Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Æsj, på vorset og nachet jeg var på i går røyka folk inne, sigaretter, sigar til og med en som røyka rullings(!) og nå lukter dressen min død kattunge! Hjelper det å henge den ute til lufting, eller må den sendes på rens for at jeg skal bli kvitt lukten?

Lenke til kommentar

Æsj, på vorset og nachet jeg var på i går røyka folk inne, sigaretter, sigar til og med en som røyka rullings(!) og nå lukter dressen min død kattunge! Hjelper det å henge den ute til lufting, eller må den sendes på rens for at jeg skal bli kvitt lukten?

Lufting pleier å funke. Det gjør jeg med jakkene mine etter å ha vært hos bestemor... ; p

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle få kjøpt meg dress nå som det sikkert er en del tilbud. Ser for meg en navy eller grå three-piece. Er det Ferner, L'Escalier og Gunnar Øye som er stedene som er verdt å gå innom? Og burde jeg være tidlig ute? Hadde egentlig statset på en tur på lørdag, men tror jeg kan få dratt en ukedag hvis det må til.

Lenke til kommentar

Ferner Jacobsen tror jeg først begynner salget om noen uker, L'Escalier og Gunnar Øye er jeg ikke sikker på. Om du bruker 48, 50 eller 52 bør du være tidlig ute da de størrelsene forsvinner fort.

 

Steen og Strøm kan også være verdt å sjekke ut.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...