Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Synes Brewdog Trashy Blonde er ganske kurant, Alpha Dog husker jeg som meget god og ikke særlig komplekse/vanskelig å få ned, så jeg tror ikke du har gjort et dårlig valg der.

 

Brewdog er et skotsk bryggeri som lager øl lit utenfor "det vanlige." Om du liker det, har de en del spenstige typer på polet fra Brewdog.

 

Hmm, du fristet meg til å stikke ned på Megaen og kjøpe en Alpha Dog, Thrice... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri lagt meg særlig inn i RL sine størrelser, men jeg har selv erfart at custom fit er slimmere enn casual fit. Kan tenke meg at slim fit er hakket slimmere enn custom.

Det er sant (classic-->custom-->slim fit), men det er forskjellig på skjorter og gensere. Viste ikke en gang at gensere kunne være "custom fit", da jeg først så det i går.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Synes Brewdog Trashy Blonde er ganske kurant, Alpha Dog husker jeg som meget god og ikke særlig komplekse/vanskelig å få ned, så jeg tror ikke du har gjort et dårlig valg der.

 

Brewdog er et skotsk bryggeri som lager øl lit utenfor "det vanlige." Om du liker det, har de en del spenstige typer på polet fra Brewdog.

 

Hmm, du fristet meg til å stikke ned på Megaen og kjøpe en Alpha Dog, Thrice... :whistle:

 

Ah, smooth. Ølsalget på Mega, og andre butikker tror jeg, stengte kl 15, så du er litt for sent ute gitt :/

Lenke til kommentar

Herregud noe så helt forferdelig harry.

 

På en annen side drikker vel mennesker som gjør sånt stort sett fjortisølen Tuborg, og den er vel egentlig bedre å kaste ut enn å drikke selv.

Overhørte i dag på Meny:

 

"Hva skæl duuu haa aaa? Jeg blei zyykt keen på bare Tuborg egentlig assss"

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: nyttårsmiddag hos venner i kveld; jeg har i skrivende stund på meg mørk brun cordfløyelsbukse og bredstripet (horisontale striper) genser i lilla/marineblå. Det er ikke et utpreget formelt selskap.

 

Skal jeg dresse opp antrekket jeg har nå (eller et tilsvarende) med en skjorte og et slips, eller skal jeg kjøre dress og dresse den ned?

Lenke til kommentar

thrice: Sikkert like greit, da kan jeg nyte Alpha Dog i mer kontrollerte omgivelser.

 

Har selv en del Hansa Premium, en bayer og en St. Andrew'a Ale. Er veldig fan av Frydenlund Bayer, så tenkte jeg skulle prøve Hansa sin også. :p

 

Ellers, håper alle får en strålende feiring!

 

Kjører alle her full dress eller? Føler jeg kanskje burde "suit up" også... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...