Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle få kjøpt meg dress nå som det sikkert er en del tilbud. Ser for meg en navy eller grå three-piece. Er det Ferner, L'Escalier og Gunnar Øye som er stedene som er verdt å gå innom? Og burde jeg være tidlig ute? Hadde egentlig statset på en tur på lørdag, men tror jeg kan få dratt en ukedag hvis det må til.

 

Kanskje jeg skulle joina deg til oslo :p Kunne trengt en tur selv.

 

 

Kan noen forresten linke meg den siden som har blitt linka til noen ganger før, hvor dem selger messengerbags?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle få kjøpt meg dress nå som det sikkert er en del tilbud. Ser for meg en navy eller grå three-piece. Er det Ferner, L'Escalier og Gunnar Øye som er stedene som er verdt å gå innom? Og burde jeg være tidlig ute? Hadde egentlig statset på en tur på lørdag, men tror jeg kan få dratt en ukedag hvis det må til.

 

Jeg vet ikke med L'Escalier, men Gunnar og Ferner starter salget sent.

 

Men det er i hovedsak de tre butikkene jeg ville sett i ja.

Lenke til kommentar

Godt nyttår, folkens!

 

Lurer litt på om jeg kanskje ska investere i noen produkter for fjeset mitt, men trenger litt hjelp.

Har ikke spessielt med kviser, men noen små i ny og ne. Sliter ellers litt med vanlig "urenheter" om dere fatter? Kunne godt tenkt meg en mattere og renere hud generelt.

 

Bruker fuktighetskrem hver dag, bruker Decubal. Som jeg synes funker helt greit(Om dere vet om en fuktighetskrem dere synes er bra, så skrik ut). Men hvilke produkter anbefaler dere utenom? Rensemelk, skrubbekrem etc? Ta kun med det viktigste først, slik at jeg ikke får for mye å forholde meg til.

 

Hadde også vært greit om prisen ikke var så altfor stiv!

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Det beste tipset mitt er å kjøpe en ordentlig cleanser og ta den i bruk sammen med fuktighetskrem hver morgen i kveld. Det kommer man langt med. Selv en billig cleanser du finner på butikk vil gjøre susen.

Vil du gjøre det ordentlig er du nødt til å dra til en hudpleier som kan finne ut hvilken hudtype du har og deretter hjelpe deg med å finne riktige produkter for huden din. Å bruk feil produkter gjør ofte ting verre.

Edit: Garnier Refreshing Cleansing Gel. Billig og den fungerer. Ikke det beste, men på langt nær det verste.

Skal du investere i ordentlige produkter ville jeg først fått fastslått hvilken hudtype du har, hvis ikke kan det være du kaster penger rett ut av vinduet.

Når du har kjøpt en god cleanser er vel neste steg noe for å eksfoliere huden.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Nå er jeg usikker på om det er noen her på forumet som bruker sløyfer, men om det er det, hvor kjøper dere de?

 

Angående hudprodukter bruker jeg et sett fra Dermalogica for fet hud. Det er en pre-cleanser, cleanser, skin prep scrub, oil control lotion, som er en slags fuktighetskrem og en spray jeg påfører før jeg tar på lotionen. Funker veldig bra for meg. Jeg tror jeg betalte 200 kroner omtrent for starter-kit, det varte i 4-5 uker.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke siste post i bildetråen. Husker ikke hvor du er fra, men er ikke du fra Stavanger området en plass? Viss ja, har de sløyfer på Cinnamon og en herrebutikk på Sandnes jeg ikke husker navnet på. Ellers så har de vel et par eller noe sånt på Rolfsen og Høyer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Godt nyttår, folkens!

 

Lurer litt på om jeg kanskje ska investere i noen produkter for fjeset mitt, men trenger litt hjelp.

Har ikke spessielt med kviser, men noen små i ny og ne. Sliter ellers litt med vanlig "urenheter" om dere fatter? Kunne godt tenkt meg en mattere og renere hud generelt.

 

Bruker fuktighetskrem hver dag, bruker Decubal. Som jeg synes funker helt greit(Om dere vet om en fuktighetskrem dere synes er bra, så skrik ut). Men hvilke produkter anbefaler dere utenom? Rensemelk, skrubbekrem etc? Ta kun med det viktigste først, slik at jeg ikke får for mye å forholde meg til.

 

Hadde også vært greit om prisen ikke var så altfor stiv!

 

Takk! :)

 

Har du fet, tørr hud eller normal hud? En fuktighetskrem er ikke bare en fuktighetskrem, og det er viktig at du velger en som passer din hudtype. For urenheter kan du jo prøve den gode gamle Clerasil-skrubben.

Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke siste post i bildetråen. Husker ikke hvor du er fra, men er ikke du fra Stavanger området en plass? Viss ja, har de sløyfer på Cinnamon og en herrebutikk på Sandnes jeg ikke husker navnet på. Ellers så har de vel et par eller noe sånt på Rolfsen og Høyer.

Jeg bor ikke i Stavanger, men Bergen. Mange takk uansett, jeg har en venn som ofte er i Stavanger som sikkert kan kjøpe med seg noe.

 

Sjekk også ut thetiebar.com.

Det skal jeg gjøre, mange takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...