Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åhh.. jeg blir så misunnelig på dere som har god råd! :cry:

 

Jeg har den dårlige kombinasjonen av å være materialistisk samtidig som jeg er fattig! Ligger faktisk godt under fattiggrensen har jeg funnet ut. Tror grensen er på 3000 etter hus og strøm er betalt.

 

Jeg har 2000 pr mnd.. :p jaja, håper jeg blir rik en gang i tiden! :D Da skal det shoppes!

5043637[/snapback]

 

-200kr her.

Lenke til kommentar

Timberland skal vel ikke være direkte vanskelig å finne, selv i snodige strøk? Utvalget er neppe like stort som i Oslo, men om formålet er å kjøpe en av de mer vanlige modellene skulle det ikke være så altfor vanskelig å komme over. Å kjøpe sko uten å ha prøvd de på forhånd er vel forbundet med litt risiko, jeg vet i alle fall at mine forskjellige Timberland-sko varierer en god del i størrelsene.

Lenke til kommentar

Jeg har i lengre tid vært ute etter nye kortholdere. Jeg vil ha noe med en forholdsvis klassisk stil, men gjerne med en liten ekstra edge av et eller annet slag, og det er ekstremt viktig ta den har plass til en del kort uten å ta altfor mye plass selv. Har noen av dere sett noe slikt? Pappa er forresten interessert i noe lignende, denne må være litt mer konservativ enn den jeg er ute etter, naturligvis. Alt som skriker logoer er uansett uaktuelt i begge tilfeller.

 

For ordens skyld, pris er totalt uinteressant.

Lenke til kommentar

Takk for tilbudet Dark Knight, men jeg tror nok jeg står over.

 

Det ser ut som om jeg ikke kommer til å dra til London neste gang før like før jul, hadde håpet på å finne noe innen den tid. Men, om jeg ikke gjør det må det være mulig å finne noe, mener å huske Cartier har noen som kan være et godt og funksjonelt alternativ til Mont Blancene jeg bruker nå.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Min kostet 60kr hos en gullsmed(eller noe) på byporten. Sort lokk, sort på innsiden og kromaktig på resten. Det sorte ser i alle fall pent ut. =/ Var litt desperat etter ny, for jeg hadde bare en fra Storoslo Lokaltrafikk(yeehaw!).

 

Kortholder er en sånn boks til å ha bank/kredittkort og kanskje litt sedler i.

 

Kunne forresten vært kult med seddelklype. Hvor har de sånt?

Lenke til kommentar
Min kostet 60kr hos en gullsmed(eller noe) på byporten. Sort lokk, sort på innsiden og kromaktig på resten. Det sorte ser i alle fall pent ut. =/ Var litt desperat etter ny, for jeg hadde bare en fra Storoslo Lokaltrafikk(yeehaw!).

 

Kortholder er en sånn boks til å ha bank/kredittkort og kanskje litt sedler i.

 

Kunne forresten vært kult med seddelklype. Hvor har de sånt?

5052361[/snapback]

 

En gullsmed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...