Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

project nn07 er vel en collab med han svenske designeren jeg ikke husker navnet på i hodet, tror bare denne skulle komme til 7 butikker i Norge? Vet de har noen jeans hvertfall. Så såg jeg på hjemmesiden nå at sommerkolleksjonen til nn07 inneholder noen jeans også, men har hverken prøvd eller sett noen av de i butikker.

Lenke til kommentar

De har noen spennende materialkombinasjoner da. Tror det var en silke og kashmir-piqué jeg så fra TF, og de skal visst bruke veldig god silke i slipsene sine.

Sure, det finnes alltids noe billigere, og man betaler nok en god del for merket, men målgruppen er ikke akkurat de som går på trygd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For å si det sånn, jeg ha noe, peacock ftw.

Et eller begge ørene, likt eller ulikt, glinsende eller farget? :)

Selv om de fleste her inne er tilhengere av preppy går det allikevel an å gi hverandre skikkelige svar.

Jeg har selv utvidet hullene i ørene til 20/22mm, noe som i manges øyne vil være å dra det alt for langt. Men jeg liker det og passer det, og for meg er det det som teller.

 

Personlig syns jeg det er penest, uavhengig av kjønn, å ha det likt i begge ørene, symmetrisk. Gjerne noe diskré som ikke lyser opp og skriker etter oppmerksomhet. Nå skal det være sagt at "bling" på mange måter brukes feil av gutter som ikke passer det i det hele tatt, så det er snakk om en fin balansegang mellom person/smykke. Det beste du kan gjøre er å stikke innom et piercingstudio og få de til å anbefale noen passende smykker til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...