Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn som det ble beskrevet om på SF, har jeg aldri opplevd av service noen gang.

Det vil si, det mange var veldig opprørt over, at kundebehandlerne ikke gidder å tilby seg å hjelpe en gang når de skjønner at man ikke skal ha noe dyrt.

Det er jo helt sykt, et lite salg er fortsatt et salg, noe som er langt bedre enn å ikke få et salg i det heletatt.

Må man velge mellom to som trenger hjelp, så skjønner jeg det.

Lenke til kommentar

Ikke dyrt?

Nå ble det vel aldri gitt noe svar på hvilken lommebok det var, men jeg tror folk kom frem til at det var en som starter på $1300 - rundt 8000 norske kroner dersom man legger på litt sales tax. Når den da skal spesialbestilles blir det vel fort litt ekstra, og når vi snakker om en lommebok som nærmer seg 10.000 kroner eller muligens et godt stykke over vil ikke jeg kalle det billig.

Lenke til kommentar

Hadde skrevet at det ikke var dyrt i forhold til hva Hermès kan koste, men jeg endret bittelitt på innlegget mitt og fjernet det visst.

Men for mannen i gaten er det vel utenkelig å bruke 10.000 på en lommebok.

 

Uansett, måten han ble behandlet på var jo ikke riktig - hun kunne enten sagt at "Nei, dette kan vi ikke", "Dessverre reserverer vi disse spesialordrene til de beste kundene våre" eller sagt "Ja, dette kan vi klare." Trenger ikke å gå rundt grøten 50 ganger før man spiser.

Lenke til kommentar

Hadde skrevet at det ikke var dyrt i forhold til hva Hermès kan koste, men jeg endret bittelitt på innlegget mitt og fjernet det visst.

Men for mannen i gaten er det vel utenkelig å bruke 10.000 på en lommebok.

 

Uansett, måten han ble behandlet på var jo ikke riktig - hun kunne enten sagt at "Nei, dette kan vi ikke", "Dessverre reserverer vi disse spesialordrene til de beste kundene våre" eller sagt "Ja, dette kan vi klare." Trenger ikke å gå rundt grøten 50 ganger før man spiser.

 

Hermès-personell er kun hyggelig med de som har penger. Snakker av erfaring.

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...