Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lagde meg en blogg for å gjøre sånn.

 

(og for å kunne skryte av at jeg er hip som har blogg og twitter-konto)

 

Samme her, særs hendig!

 

Hvor finner dere bildene egentlig? Går dere på andre blogger og ser på bilder der, går på forskjellige nettsteder eller hva...? :--)

Ja forsåvidt, man følger andre blogger på tumblr som da dukker opp på dashboardet som er en som newsfeed. Er litt som twitter bare med bilder for min del. Ellers finner man bilder andre steder on the internetz.

Lenke til kommentar

Trenger noen varme sko, min mor godkjenner ikke Earthkeepers zip i minus 20. Jeg har ikke mulighet til å bruke ullsokker i de skoene, mest fordi de er 46, og jeg ville ikke ha 47, fordi det strider meg litt imot.

 

Altså, noen pene, varme sko, hvis noe slikt eksisterer. Evt. noe som har plass til ullsokker/innleggsåle. Pris er ikke så farlig, men har ingen planer om mer en 2 k.

Lenke til kommentar

Jeg lagde meg en blogg for å gjøre sånn.

 

(og for å kunne skryte av at jeg er hip som har blogg og twitter-konto)

 

Jeg er ikke like fancy, men mest fordi jeg ikke ser poenget med enda en slik blogg! :p Med så mange som allerede eksisterer greier de jo å fylle opp Google Reader-kontoen min på no time.

Men liker din blogg, og Pats da.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Har sett på bloggene, og må si jeg liker begge godt.

 

Synes egentlig Henrik sin var litt bedre fordi han slenger opp en del bilder om gangen... Sykt chill.

Kommer bare ett bilde om gangen? Eller, iblant slenger jeg inn noe med ujevne mellomrom, men det er satt opp til å komme 4 ganger daglig mellom 9 am og 11 pm, tror jeg.

Lenke til kommentar

Liker bloggen din, Henrik.

 

Vet ikke helt hva jeg synes om denne. Er både skammelig kul og harry samtidig.

tumblr_lcalsyncjr1qarkcco1_500.jpg

 

Er dette en stil? Altså, denne måten å bære benklærne på er i henhold til ett eller annet regelsett?

 

Jeg klarer ikke la være å tenke «Revenge of the Nerds» når jeg ser det der, må jeg medgi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...