Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg må virkelig få meg dress, flaut å ikke ha. Satser på å få kjøpt meg en etter nyttår. Sikkert vært spurt om dette 3758493 ganger tidligere, men hva farge angår, hva er den mest anvendelige? Det må være navy, men grått funker vel også godt på lik linje med navy i de fleste anledninger, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig teit å vente til to helt klare dressanledninger er forbi før man kjøper dress :p

Det har du rett i, men lønnen min er ikke all verden, og jeg venter heller til nyttår og tar det på tilbud. 7000 i måneden er ikke mye, og jeg har en tendens til å sløse voldsomt med penger. Kommer sikkert ikke til å få brukt dressen før jul eller nyttår 2011, heller :p

Lenke til kommentar

Brewdog sin Pink Ipa var helt jævlig, så får håpe du er heldigere med dine :p Trashy blonde har jo awesome navn da.

BrewDog er konge, men jeg er sikkert litt påvirket av foredraget som ble holdt av en av grunnleggerene på ølsmaking. De to variantene man får på polet i Norge er slettes ikke verst, ei heller butikkvariantene.

Lenke til kommentar

Virkelig glad jeg fikk meg en jobb som betaler godt. Har gått i dundrende underskudd siden jeg begynte å leve på stipend.

 

Hva jobber du som nå?

Fikk jobb deltid i DnB NOR ved siden av studiene, så får masse relevant erfaring i tillegg. Jobber i kundeservice, men kan få prøve meg i andre avdelinger som vikar om sommer og i ferier. Gitt at jeg viser initiativ og kunnskap naturligvis.

 

 

Ble visst full dress på meg og. Satser på at slipsknuten ikke fullstendig ødelegger antrekket, selv om den absolutt ikke ville blitt godkjent her inne. :p

 

 

Enig med AnewZ, vis gjerne bilder så får du veiledning.

 

 

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare knytte den til den blir godkjent? Øvelse gjør mester.

 

Joda, burde nok det, men er straks middag også ut.

 

Jeg får spørre pappa om han synes den ser OK ut, hvis den ikke blir godkjent der, så får jeg sikkert litt hjelp der. :hmm:

 

Merker forøvrig også at jeg må sy inn/ta inn (usikker på hva det heter) buksen litt, så blir det OK passform hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...