Atmosphere Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ingen dum pris det. Bruker du en privat proxy, eller Jetcarrier? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 ^^ Høres ut som en rimelig bra deal, det Skulle gjort det samme selv, hadde det ikke vært for at ingen av skjortene der er slim-fit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ingen dum pris det. Bruker du en privat proxy, eller Jetcarrier? Blir privat proxy. Har ikke bestilt noe enda, usikker på om jeg kommer til å bestille, men det frister med slike priser. Kommer alltids salg igjen, men hadde vært greit å sjekke størrelsene før jeg hiver meg uti. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er ganske utplukket på RL når det gjelder størrelser. Btw, prøvde Slim fit RL skjorte i Norge, hva tilsvarer dette på RL.com? Da jeg har sett både classic, custom og slim fit i Norge. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dette er ffs 19. gang du spør, og du har fått svar minst halvparten av gangene. Herregud ass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ingen dum pris det. Bruker du en privat proxy, eller Jetcarrier? http://ship2norway.com/ Et alternativ til JetCarrier. Aner ikke prisen though. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ingen dum pris det. Bruker du en privat proxy, eller Jetcarrier? http://ship2norway.com/ Et alternativ til JetCarrier. Aner ikke prisen though. Har sett litt på den, og etter det jeg har regnet ut med den kalkulatoren, er jetcarrier mye rimeligere. På ship2norway blir det ofte 1000kr ++ i frakt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har ikke regnet på det, så det kan godt stemme. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Da har man bestilt skjorte: 2-ply, uviss thread count. Satt å tenkte litt og kom frem til at jeg ville forventet å se noen med street wear-stil gå med slik skjorte (noe jeg er veldig langt ifra), fremfor en med en mer "moderne klassisk" stil. Vad tycks? Uansett er det bare en casual skjorte for de kalde månedene i året. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Skulle til Mark and Brandy i Sandvika for å prøve RL academy coat, men ringte å spurte idag om de hadde flere small igjen, det hadde de desverre ikke. Så nå vet ihvertfall ikke hvor jeg skal dra for å prøve den. Har også ringt til Mostue, Gunnar øye, Ferner Jackobsen, L'escalier, og Svean. De har frakken i medium flere steder, men den har jeg allerede prøvd, må ha small. Endret 28. desember 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Satt å tenkte litt og kom frem til at jeg ville forventet å se noen med street wear-stil gå med slik skjorte (noe jeg er veldig langt ifra), fremfor en med en mer "moderne klassisk" stil. Vad tycks? Uansett er det bare en casual skjorte for de kalde månedene i året. Litt "Carlings"? Pene farger da. Så lenge den sitter bra, så syns jeg den virker pen. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er ffs 19. gang du spør, og du har fått svar minst halvparten av gangene. Herregud ass. Nei, ingen som har skrevet hva slim fit tilsvarer på RL.com, heller ingen som har bekreftet at Slim fit ikke selges på RL.com. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er ffs 19. gang du spør, og du har fått svar minst halvparten av gangene. Herregud ass. Nei, ingen som har skrevet hva slim fit tilsvarer på RL.com, heller ingen som har bekreftet at Slim fit ikke selges på RL.com. På RL.com selges det ikke slim-fit, bortsett fra noen få dresskjorter. RL UK har derimot en egen slim-fit shop, som forøvrig har salg på noen av skjortene nå. Har selv tenkt å bestille derfra, men jeg har enda ikke funnet noen proxy der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Proxy fra UK: Malford of London. Problem løst. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bruker helst kjente enkeltpersoner som proxy jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er ffs 19. gang du spør, og du har fått svar minst halvparten av gangene. Herregud ass. Nei, ingen som har skrevet hva slim fit tilsvarer på RL.com, heller ingen som har bekreftet at Slim fit ikke selges på RL.com. Jo, flere ganger... Lenke til kommentar
depeche Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Dette er ffs 19. gang du spør, og du har fått svar minst halvparten av gangene. Herregud ass. Nei, ingen som har skrevet hva slim fit tilsvarer på RL.com, heller ingen som har bekreftet at Slim fit ikke selges på RL.com. På RL.com selges det ikke slim-fit, bortsett fra noen få dresskjorter. RL UK har derimot en egen slim-fit shop, som forøvrig har salg på noen av skjortene nå. Har selv tenkt å bestille derfra, men jeg har enda ikke funnet noen proxy der. Custom-fit som selges på RL.no er litt større enn slimfit som selges her i Norge. Slim custom-fit vil jeg da tro tilsvarer norsk slim-fit. Det er da mange Slim custom-fit på RL USA også Feil, tok sorter etter slimfit, og så ikke at de som kom opp var vanlig customfit. Endret 28. desember 2010 av depeche Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Satt å tenkte litt og kom frem til at jeg ville forventet å se noen med street wear-stil gå med slik skjorte (noe jeg er veldig langt ifra), fremfor en med en mer "moderne klassisk" stil. Vad tycks? Uansett er det bare en casual skjorte for de kalde månedene i året. Litt "Carlings"? Pene farger da. Så lenge den sitter bra, så syns jeg den virker pen. Jeg handler ikke på Carlings, så kan ikke si så mye om det. Det var fargene jeg likte og at det var tykk twill. Mye enklere med marineblå og hvite ruter enn sorte og hvite. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når er det salgene i januar pleier å begynne rundt omkring? Steen og Strøm begynte vel rundt 8. januar i fjor? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mellom 7.16. burde det være i gang. Mener å huske at salget skjenne reelt startet ganske seint i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå