Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som er "greit" å drikke av butikkølen da?

 

Hansa fatøl er faktisk kurant. På meny pleier det å være noe god øl. Newcastle f.eks. Murphy's Red funker også.

ARENDALS!!!!!

Det er faktisk ganske godt øl, ikke det med mest smak, men det er uendelig mange ganger bedre enn Tuborg og det skvipet der. Kan jo ikke måle seg med Nøgne Ø, Julesnadder var f.eks. veldig god, men det er mye bedre enn mye annet.

Lenke til kommentar

Er det generelt fy-fy å bruke en Oxfordskjorte til dress?

 

Nei, absolutt ikke. Det kommer dog helt an på anledningen. Til en formell anledning passer det dårlig, men til en mer uformell anledning er det med på å dresse ned dressen litt, og det er stort sett en god ting, hvertfall hvis det er andre mennesker tilstede som ikke har på seg dress. Personlig pleier jeg kun å bruke oxfordskjorter under dress ved anledninger der jeg ikkje bruker slips, men jeg har sett mange eksempler på at det kan se bra ut med slips, og til og med hvis det er button down-krage på skjorten.

 

For gode eksempler kan du se bloggen til Phat Guido.

Lenke til kommentar

Da var Newcastle Brown ale og Murphy's Red kjøpt inn.

Begge på boks da, liker mye bedre flasker :p

 

Så lenge du skjenker de i glass, går det fint. Tror neppe man han hadde smakt forskjell på samme øl fra boks og flaske dersom det ble skjenket i glass og smakt på blindt.

 

Forøvrig så liker jeg Hansa Fatøl/Premium, Frydenlund Bayer og Newcastle Brown Ale. Ellers så vil jeg anbefale Belhaven St. Andrews Ale, som er en av mine favoritter fra butikk.

 

Fra polet lager både Nøgne Ø og Haandbryggeriet gode saker, og selvsagt mange andre.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...