Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den i Paleet var den første rene Timberland-store'en i Scandinavia. ;)

 

Du må vel en tur til Oslo likevel engang, kan du ikke kombinere dette?

 

Timberland.com says: We cannot ship to Puerto Rico or any other destination outside of the United States at this time. Orders being delivered to Alaska and Hawaii require 2 day shipping.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Cat eller noe har jo også den typen "støvler".

5036043[/snapback]

 

Jeg har noen "lave vinterstøvler" fra cat, tror de kostet rundt 1300 så det er litt billigere enn med høye støvler. Men for meg holder det, bruker de bare ved ekstreme tilfeller uansett. Også er de lyseblå istedet for standarfarven. :)

Lenke til kommentar

Jeg handlet meg et par høye Cat-sko i hvitt skinn med sort søm her en dag til 1300,-, samt noen kjekke lave Nike-sko i rødt og hvitt til 900. Har ullsåle i begge, sånn at jeg kan bruke Nike-skoene i vanlig vintervær, og Cat-skoene i snøvær.

 

Veldig gode sko Cat-skoene, forresten. Nesten på høyde med Timberland, men de skiller seg heldigvis litt ut.

 

Kjøpte meg også en sort Nudie-bukse med hvitskjær til 999,-

 

Meget fornøyd :]

Lenke til kommentar
Hahahaha, hele 2.000 på en ny kole for å møte Kongen! :!:

Vel, jeg hadde ikke betalt 2000,- for å møte kongen :p

 

Forøvrig blir det fort mye penger av slikt. Guttene har det lettere, for de kan jo bare hive på seg en dress. Men jenter/damer forventes jo liksom at skal ha nye flotte kjoler ved hver anledning, og da blir det fort en del penger til sammen.

 

Flott at noen sier stopp :thumbup:

 

(Kiki Sørum har forresten en klessmak som ikke likner grisen, men det matcher vel hennes øvrige utseende. Jeg hadde personlig ikke blitt fornærmet om jeg hadde blitt kritisert av henne.)

Lenke til kommentar
(Kiki Sørum har forresten en klessmak som ikke likner grisen, men det matcher vel hennes øvrige utseende. Jeg hadde personlig ikke blitt fornærmet om jeg hadde blitt kritisert av henne.)

5039103[/snapback]

 

 

Greit at man ikke liker noen, men man skal vel ta litt mindre i når man rakker ned på utseendet til folk. Det der var jo direkte frekt...

Lenke til kommentar
(Kiki Sørum har forresten en klessmak som ikke likner grisen, men det matcher vel hennes øvrige utseende. Jeg hadde personlig ikke blitt fornærmet om jeg hadde blitt kritisert av henne.)

5039103[/snapback]

 

 

Greit at man ikke liker noen, men man skal vel ta litt mindre i når man rakker ned på utseendet til folk. Det der var jo direkte frekt...

5039266[/snapback]

Har du noen gang lest når kikki sørum rakker ned på andre da?

Lenke til kommentar
(Kiki Sørum har forresten en klessmak som ikke likner grisen, men det matcher vel hennes øvrige utseende. Jeg hadde personlig ikke blitt fornærmet om jeg hadde blitt kritisert av henne.)

5039103[/snapback]

 

 

Greit at man ikke liker noen, men man skal vel ta litt mindre i når man rakker ned på utseendet til folk. Det der var jo direkte frekt...

5039266[/snapback]

Har du noen gang lest når kikki sørum rakker ned på andre da?

5039303[/snapback]

 

Nei, faktisk ikke. Men dere synes vel at det er lavmål av henne, så hvorfor synke like lavt selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...