Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=E7ryMzZQICA&feature=player_embedded

In celebration of 10 years of digital innovation, RalphLauren.com presents the ultimate fusion of art, fashion & technology in a visual feast for the 5 senses. Watch as the London flagship at 1 New Bond Street disappears before your eyes and is then transformed into a series of objects and images rendered in 3-dimensional space.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hola. Skal ut i kveld og det skal være litt finere bekledning, de fleste kjører full dressbekledning, men siden jeg ikke synest dressen min er særlig fin kommer jeg ikke til å bruke den. Tenkte å bruke dressbuksa ilag med en genser og en skjorte under. Men vet ikke helt om det er noe som passer ilag? Genseren er veldig lik den som er på bildet under, men i svart.

 

 

 

 

 

Kan jeg kjøre en svart dressbukse her ilag med denne genseren, og en skjorte under?(den er kvit og svart)

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvordan champagne jeg skal kjøpe til nyttårsaften...

Syns dere det blir sløs å kjøpe en flaske Dom når jeg ikke er en "champagne kjenner"

 

Isåfall lurer jeg på om det rett og slett blir en flaske Moët & Chandon Grand Vintage 2002/2003.

Tips/Innspill? :)

 

Hvis du skal drikke champagne på typisk fjortis-vis, dvs. spruting, drikking fra flasken osv ville jeg kjøpt den billigste cavaen du finner, med mindre du er ekstremt opptatt av at flasken skal være "keeg"..

 

Skal den derimot drikkes til en bedre middag blir det noe annet, men jeg ville uansett ikke valgt hverken Dom eller Möet grand vintage. Moët Imperial Rose er ganske lettdrikkelig, og en av mine personlige favoritter (ikke at jeg er noen ekspert på noen som helst måte, lol).. Du finner masse anmeldelser av champagne rundt omkring på nettet, og jeg ville sett litt på det om jeg var deg, før du kaster bort en tusenlapp på noe dritt.

 

Edit: Thrice sin link bekreftet tipset mitt, det får man si :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Nå er det på tide å jekke deg ned et par hakk fkm.

Jeg skal selvfølgelig ikke "drikke champagne på typisk fortis-vis"

 

Og hvorfor ville du ikke valgt verken av de jeg tenkte på? Jeg kan forstå Dom Perignon, i og med at den kanskje er litt oppskrytt + at den kanskje koster mer enn den smaker. Men hva har du i mot grand vintage? Såvidt jeg har sett har den fått bra i tester + at den er relativt rimelig.

 

Og hva bekrefter linken til Thrice? I følge testen har Rosé fått 88, mens etter hva jeg har lest harGrand Vintage fått 90.

Lenke til kommentar

Nå er det på tide å jekke deg ned et par hakk fkm.

Jeg skal selvfølgelig ikke "drikke champagne på typisk fortis-vis"

 

Og hvorfor ville du ikke valgt verken av de jeg tenkte på? Jeg kan forstå Dom Perignon, i og med at den kanskje er litt oppskrytt + at den kanskje koster mer enn den smaker. Men hva har du i mot grand vintage? Såvidt jeg har sett har den fått bra i tester + at den er relativt rimelig.

 

Og hva bekrefter linken til Thrice? I følge testen har Rosé fått 88, mens etter hva jeg har lest harGrand Vintage fått 90.

 

Jekke meg ned? Det er da ingen hemmelighet at mange nordmenn under 30 liker å sprute mer ut av champagneflasken enn de drikker. At du "selvfølgelig" ikke skal gjøre det kan da ikke jeg vite på noen som helst måte, ettersom jeg ikke vet noe som helst om deg. Det at du nevnte Dom og Möet g.v. gjorde ikke at jeg trodde noe annet, ettersom det er standardsprutechampagnene.

 

Jeg har ingenting imot grand vintage, annet enn at jeg liker imperial rose bedre, og den er i tillegg billigere. Jeg ville uansett ikke kjøpt grand vintage, ettersom det finnes flere champagner i den prisklassen jeg liker bedre.

 

Thrice sin link bekreftet at imperial roseen er lettdrikkelig og at den er god, akkurat som jeg sa. Det hadde ikke vært så vanskelig å forstå om du hadde lest artikkelen.

Lenke til kommentar

Hmm. Salg på RL.com nå, med 25% i tillegg på en del av produktene. Har tenkt til å kjøpe noen nye skjorter, la inn 5 stk i handlekurven (2 vanlige oxfords, 3 med striper) og det endte på rett over 1500 norske kroner. Blir jo da litt i frakt i tillegg, men man kan lett klare 2000 kroner for 5 skjorter fra PRL. Ikke dårlig pris pr stk det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...