Nr. 12 var også ganske pen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Litt mye polyester i nr. 12 da. M. Christian Tweed ser fin ut, er nok ikke altfor varm heller, siden den er 50% ull og 50% bomull. Ellers er det jo ikke "ordentlig" tweed, men jeg ville sett om du fikk tak i den. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Dro en tur innom norwegianoutlet på vei hjem fra Oslo i dag, bare for å titte. Var et kult sted og så ut som at det var billig der. Kjøpte bare en joggebukse i Puma butikken da. Følte ikke helt at jeg passet inn der. De fleste hadde Canada Goose jakker og de som jeg så snakka i telefonene hadde Iphone Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hva er greia med henley over skjorte og under blazer på nettsiden til Filippa K? Syntes det var litt merksnodig.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er andre gangen du har brukt det bildet på to dager, er det ikke Lokeland? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 2-3 dager kanskje, hvordan det? Det er jo tross alt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) 2-3 dager kanskje, hvordan det? Det er jo tross alt Endret 3. januar 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå