Coa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Så vidt jeg husker hadde det meste av det de solgte relativt høy harryfaktor. Nå avhenger det jo litt av hva du vil ha, men jeg ville heller gått en etasje opp, til Aspeli. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg vet det er jul og at jeg ikke burde være utålmodig eller noe, men jeg synes likevel skredderen til Nordstrom kunne brukt litt raskere tid på å få ferdig den nye dressen min. -_- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Planer om å kjøpe meg en jeans via Asos.com, men dem har kun 30 i lengde. Hvor stor forskjell er det fra 32 til 30 i lengde? Har en bukse i lengde 32 og den er noen cm for lang for meg. Vil 30 i lengde passe da? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det kommer helt sikkert både smokinger og dresser på salg. Gunnar Øye, Ferner Jacobsen og L'Escalier er vel tre første jeg ville besøkt i Oslo. Takk for svar. Er ute etter noe fint, men ikke veldig dyrt. Dressman er ikke akseptabelt. Dårlig service og ufint utvalg imo. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Så vidt jeg husker hadde det meste av det de solgte relativt høy harryfaktor. Nå avhenger det jo litt av hva du vil ha, men jeg ville heller gått en etasje opp, til Aspeli. Har vel egentlig ikke noe spesifikt i sikte for øyeblikket, tenkte mer sånn generelt. Altid kjekt med noen nye skjorter og cardigans f.eks Stilen min kan vel beskrives som ganske classy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Planer om å kjøpe meg en jeans via Asos.com, men dem har kun 30 i lengde. Hvor stor forskjell er det fra 32 til 30 i lengde? Har en bukse i lengde 32 og den er noen cm for lang for meg. Vil 30 i lengde passe da? Slik jeg har skjønt det er det innersømmen fra skrittet og ned som er den vanligste målemetoden. Tallet som oppgis er da i tommer. 2 tommer utgjør 2^*2,54 = 5,08 cm. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Stilen min kan vel beskrives som ganske classy. Da er ikke Zenon stedet å gå! Det er favorittbutikken til Petter Pilgaard, nuff said. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Takk, Silkepinne. Da tror jeg den blir litt i det minste laget for meg Er det bare meg eller er den valutagreia til asos litt feil? 20 pund kan da umulig være 207 kr? Endret 29. desember 2010 av Raste Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Planer om å kjøpe meg en jeans via Asos.com, men dem har kun 30 i lengde. Hvor stor forskjell er det fra 32 til 30 i lengde? Har en bukse i lengde 32 og den er noen cm for lang for meg. Vil 30 i lengde passe da? Hvorfor står det ship to UK only? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 When Midnight Strikes @ Jacob Aall! Sjekk denne delen av eventen, snedig! Dresscode: Haute Coutur De mener nok Haute Couture, men av det jeg har sett av bilder fra f. eks Christian Lacroix' HC-klær, er det ikke akkurat noe man ville ha gått med til vanlig. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 OT, men jeg må bare kommentere. Dersom legen mener at det ikke er mye å gjøre, ville jeg byttet lege omgående. Det er fullt mulig å gå opp i vekt, selv med en spiseforstyrrelse. Takk for tipset! Rankiz: De hadde en grå i small da jeg var på Mark+Brandy i dag, men det var kanskje ikke den fargen du skulle ha? Tuller du med meg?! For jeg ringte før kl 12 i dag og spurte om de hadde den i small, uansett farge. Skal ringe tilbake i morgen og be de skjekke ordentlig, jesus. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Stilen min kan vel beskrives som ganske classy. Da er ikke Zenon stedet å gå! Det er favorittbutikken til Petter Pilgaard, nuff said. Haha, hva dere vet Nei, mulig det er harry/ikke passer den stilen jeg hadde i tankene, tenkte bare jeg skulle prøve noe nytt, og "Zenon" hørtes jo litt "friskt" ut. Får se hva jeg gjør, kanskje man svipper innom en tur og titter på vei til Aspeli - hvis jeg stikker dit. Uansett, takk for svar folkens! (Bare å komme med flere innspill, om noen har noe på hjertet!) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Raste: Kjøp 32 og legg dem opp, problem solved. Bedre at buksen er for lang, enn for kort. Forresten, er det sånn at halve gjengen her inne henger på mote.no? Haha. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hehe, problemet er at det var salg på den buksen på asos og det eneste de hadde var 30. Kjøper som regel 32 i lengde uansett, så Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Rankiz: De hadde en grå i small da jeg var på Mark+Brandy i dag, men det var kanskje ikke den fargen du skulle ha? Tuller du med meg?! For jeg ringte før kl 12 i dag og spurte om de hadde den i small, uansett farge. Skal ringe tilbake i morgen og be de skjekke ordentlig, jesus. Jeg husker ihvertfall at jeg prøvde en grå peacot i small (som selvfølgelig var for stor...) som hang der sammen med noen marineblå, og det var RL og tipper de ikke lager så mange peacoats at det gjør noe. Betjeninga der var jo grisefjerne, så det er godt mulig de har surret. Endret 29. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Forresten, er det sånn at halve gjengen her inne henger på mote.no? Haha. Jeg har ikke vært på mote.no på et par måneder nå, men jeg pleide å "henge" der før. Liker stedet dårlig. Og så er det han typen som alltid skal vise de mest harry sakene som finnes på jordens overflate, TJ eller noe sånt. jeg syntes den var fin! Jeg syntes den var stygg! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Forresten, er det sånn at halve gjengen her inne henger på mote.no? Haha. Naturligvis! Har en bruker, men jeg lusker bare rundt der hvis jeg kjeder meg stort en dag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er ingen andre muligheter om den minste størrelsen ikke passer. Begrenset hva de kan gjøre? Så lenge plagget er for stort og ikke for lite, så er det lite begrensninger, så lenge du har penger til det. XS og XXS pleier å passe, så det handler bare om å finne produsenter som produserer klær i disse størrelsene, noe som i utgangspunktet burde være en smal sak ettersom det ikke er et problem å finne klær i flere ganger large. Problemet er bare at de fleste produsenter av plagg av god kvalitet sjeldent har de størrelsene, og det var det jeg var ute etter tips på - produsenter av plagg i XS/XXS. De "store" designerne lager ikke klær i så liten størrelse, eller det er hvertfall minimalt. Og at vi bor i Norge hjelper heller ikke på. Har sett noen 36 blazere fra YSL osv, men utenom et så er det bare Asos jeg vet om, om kjører slike størrelser. Grunnen til at jeg anbefalte skredder er fordi det er synd om man kjøper klær fordi det passer og ikke bryr seg om merket. Kjøp dine favorittmerker og det du syntes er pent, og ta med til skredder. Jeg kan garantere at du blir mye mer fornøyd med det, enn å kjøpe noe mindre pent eller har dårligere kvalitet bare fordi det passer off the rack. Noen som har erfaring med/handlet på Zenon på Aker Brygge? Bra utvalg? Hørt litt snakk om butikken og ruslet forbi for lenge siden, men aldri satt noen fot innenfor. Verdt å sjekke ut når jeg kommer hjem neste uke? Litt for røft for min del hvertfall. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det overrasker meg at det ikke lages mindre størrelser. Ser man på modellene som brukes så er det jo skrikende åpenbart at idealet til disse klesdesignerne er radmagre, 14 år gamle gutter. lokeland: PC is a bitch. Å kalle feite folk for - vel, feite - og insinuere at de kan gjøre en innsats for å gå ned i vekt hviler det blodskam over, men ingen tenker to ganger før de hakker på tynne folk og ber dem «bare spise mer». Jeg var mektig lei av akkurat det samme da jeg var på din alder, så du har full sympati fra meg. Når jeg nå endelig har begynt å svelle ut litt, så hører jeg at «ja, det begynner å bli nok nå». Jeg anbefaler tykk hud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå