AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 "+1 På starten gikk det ikke særlig bra, vanskeligere å lære seg enn slips. Men når den først sitter, da blir den alltid perfekt." "Tull. Sløyfeknuten er vanskeligere enn f.eks fih." Haha, så det var ikke det at jentene hadde tuklet med den hele kvelden, men heller du som ikke klarte det " Se hva jeg utheva der, så svarte du faktisk det samme jeg sa - bebepews Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er på jakt etter skinn lommebok som er enkel og pen. Max 300 kr. Noen tips hvor jeg kan lete? http://www.saddlebackleather.com/160-new-accessories-page Jeg sikler selv på en bifold. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Joda, vanskeligere er jeg enig med, og dette var bare del 1 av saken, del 2 har du som profilbildet face:P Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan finner dere ut hva alle heter på face? Jeg føler meg så gammel når jeg ikke er like flink til å stalke som alle andre Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 hehe, vet kun hvem de jeg har som venner på facebook er her nesten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg vet hvem du er: http://www.facebook.com/profile.php?id=1798506705 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan finner dere ut hva alle heter på face? Jeg føler meg så gammel når jeg ikke er like flink til å stalke som alle andre Du har hvertfall vært god til å finne meg da, ikke bare på nettet, men irl også! Så ikke kom her å lek uskyldig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vanskelig å ikke finne noe så handsome da, når sant skal sies! Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er på jakt etter skinn lommebok som er enkel og pen. Max 300 kr. Noen tips hvor jeg kan lete? CARDHOLDER - HAVANA coach men Har selv coach water buffalo slim card case, kom på 280,- tot ebay. LV, mulberry, tumi etc har fine alternativer hvis du vil bruke mer penger. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvilken farge er finest? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg liker den nederste best. 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg liker den øverste best. 5 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er ikke så veldig fan av akkurat sånne gensere, men likte den i beige best. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Øverste, men ville heller valgt en i navy for eksempel. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Beige genser var finest ja, var bare kombinasjonen med den skjorta som ikke var bra Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette? hehe, vet kun hvem de jeg har som venner på facebook er her nesten Når jeg så nyttårsantrekket ditt i bildetråden skvatt jeg til. Er sikker på at jeg så deg i et album på face tidligere i dag, så nå skal det søkes! Endret 3. januar 2011 av Paisley Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har behov for sløyfe, og en selvknytt sådan. Tips til butikker på sandvika storsenter som kan selge dette? Du har jo Mark+Brandy, For Men, Follestad (x2 faktisk!). Er vel no mer, men jeg vet liksom kun hvor de ligger på senteret og ikke hva de heter. Det er nok mer å tjene på å handle via nett om det snakk om småtteri som en sløyfe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå