KKake Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Pinnekjøtt er det man skal spise på julaften. Torsk er mat for 1. juledag. Endret 24. desember 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul! Målet i dag er å legge på seg en kilo pinnekjøtt og andre godsaker Pinnekjøtt? Det er jo torsk som er klassisk julemiddag. (Og med kylling til de som ikke tåler fisk. Jadda) Ja, for siden torsk er klassisk julemat skal jeg nekte å spise det som blir servert her. Neste år skal jeg vel blånekte når min danske mormor kommer drassende med and Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Pinnekjøtt, ribbe, julepølse, medisterkaker, kalkun. Her har vi alt på en gang 4 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Spørsmål, hva er det norske ordet for sports coat? Jeg har lagt merke til at mange kaller det blazer, men per definisjon er dette galt. Og god jul Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Etter hva jeg har forstått finnes det ikke noe norskt ord for sports coat. Så da blir det bare blazer gitt. Endret 24. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 VG Nett skapte årets ord med ordet "askefast" i år, MoV kan skape årets ord 2011 med et nytt ord for sport coat. Det må da vitterlig gå an. Noen forslag? Sportsjakke? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul! Målet i dag er å legge på seg en kilo pinnekjøtt og andre godsaker Pinnekjøtt? Det er jo torsk som er klassisk julemiddag. (Og med kylling til de som ikke tåler fisk. Jadda) 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Sportsjakke blir helt feil i mine ører. Da tenker jeg på en jakke man har kjøpt i en sportsbutikk med et fotballag logo på. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jepp, men det er vel det navnet stammer fra. Det var en jakke fra feks tennisklubben, altså en blazer med klubbens logo på brystlommen. Men jeg er enig med deg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Torsk er noe man spiser resten av året, så fatter ikke helt hvorfor man skal spise det på julaften, men men. God jul folkens. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Varierer hva vi spiser på julaften, men søstrene mine er ikke så fan av ribbe og pinnekjøtt, så vi ender som oftest opp med kalkun. Var nettopp og henta posten, og tror dere ikke cashmere cardiganen jeg kjøpte fra SF kom i posten i dag Fin liten julegave. Lenke til kommentar
Populært innlegg thrice Skrevet 24. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2010 Varierer hva vi spiser på julaften, men søstrene mine er ikke så fan av ribbe og pinnekjøtt, så vi ender som oftest opp med kalkun. Var nettopp og henta posten, og tror dere ikke cashmere cardiganen jeg kjøpte fra SF kom i posten i dag Fin liten julegave. Tro meg, pinnekjøtt liker de 15 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Bra å komme på nå at jeg ikke har noen av finskjortene liggende hjemme hos min mor. Bare noen skjorter som skal byttes pga de er en halv meter for vid. Balle. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Varierer hva vi spiser på julaften, men søstrene mine er ikke så fan av ribbe og pinnekjøtt, så vi ender som oftest opp med kalkun. Var nettopp og henta posten, og tror dere ikke cashmere cardiganen jeg kjøpte fra SF kom i posten i dag Fin liten julegave. Tro meg, pinnekjøtt liker de Din gris! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Sett bort i fra en litt bedre middag og gavene, så konkluderer jeg med at julaften er en ganske kjedelig dag. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Anewz, Endret 24. desember 2010 av thrice 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Varierer hva vi spiser på julaften, men søstrene mine er ikke så fan av ribbe og pinnekjøtt, så vi ender som oftest opp med kalkun. Var nettopp og henta posten, og tror dere ikke cashmere cardiganen jeg kjøpte fra SF kom i posten i dag Fin liten julegave. Tro meg, pinnekjøtt liker de Hahahah, dagens! Forresten. God jul folkens! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hvor mye koster frakten fra The Tie Bar? Og hvor lang tid tar det før man får varen(e)? Edit: Fikk opp ca frakt når jeg la varen i handlekurven, men det er kanskje lokal takst? Endret 25. desember 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå