Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Nei, har ikke drukket den før. Men den gjorde det bra i noen tester jeg leste. Og jeg bryr meg egentlig ikke om champagnen er femi, ikke har keeg nok flaske eller gjør meg så kul at jeg sprenger alle chicksa på opera bar så lenge den er god.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, har ikke drukket den før. Men den gjorde det bra i noen tester jeg leste. Og jeg bryr meg egentlig ikke om champagnen er femi, ikke har keeg nok flaske eller gjør meg så kul at jeg sprenger alle chicksa på opera bar så lenge den er god.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Nei, har ikke drukket den før. Men den gjorde det bra i noen tester jeg leste. Og jeg bryr meg egentlig ikke om champagnen er "gay", ikke har keeg nok flaske eller gjør meg så kul at jeg sprenge alle chicksa på opera bar så lenge den er god.

Hvorfor gjøre noe hvis du ikke får sprenge chicks for det?

• Liker 6
Lenke til kommentar

French 75 og planters punch som velkomstdrinker, og Moët imperial rose og Rosemount gtr til maten. Etter maten er alt i barskapet/vinhyllen fritt vilt, men det blir vel Glenfiddich på meg.

Det hadde jeg ikke trodd om deg

French 75 is a cocktail made from Gin, Champagne, lemon juice, and sugar.The drink was created in 1915 at the Paris landmark, Harry's New York Bar by barman Harry MacElhone. The combination was said to have such a kick that it felt like being shelled with the powerful French 75mm howitzer artillery piece, also called a "75 Cocktail", or "Soixante Quinze" in French. The French 75 was popularized in America at the Stork Club.

The drink's recipe was first recorded in The Savoy Cocktail Book in 1930. A later cocktail book The Fine Art of Mixing Drinks by David Embury claims that the French 75 is a Cognac based drink.

Å? Hvorfor hadde du ikke trodd det om meg? :p

Lenke til kommentar

At du drikker noe så sterkt :p

The combination was said to have such a kick that it felt like being shelled with the powerfulFrench 75mm howitzer artillery piece, also called a "75 Cocktail", or "Soixante Quinze" in French.

Men da blir det vel karsk til neste helg da? cool.gif

Den er ikke sterk alkoholmessig, det er mer det at den er veldig frisk. Det går 5 deler champagne til 2 deler gin og 1/2 del sironsaft, så alkoholprosenten er ikke særlig høy.

Edit: Karsk blir forøvrig ikke servert neste helg, desverre :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hvis det blir (eller er den minste fare for) kasting av øl: bytt crowd. Seriøst. I motsatt fall, ta på deg det aller billigste du har. Kjøp ett eller annet på tilbud på H&M. Hvis det er typen folk som kaster øl rundt om kring så bryr de seg ikke det minste om klær eller utseende.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

HB og karsk er vel det samme, hvis du ikke drikker hjemmebrent rent da.

Selvfølgelig drikkes HB rent. Karsk er jo enten 60% polsprit og kaffe eller hjemmebrennt og kaffe, ergo for jenter. En litt sterkere baileys? tsss.

Jeg vet hva du skal få en vakker dag når vi møtes RL new_yes.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...