thrice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg døde av den tråden der. Leste litt i den på purseforum også. Herre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Lest en god del, men fikk ikke med meg den på purse forum - link? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 http://forum.purseblog.com/hermes/style-forum-members-h-experience-649950.html Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Haha, har du lest tråden på purseblog? Edit: Ja, litt sent ute ser jeg.... Kanskje en ide å sjekke neste side, lol. Endret 23. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Damene på det forumet må være reklamebransjens våte drøm. De har fått idiotene til å tro at de fortjener å bli behandlet som dritt til de har lagt igjen hundretusener av kroner. Eierne av Hermès ler hele veien til banken. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sånn som det ble beskrevet om på SF, har jeg aldri opplevd av service noen gang. Det vil si, det mange var veldig opprørt over, at kundebehandlerne ikke gidder å tilby seg å hjelpe en gang når de skjønner at man ikke skal ha noe dyrt. Det er jo helt sykt, et lite salg er fortsatt et salg, noe som er langt bedre enn å ikke få et salg i det heletatt. Må man velge mellom to som trenger hjelp, så skjønner jeg det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Slik jeg forsto det kunne ikke Foo handle fordi Hermes har bare et lite nummer med custom bestillinger i året, og de går til faste kunder, noe som er helt forståelig. Problemet var jo at selgeren ikke sa det rett ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ikke dyrt? Nå ble det vel aldri gitt noe svar på hvilken lommebok det var, men jeg tror folk kom frem til at det var en som starter på $1300 - rundt 8000 norske kroner dersom man legger på litt sales tax. Når den da skal spesialbestilles blir det vel fort litt ekstra, og når vi snakker om en lommebok som nærmer seg 10.000 kroner eller muligens et godt stykke over vil ikke jeg kalle det billig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ikke dyrt i Hermès sin verden tydeligvis. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Når du får vesker i millionklassen, så er ikke det der dyrt ^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hadde skrevet at det ikke var dyrt i forhold til hva Hermès kan koste, men jeg endret bittelitt på innlegget mitt og fjernet det visst. Men for mannen i gaten er det vel utenkelig å bruke 10.000 på en lommebok. Uansett, måten han ble behandlet på var jo ikke riktig - hun kunne enten sagt at "Nei, dette kan vi ikke", "Dessverre reserverer vi disse spesialordrene til de beste kundene våre" eller sagt "Ja, dette kan vi klare." Trenger ikke å gå rundt grøten 50 ganger før man spiser. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nja, nei, egentlig ikke. I helgen er det ganske mange unge som drar ut på Lance og Bar(t)... Vært på Djulians før? Han innvandreren der skulle ha meg til å hjelpe han med å smugle narko og cash ut av landet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Hadde skrevet at det ikke var dyrt i forhold til hva Hermès kan koste, men jeg endret bittelitt på innlegget mitt og fjernet det visst. Men for mannen i gaten er det vel utenkelig å bruke 10.000 på en lommebok. Uansett, måten han ble behandlet på var jo ikke riktig - hun kunne enten sagt at "Nei, dette kan vi ikke", "Dessverre reserverer vi disse spesialordrene til de beste kundene våre" eller sagt "Ja, dette kan vi klare." Trenger ikke å gå rundt grøten 50 ganger før man spiser. Hermès-personell er kun hyggelig med de som har penger. Snakker av erfaring. Endret 23. desember 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nå vet jeg ikke om Foo har mye penger eller ikke, men man kunne nesten gå utifra at en som kommer inn å vil ha en lommebok til 8000,- har endel penger. Han kom nok ikke inn i joggebukse heller, da fyren vet å kle seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Mange av medlemmene på purseblog virker som en gjeng med kjerringer totalt distansert fra virkeligheten. Endret 23. desember 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hermès-personell er kun hyggelig med de som har penger. Snakker av erfaring. Dør av det. De jobber i butikk lissm. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har faktisk bare opplevd hyggelige folk hos Hermès faktisk, har dog kun vært innom to butikker da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Riktig god jul folkens! Endret 24. desember 2010 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Herlig bildevalg, Anewz. God jul ed: haha, så bytta du! Endret 24. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå