Paisley Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette? Du har jo Mark+Brandy, For Men, Follestad (x2 faktisk!). Er vel no mer, men jeg vet liksom kun hvor de ligger på senteret og ikke hva de heter. Det er nok mer å tjene på å handle via nett om det snakk om småtteri som en sløyfe. Ser ut som thetiebar er et godt alternativ og kjøper nok derifra om det ikke dukker opp noen andre sider. Er gul på farger på sløyfe, er hovedsakelig tenkt til å piffe opp en ellers kjedelig sort konfirmasjonsdress. Sort dress, og en litt mer vågal skjorte enn hvit og en finere sløyfe og psq er målet. Tips til farger? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ser det er masse salg på PRL nå. Er det nå jeg burde slå til, eller vil det bli enda billigere? Tenkte å kjøpe noen gensere og bukser. Vil vell bli fort utsolgt? Noen som har noen proxys å anbefale? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette? Du har jo Mark+Brandy, For Men, Follestad (x2 faktisk!). Er vel no mer, men jeg vet liksom kun hvor de ligger på senteret og ikke hva de heter. Det er nok mer å tjene på å handle via nett om det snakk om småtteri som en sløyfe. Ser ut som thetiebar er et godt alternativ og kjøper nok derifra om det ikke dukker opp noen andre sider. Er gul på farger på sløyfe, er hovedsakelig tenkt til å piffe opp en ellers kjedelig sort konfirmasjonsdress. Sort dress, og en litt mer vågal skjorte enn hvit og en finere sløyfe og psq er målet. Tips til farger? Har handlet fra thetiebar, og det hadde vært en god deal om det ikke hadde vært for den stive prisen på frakten. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette? Du har jo Mark+Brandy, For Men, Follestad (x2 faktisk!). Er vel no mer, men jeg vet liksom kun hvor de ligger på senteret og ikke hva de heter. Det er nok mer å tjene på å handle via nett om det snakk om småtteri som en sløyfe. Ser ut som thetiebar er et godt alternativ og kjøper nok derifra om det ikke dukker opp noen andre sider. Er gul på farger på sløyfe, er hovedsakelig tenkt til å piffe opp en ellers kjedelig sort konfirmasjonsdress. Sort dress, og en litt mer vågal skjorte enn hvit og en finere sløyfe og psq er målet. Tips til farger? Har handlet fra thetiebar, og det hadde vært en god deal om det ikke hadde vært for den stive prisen på frakten. Så det var en drøy frakt ja, men regner med jeg legger inn en temmlig stor bestilling, og da blir det plutselig ikke helt galt allikevell. Takk for svar Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 En av Follestad-butikkene har det sikkert. Lenke til kommentar
Monster123 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 hei, jeg lurer på hva som er in i forhold til ørepynt for menn nå til dags, eller som kommer til å bli.. takker for svar, personlig liker jeg ringer og bling. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Personlig så liker jeg ingen bling eller ring. Eller for å si det enkelt, hold øret fritt for dritt. 2 Lenke til kommentar
Monster123 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 For å si det sånn, jeg må ha noe, peacock ftw. Et eller begge ørene, likt eller ulikt, glinsende eller farget? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg tror du vil få mye mer hjelp i piercing-tråden. De fleste her i caféen kjører en annen stil og vil dermed gi deg svar lignende det du allerede har fått her. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Begge ørene, største falske diamantene du kan finne. Blir bra. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Her er det vanskelig å få et godt svar om dette, spesielt med tanke på at majoriteten av de som er faste besøkere på dette forumet er tilhengere av preppy-klesstil. Bling i ørene fungerer dårlig i preppy-miljøet. Endret 3. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Monster123 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Føler et snev av ironi C ya'll... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 For å si det sånn, jeg må ha noe, peacock ftw. Et eller begge ørene, likt eller ulikt, glinsende eller farget? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 hehe, vet kun hvem de jeg har som venner på facebook er her nesten Når jeg så nyttårsantrekket ditt i bildetråden skvatt jeg til. Er sikker på at jeg så deg i et album på face tidligere i dag, så nå skal det søkes! Hehe, nå bor jeg et rimelig greit stykke unna østlandet - men har noen venninner som har vært litt overalt så skal ikke se bort fra det :!: Lenke til kommentar
Monster123 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 For å si det sånn, jeg må ha noe, peacock ftw. Et eller begge ørene, likt eller ulikt, glinsende eller farget? Der har du det Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Digger folk som har lest litt på pua-forumet og tror dem plutselig er Mystery Du trenger virkelig ikke en bling for å sjekke opp damer, men om det gir deg en ekstrem selvtillitsboost, så kjør på. Haha. Lenke til kommentar
Monster123 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Digger folk som har lest litt på pua-forumet og tror dem plutselig er Mystery Du trenger virkelig ikke en bling for å sjekke opp damer, men om det gir deg en ekstrem selvtillitsboost, så kjør på. Haha. Dude, har dame, men syns det er litt fett med ørepynt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Om noen er på jakt etter slips med god kvalitet nå til greie priser kan de sjekke ut: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=217033 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Begge ørene, største falske diamantene du kan finne. Blir bra. Trenger ikke de største. Jeg foretrekker mer minimalistisk. Et par fake fra Chanel med logoen er en skikkelig hit hos meg hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå