cruelphotography Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hva er det som er "greit" å drikke av butikkølen da? Jeg vet bare at jeg ikke er så glad i Heineken lengre etter at jeg drakk en mini-keg alene på litt for kort tid (ja, det var seriøst så kjedelig) http://www.brewdog.com/trashy_blonde og Brewdog sin Alpha Dog. Er ikke så mange plasser som selger de. Men har funnet de på noen Rema butikker her i Oslo. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg så de på Mega. Jeg var egentlig på utkikk etter Newcastle, men de hadde ikke noe så måtte plukke litt forskjellig. Håper jeg ikke har gjort noe dumt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Brewdog sin Pink Ipa var helt jævlig, så får håpe du er heldigere med dine Trashy blonde har jo awesome navn da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det var navnene som tiltrakk meg også. DO WANT! ( www.globe-trotterltd.com ) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Du må lese det som står på flasken på Brewdog sine også. Morsom lesing ^_^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 cruel, Leste om Dirty Blonde. Nesten litt homo å kjøpe den A titillating, neurotic, peroxide, punk of a pale ale. Combining attitude, style substance and a little bit of low self esteem for good measure; what would your mother say?You really should just leave it alone... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hahahahaha, Brewdog tar Snapple til et nytt nivå. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hvordan er spitfire på smak? Har kommet over den et par ganger før, men aldri kjøpt den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lenge siden jeg drakk den sist, men mener å huske at den var god for butikkøl og være. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 "long bitter finish" - Hørtes ikke mye digg ut. Selv foretrekker jeg de som helst ikke har ettersmak, helst smaker så lite som mulig Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 "long bitter finish" - Hørtes ikke mye digg ut. Selv foretrekker jeg de som helst ikke har ettersmak, helst smaker så lite som mulig 4 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ingen som har innspill til antrekket mitt i bildetråden? Butikkene stenger om 1 time Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor RL har markert noen av genserene med "custom fit". Her er to eksempler: Custom-Fit Long-Sleeved Tee Custom-Fit Long-Sleeved Polo En Ralph Lauren genser som denne, i small, passer perfekt til meg. Vil disse "custom fit" genserene passe meg? Eller vil de bli for store? For "custom fit" skjorter passer ikke til meg overhode, jeg må ha slimfit. Endret 31. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Custom fit er mer slim enn vanlige gensere, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Rankiz finner du aldri ut av RL sine størrelser eller Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor RL har markert noen av genserene med "custom fit". Her er to eksempler: Custom-Fit Long-Sleeved Tee Custom-Fit Long-Sleeved Polo En Ralph Lauren genser som denne, i small, passer perfekt til meg. Vil disse "custom fit" genserene passe meg? Eller vil de bli for store? For "custom fit" skjorter passer ikke til meg overhode, jeg må ha slimfit. Jeg tror ikke du er ment for PRL. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Jo, slimfit skjorter passer og det gjør gensere i small. Men stusset over gensere som var merket med"custom fit", da custom fit skjorter blir for store for meg. Men hvis disse custom fit genserene er slimmere en de vanlige genserene vil det gå bra. Endret 31. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 "long bitter finish" - Hørtes ikke mye digg ut. Selv foretrekker jeg de som helst ikke har ettersmak, helst smaker så lite som mulig Da er nok i hvertfall ikke noen av Brewdog sine noe for deg De handler om å ha masse smak. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Aldri lagt meg særlig inn i RL sine størrelser, men jeg har selv erfart at custom fit er slimmere enn casual fit. Kan tenke meg at slim fit er hakket slimmere enn custom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå