Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette?

 

Du har jo Mark+Brandy, For Men, Follestad (x2 faktisk!). Er vel no mer, men jeg vet liksom kun hvor de ligger på senteret og ikke hva de heter. Det er nok mer å tjene på å handle via nett om det snakk om småtteri som en sløyfe.

 

Ser ut som thetiebar er et godt alternativ og kjøper nok derifra om det ikke dukker opp noen andre sider. Er gul på farger på sløyfe, er hovedsakelig tenkt til å piffe opp en ellers kjedelig sort konfirmasjonsdress. Sort dress, og en litt mer vågal skjorte enn hvit og en finere sløyfe og psq er målet. Tips til farger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette?

 

Du har jo Mark+Brandy, For Men, Follestad (x2 faktisk!). Er vel no mer, men jeg vet liksom kun hvor de ligger på senteret og ikke hva de heter. Det er nok mer å tjene på å handle via nett om det snakk om småtteri som en sløyfe.

 

Ser ut som thetiebar er et godt alternativ og kjøper nok derifra om det ikke dukker opp noen andre sider. Er gul på farger på sløyfe, er hovedsakelig tenkt til å piffe opp en ellers kjedelig sort konfirmasjonsdress. Sort dress, og en litt mer vågal skjorte enn hvit og en finere sløyfe og psq er målet. Tips til farger?

Har handlet fra thetiebar, og det hadde vært en god deal om det ikke hadde vært for den stive prisen på frakten.

Lenke til kommentar

Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette?

 

Du har jo Mark+Brandy, For Men, Follestad (x2 faktisk!). Er vel no mer, men jeg vet liksom kun hvor de ligger på senteret og ikke hva de heter. Det er nok mer å tjene på å handle via nett om det snakk om småtteri som en sløyfe.

 

Ser ut som thetiebar er et godt alternativ og kjøper nok derifra om det ikke dukker opp noen andre sider. Er gul på farger på sløyfe, er hovedsakelig tenkt til å piffe opp en ellers kjedelig sort konfirmasjonsdress. Sort dress, og en litt mer vågal skjorte enn hvit og en finere sløyfe og psq er målet. Tips til farger?

Har handlet fra thetiebar, og det hadde vært en god deal om det ikke hadde vært for den stive prisen på frakten.

 

Så det var en drøy frakt ja, men regner med jeg legger inn en temmlig stor bestilling, og da blir det plutselig ikke helt galt allikevell. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

 

hehe, vet kun hvem de jeg har som venner på facebook er her nesten :p

 

Når jeg så nyttårsantrekket ditt i bildetråden skvatt jeg til. Er sikker på at jeg så deg i et album på face tidligere i dag, så nå skal det søkes!

 

Hehe, nå bor jeg et rimelig greit stykke unna østlandet - men har noen venninner som har vært litt overalt så skal ikke se bort fra det :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...