nexus555 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 haha "haha"? Jeg var helt seriøs, om du ikke skjønte det. Det å ha noe imot lesing er en jævlig god indikasjon på at man ikke er den skarpeste kniven i skuffen... Bare for å avslutte dennne. Hadde du brukt leseegenskapene dine (noe jeg går utifra at du har), hadde du sett at jeg har skrevet at jeg leser selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen tips om en nuppefjerner som faktisk fungerer, eller andre tips for å bli kvitt nupper? Mener å ha lest at barberhøvel skal funke, har ikke noe erfaring selv. Noen som har tips til musserende/champagne til i morgen? Man har jo alltids Möet & Chandon og Veuve Clicquot, som jeg liker, men er det noen som har noen andre tips? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 haha "haha"? Jeg var helt seriøs, om du ikke skjønte det. Det å ha noe imot lesing er en jævlig god indikasjon på at man ikke er den skarpeste kniven i skuffen... Bare for å avslutte dennne. Hadde du brukt leseegenskapene dine (noe jeg går utifra at du har), hadde du sett at jeg har skrevet at jeg leser selv. Det du sa var at du leser for å bli trøtt. Det er en ganske grunnleggende forskjell fra hvorfor jeg og antagelig de fleste andre her leser. Det at du blir trøtt av å lese gjør vel egentlig bare at jeg blir enda sikrere på at du er en typisk norsk ungdom som syns det er kjempekult å ikke lese. Pat: Det er champagneanmeldelser atm på alle de store nettavisene, så jeg ville bare sjekket der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ah, det er det jo seff. Har ikke hatt tid til å lese så mye nyheter enda, en del å gjøre på jobb. Jeg er så rastløs så blir fort ukonsentrert når jeg leser, men leser mye i sommerferien på hytten og på terrassen. Ellers blir det en del lesing på dass Leser Cash av Jens Lapidus nå fortiden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Pre-sale på Filippa K. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Invitasjonen er det bildet eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Ja, er bare å printe den ut. Står ikke mye mer i mailen, så den skal nok funke fint, om de i det hele tatt gidder å sjekke i døra. Var en fin link i mailen: http://www.bwz.se/FILIPPAK/b.aspx?l=D20B15A3-2984-44D4-B45C-A28ED0A7022D&r=74421&rcrc=AA127324 There you go! Endret 30. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Takk Får se om jeg rekker innom før skolen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Meld deg på her så får du invitasjon ved kommende salg. Noen som har linker til andre mailinglister som gir invitasjoner? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Takk lokeland. Jeg skriver ned navnet ditt på listen min. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen tips om en nuppefjerner som faktisk fungerer, eller andre tips for å bli kvitt nupper? Jeg fikk en av mamma når jeg var der i jula. Det er en OBH Nordica, visstnok kjøpt på Expert. Den funker fjell den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Fant en finfin samling av artikler til stor nytte for enkelte med de "klassiske" spørsmålene: http://www.atailoredsuit.com/mens-style-guide-tailored-suit.html Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Meld deg på her så får du invitasjon ved kommende salg. Noen som har linker til andre mailinglister som gir invitasjoner? Takk for tipset. Du kan jo bli S&S Venn også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Sant det. Er det selv, men har aldri brukt det kortet. Bladet de sender ut er dog flott å ha på dass! Endret 30. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva er greia med at folk sier "dass"? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sproget er i forfald, min gode Mand. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Sier vel egentlig bare dass når jeg jeg på hytta, fordi der er det utedo. Pleier ikke å bruke dass så mye, hvert fall ikke skriftlig. Men det hender jo som over. Endret 30. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg sier i de færreste tilfellene dass (og det over var ett av de få) og det skyldes den norsknorske delen av slekta. Blant annet derfor jeg også sier båss istedenfor søppel og dæven tykje osv. Når jeg tenker meg om sier jeg som regel dass når jeg er med slekta fra nord og do (eller toalett) når jeg er med slekta fra Asker. Jeg er en språklig kameleon. Er dog ikke så rå som fetteren min som bytter om på dialekta basert på hvem han snakker til i slekta. Midt i en setning, i det han snur hodet sitt fra den ene personen til den andre. Endret 30. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg syns boss er det dummeste ordet på søppel noensinne. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 I nordnorge (og på sunnmøre) synes de det motsatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå