Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg må virkelig få meg dress, flaut å ikke ha. Satser på å få kjøpt meg en etter nyttår. Sikkert vært spurt om dette 3758493 ganger tidligere, men hva farge angår, hva er den mest anvendelige? Det må være navy, men grått funker vel også godt på lik linje med navy i de fleste anledninger, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Navy og koksgrå er nok mest anvendelig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Utrolig teit å vente til to helt klare dressanledninger er forbi før man kjøper dress Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Joda, men nå kommer det hvertfall dresser på salg Hehe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Utrolig teit å vente til to helt klare dressanledninger er forbi før man kjøper dress Det har du rett i, men lønnen min er ikke all verden, og jeg venter heller til nyttår og tar det på tilbud. 7000 i måneden er ikke mye, og jeg har en tendens til å sløse voldsomt med penger. Kommer sikkert ikke til å få brukt dressen før jul eller nyttår 2011, heller Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) og 17. Mai? Edit: Hvis du ikke har bunad. Endret 31. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Evt. diverse selskaper med formell dresskode 7000 i mnden er uansett en god del da, sparer du 1000 av de i mnden tar det bare noen få måneder før du får råd til en god dress på salg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 7000 i måneden er egentlig ganske greit, men jeg har en lei tendens til å ødsle bort hver eneste krone. Nå har jeg hvert fall et nyttårsforsett da; heller spare penger enn å bruke det på tull. Lenke til kommentar
geil Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Virkelig glad jeg fikk meg en jobb som betaler godt. Har gått i dundrende underskudd siden jeg begynte å leve på stipend. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Brewdog sin Pink Ipa var helt jævlig, så får håpe du er heldigere med dine Trashy blonde har jo awesome navn da. BrewDog er konge, men jeg er sikkert litt påvirket av foredraget som ble holdt av en av grunnleggerene på ølsmaking. De to variantene man får på polet i Norge er slettes ikke verst, ei heller butikkvariantene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Virkelig glad jeg fikk meg en jobb som betaler godt. Har gått i dundrende underskudd siden jeg begynte å leve på stipend. Hva jobber du som nå? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ble visst full dress på meg og. Satser på at slipsknuten ikke fullstendig ødelegger antrekket, selv om den absolutt ikke ville blitt godkjent her inne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hvorfor ikke bare knytte den til den blir godkjent? Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
geil Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Virkelig glad jeg fikk meg en jobb som betaler godt. Har gått i dundrende underskudd siden jeg begynte å leve på stipend. Hva jobber du som nå? Fikk jobb deltid i DnB NOR ved siden av studiene, så får masse relevant erfaring i tillegg. Jobber i kundeservice, men kan få prøve meg i andre avdelinger som vikar om sommer og i ferier. Gitt at jeg viser initiativ og kunnskap naturligvis. Ble visst full dress på meg og. Satser på at slipsknuten ikke fullstendig ødelegger antrekket, selv om den absolutt ikke ville blitt godkjent her inne. Enig med AnewZ, vis gjerne bilder så får du veiledning. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hvorfor ikke bare knytte den til den blir godkjent? Øvelse gjør mester. Joda, burde nok det, men er straks middag også ut. Jeg får spørre pappa om han synes den ser OK ut, hvis den ikke blir godkjent der, så får jeg sikkert litt hjelp der. Merker forøvrig også at jeg må sy inn/ta inn (usikker på hva det heter) buksen litt, så blir det OK passform hvertfall. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hehe, jeg måtte gjøre det for å finne en knute som funket med det strikka slipset mitt. Fant en som funka på forsøk nr. 5 Godt jeg tenkte på det i god tid. Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg vet ikke hvor jeg er, men jeg får visst bacon. Knallstart på 2011:) Godt nytt år! 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Husker ingenting fra gårsdagen, men det er kanskje like greit. Nytt år, nye muligheter Godt nyttår, bitches! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Samme her..våknet opp i min egen seng uten helt å huske hvordan jeg kom meg dit Godt nyttår, folkens! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Samme her..våknet opp i min egen seng uten helt å huske hvordan jeg kom meg dit Godt nyttår, folkens! Du våknet hvertfall i din egen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå