ertestuing Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg betalte i alle fall 26 dollar i frakt. Mener også at de skrev en lavere verdi på pakken, selv om jeg hadde sluppet unna mva uansett. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=E7ryMzZQICA&feature=player_embedded In celebration of 10 years of digital innovation, RalphLauren.com presents the ultimate fusion of art, fashion & technology in a visual feast for the 5 senses. Watch as the London flagship at 1 New Bond Street disappears before your eyes and is then transformed into a series of objects and images rendered in 3-dimensional space. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvor mye koster frakten fra The Tie Bar? Og hvor lang tid tar det før man får varen(e)? Edit: Fikk opp ca frakt når jeg la varen i handlekurven, men det er kanskje lokal takst? http://www.thetiebar.com/shipping.asp Slapping. $26 uansett. Dessverre. Synes det er litt mye for slips, men men. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Takk skal dere ha, det var litt dyrere enn forventet ja. Får slenge opp flere ting når jeg skal bestille da, blir toll og moms uansett ser det ut til. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hola. Skal ut i kveld og det skal være litt finere bekledning, de fleste kjører full dressbekledning, men siden jeg ikke synest dressen min er særlig fin kommer jeg ikke til å bruke den. Tenkte å bruke dressbuksa ilag med en genser og en skjorte under. Men vet ikke helt om det er noe som passer ilag? Genseren er veldig lik den som er på bildet under, men i svart. Kan jeg kjøre en svart dressbukse her ilag med denne genseren, og en skjorte under?(den er kvit og svart) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Selvfølgelig kan du gjøre det, du kan gjøre som du vil. Men det vil ikke se bra ut, om genseren er lik. Svart dressbukse, svart genser og hvit/svart skjorte er ingen optimal kombo uansett og den genseren var mindre pen. Hvertfall dropp det stygge smykket, det var grusomt. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det var ikke et bilde av meg, så smykket er ikke mitt. Får bare prøve ut et par komboer og se hva som ser best ut. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ville nok heller bare kjørt skjorte og penbukse, enn en slik genser. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jepp, etter litt prøving ender det slik. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Finner ikke slimme (nok) blazere i Oslo. Noen tips til butikker/merker? Er 182 høy og 60kg slank, så det er alltid litt stress med passform. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kan prøve på Ferner og Gunnar Øye. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som har sett Ralph Lauren Academy coat i Norge? Ja, Mark+Brandy i Sandvika blant annet. De hadde den der, ringte dit. Synd det ligger på andre siden av Oslo. Hadde håpet at det var noen butikker midt i Oslo som hadde frakken. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lurer litt på hvordan champagne jeg skal kjøpe til nyttårsaften... Syns dere det blir sløs å kjøpe en flaske Dom når jeg ikke er en "champagne kjenner" Isåfall lurer jeg på om det rett og slett blir en flaske Moët & Chandon Grand Vintage 2002/2003. Tips/Innspill? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/23/tema/dagbladets_vinanmeldelser/vin/mat/mat_og_drikke/14829724/ Jeg tenker jeg går for Claude Cazals Blanc de Blancs Grand Cru Cuvée Vive, extra Brut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Lurer litt på hvordan champagne jeg skal kjøpe til nyttårsaften... Syns dere det blir sløs å kjøpe en flaske Dom når jeg ikke er en "champagne kjenner" Isåfall lurer jeg på om det rett og slett blir en flaske Moët & Chandon Grand Vintage 2002/2003. Tips/Innspill? Hvis du skal drikke champagne på typisk fjortis-vis, dvs. spruting, drikking fra flasken osv ville jeg kjøpt den billigste cavaen du finner, med mindre du er ekstremt opptatt av at flasken skal være "keeg".. Skal den derimot drikkes til en bedre middag blir det noe annet, men jeg ville uansett ikke valgt hverken Dom eller Möet grand vintage. Moët Imperial Rose er ganske lettdrikkelig, og en av mine personlige favoritter (ikke at jeg er noen ekspert på noen som helst måte, lol).. Du finner masse anmeldelser av champagne rundt omkring på nettet, og jeg ville sett litt på det om jeg var deg, før du kaster bort en tusenlapp på noe dritt. Edit: Thrice sin link bekreftet tipset mitt, det får man si Endret 27. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nå er det på tide å jekke deg ned et par hakk fkm. Jeg skal selvfølgelig ikke "drikke champagne på typisk fortis-vis" Og hvorfor ville du ikke valgt verken av de jeg tenkte på? Jeg kan forstå Dom Perignon, i og med at den kanskje er litt oppskrytt + at den kanskje koster mer enn den smaker. Men hva har du i mot grand vintage? Såvidt jeg har sett har den fått bra i tester + at den er relativt rimelig. Og hva bekrefter linken til Thrice? I følge testen har Rosé fått 88, mens etter hva jeg har lest harGrand Vintage fått 90. Lenke til kommentar
geil Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Den bekrefter det fkm sa at den er lettdrikkelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nå er det på tide å jekke deg ned et par hakk fkm. Jeg skal selvfølgelig ikke "drikke champagne på typisk fortis-vis" Og hvorfor ville du ikke valgt verken av de jeg tenkte på? Jeg kan forstå Dom Perignon, i og med at den kanskje er litt oppskrytt + at den kanskje koster mer enn den smaker. Men hva har du i mot grand vintage? Såvidt jeg har sett har den fått bra i tester + at den er relativt rimelig. Og hva bekrefter linken til Thrice? I følge testen har Rosé fått 88, mens etter hva jeg har lest harGrand Vintage fått 90. Jekke meg ned? Det er da ingen hemmelighet at mange nordmenn under 30 liker å sprute mer ut av champagneflasken enn de drikker. At du "selvfølgelig" ikke skal gjøre det kan da ikke jeg vite på noen som helst måte, ettersom jeg ikke vet noe som helst om deg. Det at du nevnte Dom og Möet g.v. gjorde ikke at jeg trodde noe annet, ettersom det er standardsprutechampagnene. Jeg har ingenting imot grand vintage, annet enn at jeg liker imperial rose bedre, og den er i tillegg billigere. Jeg ville uansett ikke kjøpt grand vintage, ettersom det finnes flere champagner i den prisklassen jeg liker bedre. Thrice sin link bekreftet at imperial roseen er lettdrikkelig og at den er god, akkurat som jeg sa. Det hadde ikke vært så vanskelig å forstå om du hadde lest artikkelen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lanson rosé label brut rosé. Litt rosa-flaske men jeg liker smaken. Og nei, jeg er ingen "stureplans-spruter". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hmm. Salg på RL.com nå, med 25% i tillegg på en del av produktene. Har tenkt til å kjøpe noen nye skjorter, la inn 5 stk i handlekurven (2 vanlige oxfords, 3 med striper) og det endte på rett over 1500 norske kroner. Blir jo da litt i frakt i tillegg, men man kan lett klare 2000 kroner for 5 skjorter fra PRL. Ikke dårlig pris pr stk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå