Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Huff, dressen ser virkelig ikke bra ut etter gårsdagen. En kjapp runde med en klut fikser vel det meste.

 

Hva er egentlig den mest vanlige slipsknuten? Hva bruker dere?

 

Og noen gode tips til å sprite opp en ellers kjedelig mørk dress, med en tøffere kombinasjon av skjorte og slips? Har et nyttårsball på vei, og kunne tenkt meg noe stiligere enn hvit skjorte og et tilfeldig farge på slipset. Noe litt mer vågalt. Ikke at jeg ønsker å kopiere Chuck Bass, men noe mer i den retningen. Tips til en god fargekombo med skjorte og slips, og ikke minst en god nettbutikk for slips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt nyttår folkens! Hadde en bra feiring som endte med rødvin på hvit skjorte og julebrus og litt champis over hele dressen.

 

Var noen her som snakka om kasting av øl her i går. Slapp unna det, men spruting av julebrus er vel ikke så mye bedre. Sticky icky :ermm: Blei litt champagne-regn ved midnatt også.. Må vel sendes til rens tenker jeg.

Lenke til kommentar

Godt nyttår folkens! Hadde en bra feiring som endte med rødvin på hvit skjorte og julebrus og litt champis over hele dressen.

 

Var noen her som snakka om kasting av øl her i går. Slapp unna det, men spruting av julebrus er vel ikke så mye bedre. Sticky icky :ermm: Blei litt champagne-regn ved midnatt også.. Må vel sendes til rens tenker jeg.

 

Rødvin på hele høyre lår. /fml

Lenke til kommentar

Haha, var en kompis av meg som fikk en god ide på nach. Samme jævelen helte også tabasco i alle drikkevarene (melk, juice osv) i kjøleskapet der :p Skulle likt å se trynet på de som bor der når de skulle ta seg et glass melk eller juice til frokosten i dag laugh.gif

 

Kom på at jeg sølte øl på dressbuksa mi også :dontgetit:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...