nexus555 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Som fkm ville sagt: Hvorfor gidde å bruke livet ditt til å lese? Har du ikke noe annet å gjøre? 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Fordi det er deilig å bruke hue sitt litt istedenfor å få alt servert på et sølvfat. 3 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 lokeland: Jeg leser selv, jeg. Beste måten å bli trøtt på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Som fkm ville sagt: Hvorfor gidde å bruke livet ditt til å lese? Har du ikke noe annet å gjøre? Vennligst unngå å uttale deg på mine vegne i fremtiden, og hvertfall når du har så latterlig feil som du har nå. Det er mulig du tror det er "kult" å ikke lese bøker, men alle med en nogenlunde velfungerende hjerne vet at det bare er idioter som har noe imot å lese. Tulling. 5 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ser det er masse salg på PRL nå. Er det nå jeg burde slå til, eller vil det bli enda billigere? Tenkte å kjøpe noen gensere og bukser. Noen som har noen proxys å anbefale? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 haha "haha"? Jeg var helt seriøs, om du ikke skjønte det. Det å ha noe imot lesing er en jævlig god indikasjon på at man ikke er den skarpeste kniven i skuffen... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Som fkm ville sagt: Hvorfor gidde å bruke livet ditt til å lese? Har du ikke noe annet å gjøre? fkm leser da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) lokeland: Jeg leser selv, jeg. Beste måten å bli trøtt på. Fikk 4 bøker til jul, så kan trygt si jeg leser selv Har dog enda ikke kommet meg igjennom The London Cut. fkm ble dypt fornærmet nå. Ved tanke på hvor glad han er i å rette på andres stavefeil burde det jo ikke komme som et sjokk at han ikke en av de som skyr bøker! Endret 29. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jeg venter på 7 bøker fra bokkilden.no Noen som har lest Catch 22 eller The Picture of Dorian Gray? Endret 29. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har bare 100 sider igjen av American Psycho. Jeg gleder meg til å se filmen nå. Ikke ha for høye forhåpninger. Filmen er langt i fra like kul som boken. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg venter på 7 bøker fra bokkilden.no Noen som har lest Catch 22 eller The Picture of Dorian Gray? The Picture of Dorian Gray er genial, og litteraturlæreren anbefaler Catch 22 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hentet denne fra SF: A new fancy purchase can make other possessions look shabby, researchers say By Linda Carroll msnbc.com contributor msnbc.com contributor The gift giving season has come to an end and you might be thinking it’s time to permit yourself one little luxury — a small purchase, not anything that would break the bank. It might be an exotic end table, some designer shoes, or perhaps a fancy throw pillow. Bad idea, scientists say. Just as a tiny bite of chocolate cake can dash a dieter’s will-power, the purchase of one special item can spark a shopping spree, a new study shows. In a revealing series of experiments researchers discovered that the acquisition of one high end item can spur us to spend lots more if the original purchase turns out to be a lot nicer than our other possessions, according to the report published in the Journal of Marketing Research. “When we buy something with unique design elements and it doesn’t fit in, it frustrates us, says the study’s senior author, Henrik Hagtvedt, a professor at Boston College. “This is because the design has intrinsic value. Rather than returning the item, we actively seek ways to make the item fit, often by making complementary purchases.” So, has Hagtvedt found the shopping equivalent to the “gateway” drug, where a pair of designer shoes leads to a complete wardrobe makeover or a bite of cake leads us to consume the whole thing? Kind of, says psychologist April Benson, author of “To Buy or Not to Buy: Why We Overshop and How to Stop.” “It’s even worse than taking a bite of cake,” Benson says. “Once the cake is consumed, you’re not looking at it anymore. With a purchase, you keep seeing it.” That doesn’t mean we can’t ever buy anything special, Benson says. We just have to be aware of the menace of mismatches. And, before buying, we need to know whether we can enjoy our one nice piece of furniture or whether we’ll get frustrated because it makes the whole room look shabby in comparison. “You have to know what you’re getting into,” Benson cautions. © 2010 msnbc.com. Reprints Noen som føler seg truffet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg venter på 7 bøker fra bokkilden.no Noen som har lest Catch 22 eller The Picture of Dorian Gray? Har The Picture of Dorian Gray liggende i esken med bøker jeg skal lese. Håper å få lest den i løpet av året! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg gleder meg og håper jeg får lest en god del flere bøker i år. Jeg sikter på å lese 50 + i løpet av året, men vi får se om jeg er sulten nok på litteratur og finner tid til det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Må få lest The Picture of Dorian Gray snart jeg også, men fikk endel bøker til jul jeg føler jeg burde lese før jeg kjøper noe nytt. Regner med jeg starter på Balansekunst senere i kveld. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg leser Kitchen Confidential av Anthony Bourdain atm. Anbefales! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) En av de absolutt mest underholdende bøkene jeg noensinne har lest fkm. Edit: Jeg skulle gjerne lest den om igjen, men lånte den bort for å så aldri få den tilbake igjen. Jeg får se om det blir et fremtidig kjøp igjen. Endret 29. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jeg leser Kitchen Confidential av Anthony Bourdain atm. Anbefales! Haha seriøst? Jeg lånte den av onkel og skal starte på den. Jeg har den riktignok på norsk. Leste nettopp Unseen Academicals av Terry Pratchett, btw. Den var full av lulz. Hvis noen liker krim er Along came a spider av av James Patterson verdt å sjekke ut. Endret 29. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Apropos bøker; hva begynner jeg med, Dracula eller the Phantom of the Opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå