Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen dum pris det. Bruker du en privat proxy, eller Jetcarrier?

Blir privat proxy. Har ikke bestilt noe enda, usikker på om jeg kommer til å bestille, men det frister med slike priser. Kommer alltids salg igjen, men hadde vært greit å sjekke størrelsene før jeg hiver meg uti.

Lenke til kommentar

Da har man bestilt skjorte:

p257.jpg

2-ply, uviss thread count.

Satt å tenkte litt og kom frem til at jeg ville forventet å se noen med street wear-stil gå med slik skjorte (noe jeg er veldig langt ifra), fremfor en med en mer "moderne klassisk" stil. Vad tycks?

Uansett er det bare en casual skjorte for de kalde månedene i året.

Lenke til kommentar

Skulle til Mark and Brandy i Sandvika for å prøve RL academy coat, men ringte å spurte idag om de hadde flere small igjen, det hadde de desverre ikke. Så nå vet ihvertfall ikke hvor jeg skal dra for å prøve den.

Har også ringt til Mostue, Gunnar øye, Ferner Jackobsen, L'escalier, og Svean. De har frakken i medium flere steder, men den har jeg allerede prøvd, må ha small.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Satt å tenkte litt og kom frem til at jeg ville forventet å se noen med street wear-stil gå med slik skjorte (noe jeg er veldig langt ifra), fremfor en med en mer "moderne klassisk" stil. Vad tycks?

Litt "Carlings"? Pene farger da. Så lenge den sitter bra, så syns jeg den virker pen.

Lenke til kommentar

Dette er ffs 19. gang du spør, og du har fått svar minst halvparten av gangene. Herregud ass.

Nei, ingen som har skrevet hva slim fit tilsvarer på RL.com, heller ingen som har bekreftet at Slim fit ikke selges på RL.com.

På RL.com selges det ikke slim-fit, bortsett fra noen få dresskjorter. RL UK har derimot en egen slim-fit shop, som forøvrig har salg på noen av skjortene nå. Har selv tenkt å bestille derfra, men jeg har enda ikke funnet noen proxy der.

Lenke til kommentar

Dette er ffs 19. gang du spør, og du har fått svar minst halvparten av gangene. Herregud ass.

Nei, ingen som har skrevet hva slim fit tilsvarer på RL.com, heller ingen som har bekreftet at Slim fit ikke selges på RL.com.

Jo, flere ganger...

Lenke til kommentar

På RL.com selges det ikke slim-fit, bortsett fra noen få dresskjorter. RL UK har derimot en egen slim-fit shop, som forøvrig har salg på noen av skjortene nå. Har selv tenkt å bestille derfra, men jeg har enda ikke funnet noen proxy der.

Custom-fit som selges på RL.no er litt større enn slimfit som selges her i Norge. Slim custom-fit vil jeg da tro tilsvarer norsk slim-fit.

Det er da mange Slim custom-fit på RL USA også Feil, tok sorter etter slimfit, og så ikke at de som kom opp var vanlig customfit.

Endret av depeche
Lenke til kommentar

Litt "Carlings"? Pene farger da. Så lenge den sitter bra, så syns jeg den virker pen.

Jeg handler ikke på Carlings, så kan ikke si så mye om det. Det var fargene jeg likte og at det var tykk twill. Mye enklere med marineblå og hvite ruter enn sorte og hvite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...