AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kanskje fordi han har fjernet de? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Heheheheheh Neida, det gikk egentlig fint. Fikk vekk fra skoen. Sålen brydde jeg meg ikke noe særlig om.. Edit: om øl på skoen altså... Endret 1. januar 2011 av feggy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvordan får man opp alle postene av en bruker i en tråd? Eller er det ikke mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Æsj, på vorset og nachet jeg var på i går røyka folk inne, sigaretter, sigar til og med en som røyka rullings(!) og nå lukter dressen min død kattunge! Hjelper det å henge den ute til lufting, eller må den sendes på rens for at jeg skal bli kvitt lukten? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det tror jeg ikke er mulig. @ fkm Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Æsj, på vorset og nachet jeg var på i går røyka folk inne, sigaretter, sigar til og med en som røyka rullings(!) og nå lukter dressen min død kattunge! Hjelper det å henge den ute til lufting, eller må den sendes på rens for at jeg skal bli kvitt lukten? Lufting pleier å funke. Det gjør jeg med jakkene mine etter å ha vært hos bestemor... ; p Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 En ting som er sikkert, jeg skal planlegge når jeg skal gå med nye sko med skinnsåler. Så pinlig å tryne første skritt utenfor døren, med champisene i begge hender, som førte til at jeg ikke kunne ta meg i mot. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skyld på skoene når det er promillen som er høy, hehe 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Har planer om å bestille sko i morgen, så poster denne her også. Filippa K Steve Boot Filippa K Owen Suede Clark - Redefined by Bobbie Burns Kurt - Redefined by Bobbie Burns (Sebago Tremont) Hvilke par her er egentlig fine? Vurderer alle, men vet noen hvordan kvaliteten er på sko fra Filippa K eller Redfined by Bobbie Burns? Endret 1. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det eneste paret jeg likte særlig godt var Filippa K Owen, men jeg tviler på at kvaliteten er særlig god. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Owen-skoene er deilige. Synd jeg akkurat har kjøpt meg deserts. Har ingen i navy da. Ville gått for de, latterlig billig uansett egentlig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg går for de, så får jeg se hvor lenge de holder. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Lurer litt paa hvorfor noen av de litt eldre bildene i bildetraaden mangler (spesielt de fra Homme). Jeg slettet photobucket kontoen min, og bildene mine forsvant. Jeg antar det er noe lignende for han. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tenkte jeg skulle få kjøpt meg dress nå som det sikkert er en del tilbud. Ser for meg en navy eller grå three-piece. Er det Ferner, L'Escalier og Gunnar Øye som er stedene som er verdt å gå innom? Og burde jeg være tidlig ute? Hadde egentlig statset på en tur på lørdag, men tror jeg kan få dratt en ukedag hvis det må til. Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ferner Jacobsen tror jeg først begynner salget om noen uker, L'Escalier og Gunnar Øye er jeg ikke sikker på. Om du bruker 48, 50 eller 52 bør du være tidlig ute da de størrelsene forsvinner fort. Steen og Strøm kan også være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hos Follestad skal salget starte 3. januar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Greit da bestiller jeg, men hva trenger jeg egentlig? Det er mulig at jeg er dårlig til å søke, fant litt, men hva er det jeg nøyaktig trenger til et par i semsket skinn. Børste til semsket skinn og...? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 En spray til semsket skinn. Tod's har et par phete boots i semsket skinn hvis du skal ha til vinteren, btw. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er det de Phat Guido har på bloggen sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå