Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Hva skal folket her drikke i morra forresten? Kjører selv Grand Vintage 2002 fra Moët.

Noe så fantastisk som Fresita :p

Eventuelt en argentinsk rødvin jeg fikk anbefalt av en venn, men som jeg ikke husker navnet på.

Jeg sliter virkelig med vin, etter en skikkelig stygg episode jeg hadde for noen år siden, men det siste året har jeg gradvis blitt flinkere. Jeg må imidlertid fortsatt holde meg til veldig friske viner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal folket her drikke i morra forresten? Kjører selv Grand Vintage 2002 fra Moët.

Kjøpte den samme i dag highfive.gif

Jøss. Ikke bare feirer du nyttår samme sted som jeg bor, men du kjøper faktisk samme drikke. Greit jeg er forbilde ditt thrice, men det finnes da grenser :cool:

Prøver meg på Black Label i morra. Noen som har testa den ut før? Så den kom ganske bra ut i en test på db.

Scotchen?

Red Label er hvertfall helt ok.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en flaske Moët Brut Imperial eller en Nicolas Feuillatte å velge mellom imorgen. Tror det blir den første da den allerede er hjemme hos foreldrene mine.

PatX: Du kan glede deg til oppfølgeren til Cash, Aldri Fucke Opp, den er imo mye bedre. Gleder meg til bok nummer tre.

Edit: E. Michel skal visst være et meget godt kjøp til en billig penge også. 218,- er ikke spesielt dyrt for champagne. Piper-Heidsieck er også et sikkert valg.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

French 75 og planters punch som velkomstdrinker, og Moët imperial rose og Rosemount gtr til maten. Etter maten er alt i barskapet/vinhyllen fritt vilt, men det blir vel Glenfiddich på meg.

Lenke til kommentar

French 75 og planters punch som velkomstdrinker, og Moët imperial rose og Rosemount gtr til maten. Etter maten er alt i barskapet/vinhyllen fritt vilt, men det blir vel Glenfiddich på meg.

Det hadde jeg ikke trodd om deg

French 75 is a cocktail made from Gin, Champagne, lemon juice, and sugar.The drink was created in 1915 at the Paris landmark, Harry's New York Bar by barman Harry MacElhone. The combination was said to have such a kick that it felt like being shelled with the powerful French 75mm howitzer artillery piece, also called a "75 Cocktail", or "Soixante Quinze" in French. The French 75 was popularized in America at the Stork Club.

The drink's recipe was first recorded in The Savoy Cocktail Book in 1930. A later cocktail book The Fine Art of Mixing Drinks by David Embury claims that the French 75 is a Cognac based drink.

Lenke til kommentar

Noen som kan linke til gudier til hvordan jeg får en fin PS? (Altså tørkle i brystlommen på blazeren)

Aner ikke hva dette heter på fashion-språket og jeg blir ikke mer klok av å søke på youtube.

Ps står jo for pocket square, og et kjapt søk på google gir en del greie resultater. Men det spørs jo litt hva du er ute etter.

Denne siden har tre enkle måter å brette på.

Lenke til kommentar

@Sir-Andy Lanson Black Label er god, endte på den selv. Tror det var den jeg hadde forrige nyttårsaften også.

Til maten måtte jeg gamble da jeg ikke fikk tak i noen av de som viste hva som skulle serveres, endte på en Cantina Zaccagnini Montepulciano d'Abruzzo 2005. Blir elg til hovedrett, så satser på at den passer til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...