Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man skal ikke undervurderer gleden av en rølpete bygdefest, selv om ølkasting ikke er et fenomen jeg ikke har sett siden russetiden.

Jeg har så mange kompiser som drikker Tuborg at det er trist. Det smaker så ufattelig dårlig at det er til å spy av.

Men du drikker jo ikke øl engang harhar.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Thrice: Jeg har faktisk drukket en god del øl i den siste tiden, tro det eller ei! Men etter beer pong her om dagen, er det ikke akkurat det som frister mest imårra :p Og før du spør, ja jeg vant. Knusende overlegent tør jeg påstå.

Corona? Det er jo mange mnder siden :O Har gått endel i Budweiser(den tsjekkiske fra polet), San Miguel og div. andre som egentlig ikke var noe særlig :p

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Hva er det som er "greit" å drikke av butikkølen da?

Jeg vet bare at jeg ikke er så glad i Heineken lengre etter at jeg drakk en mini-keg alene på litt for kort tid

(ja, det var seriøst så kjedelig)

Hansa fatøl er faktisk kurant. På meny pleier det å være noe god øl. Newcastle f.eks. Murphy's Red funker også.

Lenke til kommentar

Anews, er det meningen at det bare skal stå "blog" i signaturen din, eller har du glemt å putte inn link?

Når det kommer til øl, drikker jeg som regel Bare-øl fra Grans, aka billig Rema 1000 øl. Nå bunner det i stramt budsjett, vel og merke, ikke det jeg helst drikker.

Lenke til kommentar

Anews, er det meningen at det bare skal stå "blog" i signaturen din, eller har du glemt å putte inn link?

Ikke glemt å putte inn, men jeg måtte visstnok kopiere med http og alt, og ikke bare skrive inn vanlig ;)

Thrice: I know :D Men det er faktisk ikke like gale som corona :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...