Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Mens vi snakker om bøker: for de av dere som liker sci-fi, så vil jeg anbefale Horus Heresy serien fra Black Library. Den er satt til Warhammer 40K universet, men man trenger ikke spille spillet for å ha glede av bøkene. Serien er i skrivende stund på 15 bøker and counting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket innom en Carlings i går, og der hadde de Big Bengt i organic cotton til 699 eller 799,-. Er ikke sikker på hvordan det er i forhold til orginalprisen jeg, men vet at Thin Finn ligger på rundt tusenlappen orginalt.

Fristet i alle fall å kjøpe, men for en gangs skyld skal PC-en komme i første rekke. :dremel:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Er Nudie noe særlig da? Aldri prøvd ei nudie bukse, misliker sømmen på baklommen.

Holdt på å kjøpe Grim Tim buksene fra Nudie, men sømmen på baklommen var det som tippet over på "ikke-kjøp". Buksene i seg selv var veldig fine, men kanskje litt i overkant slimme. Ekspeditøren mente det "bare" var å ta en kniv å snitte opp sømmen på baklommen dersom jeg ikke likte den. Valgte heller et par plaine jeans fra Filippa K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...