Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Liker når folk poster bilder/forteller om ting de har kjøpt jeg..

Så da gjør jeg det selv og.

 

Var egentlig kjempefurt istad fordi søstern og mamma hadde vært litt på shopping og hun fikk juicy coutoure jakke og tre par sko/støvletter.

 

Men så kom mamma inn og ga meg dette:

Bilde(13).jpg

 

Og da var alt bra igjen, liker gaver. :love: Slipper å fryse nå ja ;)

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, faktisk ikke. Men dere synes vel at det er lavmål av henne, så hvorfor synke like lavt selv?

Og du kaller Langbein frekk?

5040064[/snapback]

 

Skjønner du ikke?

Dere surver over at hu kjerringa uttaler seg frekt, ergo; dere mener det er lavmål. Langbein gjorde akkurat det samme selv, da synker han like dypt som han syns hun var

Lenke til kommentar
Det ble Ecco/Gore-tex sko. ordnentlig vintersko, med bra dempere. utseende kan diskuteres...

Har noen sånne selv også. Skoene er utrolig behagelig til å være vintersko. Da får det ikke være så farlig om de ikke er de aller "kuleste". Bruker dem uansett bare når det er på det kaldeste eller jeg vasser i snø.

Lenke til kommentar
Kjøpte to par Prada-sko for ikke så lenge siden. Noen med rødt mønster (sneakersaktig), og noen litt mer pyntete i svart og sølv.

 

Ganske fornøyd, de var bedre å gå med enn jeg hadde trodd.

5042824[/snapback]

Har et par Prada mokasiner og de er utrolig gode å gå i faktisk. :) Men av en eller annen grunn ser de "ubehagelige" ut - om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Kjøpte to par Prada-sko for ikke så lenge siden. Noen med rødt mønster (sneakersaktig), og noen litt mer pyntete i svart og sølv.

 

Ganske fornøyd, de var bedre å gå med enn jeg hadde trodd.

5042824[/snapback]

Har et par Prada mokasiner og de er utrolig gode å gå i faktisk. :) Men av en eller annen grunn ser de "ubehagelige" ut - om du skjønner hva jeg mener.

5042981[/snapback]

Jeg skjønner :)

Lenke til kommentar
Anette_ : det der misunner jeg deg virkelig. Heldig er du!

5040238[/snapback]

Ntååh, takk :) Brukte skjerfet litt igår og det var utrolig deilig å ha på seg, må nesten kjøpe et i den klassiske farven når jeg skal til berlin i november. Rosa passer jo ikke til alt og jeg kommer nok til å bruke skjerf i hele vinter siden jeg blir veldig fort forkjølet hvis jeg blir kald på halsen. =)

Lenke til kommentar

Åhh.. jeg blir så misunnelig på dere som har god råd! :cry:

 

Jeg har den dårlige kombinasjonen av å være materialistisk samtidig som jeg er fattig! Ligger faktisk godt under fattiggrensen har jeg funnet ut. Tror grensen er på 3000 etter hus og strøm er betalt.

 

Jeg har 2000 pr mnd.. :p jaja, håper jeg blir rik en gang i tiden! :D Da skal det shoppes!

Lenke til kommentar

Ikke håp på å bli rik, jobb for å bli rik Kenny000! ;)

 

Lurer på om jeg skal få laget et nytt par slike (John Lobb):

SS655.JPG

Bildet yter ikke skoene rettferdighet, men det er uten tvil det beste jeg har sett og eid. Den overlegne følelsen av håndlaget perfeksjon er helt vanvittig, kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...