Essem Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Nei, har ikke drukket den før. Men den gjorde det bra i noen tester jeg leste. Og jeg bryr meg egentlig ikke om champagnen er femi, ikke har keeg nok flaske eller gjør meg så kul at jeg sprenger alle chicksa på opera bar så lenge den er god. Endret 30. desember 2010 av -drugiS- Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Nei, har ikke drukket den før. Men den gjorde det bra i noen tester jeg leste. Og jeg bryr meg egentlig ikke om champagnen er femi, ikke har keeg nok flaske eller gjør meg så kul at jeg sprenger alle chicksa på opera bar så lenge den er god. Endret 30. desember 2010 av -drugiS- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ^Da har du feil prioriteringer ass! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nei, har ikke drukket den før. Men den gjorde det bra i noen tester jeg leste. Og jeg bryr meg egentlig ikke om champagnen er "gay", ikke har keeg nok flaske eller gjør meg så kul at jeg sprenge alle chicksa på opera bar så lenge den er god. Hvorfor gjøre noe hvis du ikke får sprenge chicks for det? 6 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Keeg! http://www.youtube.com/watch?v=hZA8GrRmOaA 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 French 75 og planters punch som velkomstdrinker, og Moët imperial rose og Rosemount gtr til maten. Etter maten er alt i barskapet/vinhyllen fritt vilt, men det blir vel Glenfiddich på meg. Det hadde jeg ikke trodd om deg French 75 is a cocktail made from Gin, Champagne, lemon juice, and sugar.The drink was created in 1915 at the Paris landmark, Harry's New York Bar by barman Harry MacElhone. The combination was said to have such a kick that it felt like being shelled with the powerful French 75mm howitzer artillery piece, also called a "75 Cocktail", or "Soixante Quinze" in French. The French 75 was popularized in America at the Stork Club. The drink's recipe was first recorded in The Savoy Cocktail Book in 1930. A later cocktail book The Fine Art of Mixing Drinks by David Embury claims that the French 75 is a Cognac based drink. Å? Hvorfor hadde du ikke trodd det om meg? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) At du drikker noe så sterkt The combination was said to have such a kick that it felt like being shelled with the powerfulFrench 75mm howitzer artillery piece, also called a "75 Cocktail", or "Soixante Quinze" in French. Men da blir det vel karsk til neste helg da? Endret 30. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Haha, karsk med mynt i koppen! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Karsk er for jenter, her på vestlandet er det kun HB som gjelder. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 HB og karsk er vel det samme, hvis du ikke drikker hjemmebrent rent da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Karsk er jo HB og kaffe! En hendig blanding! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 HB og karsk er vel det samme, hvis du ikke drikker hjemmebrent rent da. Selvfølgelig drikkes HB rent. Karsk er jo enten 60% polsprit og kaffe eller hjemmebrennt og kaffe, ergo for jenter. En litt sterkere baileys? tsss. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Everclear er saker det... 75,5% Bare synd jeg ikke bor i California (en av statene det selges) Laget Lemoncello av det, men måtte jo prøvesmake litt først selvfølgelig Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) At du drikker noe så sterkt The combination was said to have such a kick that it felt like being shelled with the powerfulFrench 75mm howitzer artillery piece, also called a "75 Cocktail", or "Soixante Quinze" in French. Men da blir det vel karsk til neste helg da? Den er ikke sterk alkoholmessig, det er mer det at den er veldig frisk. Det går 5 deler champagne til 2 deler gin og 1/2 del sironsaft, så alkoholprosenten er ikke særlig høy. Edit: Karsk blir forøvrig ikke servert neste helg, desverre Endret 30. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 u ghuis, spørsmål. Hva bør jeg bruke til det jeg regner med at fort kan utvikle seg til fjortisfylla i morgen? Det blir sånn 30 bekjente av meg tror jeg, kjenner ikke alle like godt, det er godt mulig det blir kasting av øl osv fra de, hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hvis det blir (eller er den minste fare for) kasting av øl: bytt crowd. Seriøst. I motsatt fall, ta på deg det aller billigste du har. Kjøp ett eller annet på tilbud på H&M. Hvis det er typen folk som kaster øl rundt om kring så bryr de seg ikke det minste om klær eller utseende. Endret 30. desember 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dress ofc. Den kan renses i verste fall 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 HB og karsk er vel det samme, hvis du ikke drikker hjemmebrent rent da. Selvfølgelig drikkes HB rent. Karsk er jo enten 60% polsprit og kaffe eller hjemmebrennt og kaffe, ergo for jenter. En litt sterkere baileys? tsss. Jeg vet hva du skal få en vakker dag når vi møtes RL Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 "kasting av øl" er da ingen som gjør det? Sånn uten at de søler, noe som ofte skjer når 30stk er samlet til rølp på nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå