Jostein K. Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Forresten, pre-tied mot self-tie, hva bør jeg gå for? Jeg heller absolutt mot self-tie, men hva er deres mening? Er det en stor forskjell når det gjelder looks? Endret 2. januar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg ser ikke forskjell, men virker som at alle som har litt peiling her inne foretrekker self-tie! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 ^Haha? Hva er så spesielt med Mad Men stilen om jeg tør spørre? Siden du sier 99% ville failet. Sorry, leste at man skulle kopiere stilen og ikke la seg inspirere. Inspirere kan man definitivt, men kopiere tror jeg hadde seg litt dumt ut. Det som ser kult og naturlig ut i New York på 1960-tallet, ser kanskje ikke like naturlig ut på Nannestad eller Gjøvik. Disse skuespillerne har jo mange stylister rundt seg som har erfaring og utdannelse til å kle opp folk. Når man står på gutterommet i konfirmantdressen og skal ligne på Don Draper så ender det fort ganske ille. Forøvrig er dette ingen stikk til noen, bare mine generelle betraktninger rundt det å kopiere stiler til Tv-serier. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 da blir det ikke kopi av denny crane fra min side Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ferner Jacobsen tror jeg først begynner salget om noen uker, L'Escalier og Gunnar Øye er jeg ikke sikker på. Om du bruker 48, 50 eller 52 bør du være tidlig ute da de størrelsene forsvinner fort. Steen og Strøm kan også være verdt å sjekke ut. Hos Follestad skal salget starte 3. januar. Jeg vet ikke med L'Escalier, men Gunnar og Ferner starter salget sent. Men det er i hovedsak de tre butikkene jeg ville sett i ja. Takk for svar! Rop gjerne ut når noen vet når salget hos de andre butikkene starter. Endret 2. januar 2011 av Haawy Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Forresten, pre-tied mot self-tie, hva bør jeg gå for? Jeg heller absolutt mot self-tie, men hva er deres mening? Er det en stor forskjell når det gjelder looks? Self-tie. Alltid, uansett. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Det som ser kult og naturlig ut i New York på 1960-tallet, ser kanskje ikke like naturlig ut på Nannestad eller Gjøvik. Hva har du imot hjembyen min? DandyVers: Self-tie, Self-tie og atter Self-tie! Endret 2. januar 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvor vanskelig er det å knyte en sløyfe egentlig? Eller heller; hvor vanskelig er det å få den fin? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Da var Herring Coltham og Herring Richmond bestilt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hvor vanskelig er det å knyte en sløyfe egentlig? Eller heller; hvor vanskelig er det å få den fin? Like enkelt som å tørke seg i rumpa. Første gangen er det litt kronglete, men etter hvert gjør man det uten å måtte se. Endret 2. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Tull. Sløyfeknuten er vanskeligere enn f.eks fih. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvor vanskelig er det å knyte en sløyfe egentlig? Eller heller; hvor vanskelig er det å få den fin? Jeg synes det var vanskelig. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Synes selv sløyfeknute er enklest, men det nok fordi jeg har knytt mine egne siden jeg var liten. Gikk så og si alltid med sløyfe i formelle sammenhenger da jeg var yngre. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Da var disse bestilt fra Tresbienshop.net Fikk de for 1k inkludert frakt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Savner hæl og synes den øverste delen av skoen var ganske lang i forhold til tåa/tuppen. 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvor vanskelig er det å knyte en sløyfe egentlig? Eller heller; hvor vanskelig er det å få den fin? Jeg klarer det med bind for øynene. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Da er det vel bare å kjøpe seg en og øve da! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er på jakt etter skinn lommebok som er enkel og pen. Max 300 kr. Noen tips hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hvor vanskelig er det å knyte en sløyfe egentlig? Eller heller; hvor vanskelig er det å få den fin? Jeg klarer det med bind for øynene. +1 På starten gikk det ikke særlig bra, vanskeligere å lære seg enn slips. Men når den først sitter, da blir den alltid perfekt. Tull. Sløyfeknuten er vanskeligere enn f.eks fih. Haha, så det var ikke det at jentene hadde tuklet med den hele kvelden, men heller du som ikke klarte det Endret 2. januar 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå