darkness| Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hehe. Da er jeg dritfattig i såfall Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Åhh.. jeg blir så misunnelig på dere som har god råd! Jeg har den dårlige kombinasjonen av å være materialistisk samtidig som jeg er fattig! Ligger faktisk godt under fattiggrensen har jeg funnet ut. Tror grensen er på 3000 etter hus og strøm er betalt. Jeg har 2000 pr mnd.. jaja, håper jeg blir rik en gang i tiden! Da skal det shoppes! 5043637[/snapback] -200kr her. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Noen som faktisk har funnet nettbutikker som selger Timberland sko til oss nordmenn? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Nei, jeg tviler på at det finnes. Mange sportsbutikker tar inn mye Timberland, og kan sikkert bestille opp for deg. Eller du kan ta direkte kontakt med agenturet og høre hva de foreslår. Eller rett og slett ta en tur til Oslo? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Timberland skal vel ikke være direkte vanskelig å finne, selv i snodige strøk? Utvalget er neppe like stort som i Oslo, men om formålet er å kjøpe en av de mer vanlige modellene skulle det ikke være så altfor vanskelig å komme over. Å kjøpe sko uten å ha prøvd de på forhånd er vel forbundet med litt risiko, jeg vet i alle fall at mine forskjellige Timberland-sko varierer en god del i størrelsene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Timberland varrier veldig i størrelsene ja... Få sportsbutikken til å bestille opp noen, er det beige boots du skal ha er det alltid klassisk. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 noen tips til pannebånd? Ikke sånn super brei. pris: ca.200,- helst ikke mer. Hvor får jeg tak i det? sportsbutikker? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 thomasr: Jeg jobber med saken! Er på mitt 4. år i utdannelsen min nå Planen er forhåpentligvis å jobbe noen år i en internasjonal bedrift, for så å starte opp for meg selv. Kanskje jeg skal bli internasjonal marketing konsulent Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har i lengre tid vært ute etter nye kortholdere. Jeg vil ha noe med en forholdsvis klassisk stil, men gjerne med en liten ekstra edge av et eller annet slag, og det er ekstremt viktig ta den har plass til en del kort uten å ta altfor mye plass selv. Har noen av dere sett noe slikt? Pappa er forresten interessert i noe lignende, denne må være litt mer konservativ enn den jeg er ute etter, naturligvis. Alt som skriker logoer er uansett uaktuelt i begge tilfeller. For ordens skyld, pris er totalt uinteressant. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vanskelig å komme med anbefalinger da kortholdere som regel er nobrand. Kjøpte min for 500,- på Retro i Trondheim. Skulle tro de litt finere butikkene i Oslo førte skikkelige kortholdere. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har tre stykker jeg har fått med gratis fra Bok og Media, vil du ha en? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Takk for tilbudet Dark Knight, men jeg tror nok jeg står over. Det ser ut som om jeg ikke kommer til å dra til London neste gang før like før jul, hadde håpet på å finne noe innen den tid. Men, om jeg ikke gjør det må det være mulig å finne noe, mener å huske Cartier har noen som kan være et godt og funksjonelt alternativ til Mont Blancene jeg bruker nå. Endret 24. oktober 2005 av thomasr Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg hadde tenkt meg til Barcelona i påsken, får jeg tak i merker som er betydelig billigere der enn i Norge? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 For ordens skyld, hva er en kortholder? Er det det vi i gode gamle dager kalte for lommebok? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er en liten metall"boks", type tynn, som man har bankkkort og slikt i. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Min kostet 60kr hos en gullsmed(eller noe) på byporten. Sort lokk, sort på innsiden og kromaktig på resten. Det sorte ser i alle fall pent ut. =/ Var litt desperat etter ny, for jeg hadde bare en fra Storoslo Lokaltrafikk(yeehaw!). Kortholder er en sånn boks til å ha bank/kredittkort og kanskje litt sedler i. Kunne forresten vært kult med seddelklype. Hvor har de sånt? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Min kostet 60kr hos en gullsmed(eller noe) på byporten. Sort lokk, sort på innsiden og kromaktig på resten. Det sorte ser i alle fall pent ut. =/ Var litt desperat etter ny, for jeg hadde bare en fra Storoslo Lokaltrafikk(yeehaw!). Kortholder er en sånn boks til å ha bank/kredittkort og kanskje litt sedler i. Kunne forresten vært kult med seddelklype. Hvor har de sånt? 5052361[/snapback] En gullsmed Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 CK har en med skinn på baksiden og sort metall eller noe i fronten og utførelsen. På baksiden har den seddelklype. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Skulle hatt en ny frakk, svart eller mørk blå(helst)... Prøve å ha den i prisklasse under 1000,-, helst under 800,- Takk for alle tips EDIT: Er en varm, men fortsatt fin frakk jeg er ute etter. Til å bruke utover nå som det blir kaldt... Endret 24. oktober 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå