multisync Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Lokeland: Har du sett i dameavdelingene? Du burde jo klare å finne noe i din størrelse der. En vhals genserfor damer er vel ikke så veldig annerledes enn de for menn? Har ikke det gitt Du vet jo hvordan det er. Menn er jo generelt livredde for å nærme seg dameavdelingen! Word Skummelt nok å gå inn der sammen med jenter Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Lokeland: Har du sett i dameavdelingene? Du burde jo klare å finne noe i din størrelse der. En vhals genserfor damer er vel ikke så veldig annerledes enn de for menn? Har ikke det gitt Du vet jo hvordan det er. Menn er jo generelt livredde for å nærme seg dameavdelingen! Jeg visste ikke at det var et problem jeg Uansett, er nok verdt å trosse frykten din i dette tilfellet 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå har jeg strenet rundt på Sandvika Storsenter i 3 timer på jakt etter pene plagg i str. XS/W26(W28)/44 uten hell. Til og med 44 er for stort for meg i en del plagg, for eksempel den marineblå Lanvin-frakken fra H&M som jeg håpet skulle passe med sin str. 44. Nå er jeg dritt lei av å ikke greie å finne plagg som er små nok (RL er jo nesten utelukket f.eks., de har jo så og si ikke XS), og håper noen har erfaringer med produsenter som fører XS/XXS og generelt er små i størrelsene slik at jeg kan finne en forbanna kasjmirgenser som ikke ser ut som en jeg har rappet fra faren min. Alle erfaringer/tips mottas med stor takk! Legg på deg. Problem solved. Hvis du ikke har noe mer fornuftig å skrive kan du like så godt la være. Jeg er interessert i å høre hva du mener er ufornuftig med forslaget mitt. Med mindre du har en eller annen spiseforstyrrelse ser jeg virkelig ikke hva som skal være vanskelig eller problematisk med det, ettersom det ikke akkurat er særlig vanskelig å legge på seg. Forslaget var helt seriøst ment fra min del, og det vil permanent løse problemet ditt. Det er muligens der problemet ligger. Lokeland har vel skrevet det tidligere. Takk for svar på spørsmålet mitt forresten. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vel, det er godt mulig at han har spiseforstyrrelser og at han har skrevet det tidligere, men det blir litt i overkant å forvente at man skal ha lest alle postene til alle brukere på et forum, og ikke minst huske alt. Det ville vært et helt legitimt råd (selv om det er ganske opplagt) til alle andre... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jørgen traff jackpoten. fkm: Det har blitt tatt opp en del ganger og du har faktisk gitt meg det forslaget før, så det var derfor jeg reagerte. Og delvis fordi jeg allerede var i dårlig humør etter handleturen. Det var ikke meningen å virke aggressiv, så det beklager jeg. Det hjelper heller ikke at jeg til stadig får forslaget og tenker "hvis det hadde vært en enkel sak å legge på meg hadde jeg jo gjort det for lengst!". Det eneste jeg vil er bare å kunne kunne handle klær uten å måtte kaste vekk 99% av plaggene jeg finner fordi de er for store. Det å være undervektig er ikke noe jeg ønsker, og etterhvert blir man lett litt desperat. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sier ingenting på at det ikke var et legitimt spørsmål, forsøker bare å opplyse om det, fkm. Jeg har forresten et spørsmål til deg fkm? Hvorfor i all verden gidder du å kommentere på mote.no, et slags desperat forsøk på å forhindre at flere kler seg like harry som Jiggah? Hvem er forresten Rolfsen? Regner med det er en her på forumet. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Men det er vel noe som kan gjøres noe med, noe som ikke er permanent? Er klar over at det ikke er bare-bare, men det er jo mulig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jørgen traff jackpoten. fkm: Det har blitt tatt opp en del ganger og du har faktisk gitt meg det forslaget før Det tror jeg ikke at jeg har gjort, men du må gjerne linke til posten om du mener jeg tar feil... Jeg har forresten et spørsmål til deg fkm? Hvorfor i all verden gidder du å kommentere på mote.no, et slags desperat forsøk på å forhindre at flere kler seg like harry som Jiggah? Mest fordi det er morsomt å irritere bjørn, lol... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Men det er vel noe som kan gjøres noe med, noe som ikke er permanent? Er klar over at det ikke er bare-bare, men det er jo mulig. Regner med det er meg du sikter til? Isåfall; Selvfølgelig er det ikke "kronisk", men jeg har alltid vært tynn (faren min veide ikke mye mer enn meg da han var på min alder), men det har blitt verre med åra og legen mener det ikke er mye å gjøre, så jeg har på en måte gitt litt opp. Får begynne å bruke sånne supermann-drakter med innsydde muskelputer Jeg tror jeg heller bare åpner en tråd i rett kategori. fkm: Ikke nødvendigvis på samme måte som nå, men i samme gate. Har dessverre ikke en loggbok over poster jeg ser i mine krystallkule at har en verdi for andre i fremtiden. Endret 28. desember 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jørgen traff jackpoten. fkm: Det har blitt tatt opp en del ganger og du har faktisk gitt meg det forslaget før Det tror jeg ikke at jeg har gjort, men du må gjerne linke til posten om du mener jeg tar feil... Jeg har forresten et spørsmål til deg fkm? Hvorfor i all verden gidder du å kommentere på mote.no, et slags desperat forsøk på å forhindre at flere kler seg like harry som Jiggah? Mest fordi det er morsomt å irritere bjørn, lol... Det ER du som er fredrikkm altså! Tusen takk for at du plager de noe. Utrolig hvor lite de fleste på mote.no tåler, de klikker jo vinkel med en gang noen kommer med en kommentar de ikke liker. På tide å sjekke ut forumet der igjen, lurer på hvordan det går. Forresten, hvordan ser dere på Lacoste? Er det noe å gå for? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe noen gensere derfra, men jeg er usikker på om de blir litt for cheesy, og jeg er litt usikker på kvalitet og fit. Jeg legger ved linker, ettersom jeg ikke klarer å legge ved bilder. Svart Blå Har denne typen på seg to piquéer? Endret 28. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Deg jeg sikta til ja, lokeland. Støtter ideen om å åpne en egen tråd, hvor du sikkert kan få en del tips osv. Jeg har hvertfall troa på at du kan klare å gå opp minst en strl Endret 28. desember 2010 av Sir-Andy 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) DandyVers: Er det ikke ganske obvious at det er han? Den sarkasmen kan jo bare komme fra én person! Sir-Andy: Takk for det! Endret 28. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 God Kveld. Nå som salget er i gang (?) tenkte jeg på å kjøpe ny dress, eller er det i det hele tatt salg på dresser? Hadde vært fint med litt ettersom jeg aldri har handlet en dress selv. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 har ikke dressmann alltid salg? ikke pene dresser men Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Regner med det er meg du sikter til? Isåfall; Selvfølgelig er det ikke "kronisk", men jeg har alltid vært tynn (faren min veide ikke mye mer enn meg da han var på min alder), men det har blitt verre med åra og legen mener det ikke er mye å gjøre, så jeg har på en måte gitt litt opp. Får begynne å bruke sånne supermann-drakter med innsydde muskelputer Jeg tror jeg heller bare åpner en tråd i rett kategori. OT, men jeg må bare kommentere. Dersom legen mener at det ikke er mye å gjøre, ville jeg byttet lege omgående. Det er fullt mulig å gå opp i vekt, selv med en spiseforstyrrelse. Lenke til kommentar
Ley28 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Heihei, Jf. Hugol's innlegg, det er vel ingen som vet om det pleier å være noe salg på smokingantrekk? =) Endret 28. desember 2010 av Ley28 Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det kommer helt sikkert både smokinger og dresser på salg. Gunnar Øye, Ferner Jacobsen og L'Escalier er vel tre første jeg ville besøkt i Oslo. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skulle til Mark and Brandy i Sandvika for å prøve RL academy coat, men ringte å spurte idag om de hadde flere small igjen, det hadde de desverre ikke. Så nå vet ihvertfall ikke hvor jeg skal dra for å prøve den. Har også ringt til Mostue, Gunnar øye, Ferner Jackobsen, L'escalier, og Svean. De har frakken i medium flere steder, men den har jeg allerede prøvd, må ha small. Er det noen flere butikker rundt Oslo som er verdt å skjekke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 OT, men jeg må bare kommentere. Dersom legen mener at det ikke er mye å gjøre, ville jeg byttet lege omgående. Det er fullt mulig å gå opp i vekt, selv med en spiseforstyrrelse. Takk for tipset! Rankiz: De hadde en grå i small da jeg var på Mark+Brandy i dag, men det var kanskje ikke den fargen du skulle ha? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Noen som har erfaring med/handlet på Zenon på Aker Brygge? Bra utvalg? Hørt litt snakk om butikken og ruslet forbi for lenge siden, men aldri satt noen fot innenfor. Verdt å sjekke ut når jeg kommer hjem neste uke? Endret 29. desember 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå