Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiver meg på brunkrem-debatten.

 

Jeg synes det er helt ok så lenge det gjøres med måte. I stad så jeg en brunkremfarvet jente på vei ut av t-banen, og det var så dårlig gjennomført at jeg måtte snu meg for å se om det virkelig var mulig. Det værste var at hun nærmet seg en nyanse som er litt mer rødbrun enn pakistaneres hudfarve.

 

Men brunkrem er vel greit nok, det.

Lenke til kommentar
EvoZ: Om du vil ha en frakk som ikke er like lang som en frakk er du ute etter en halvfrakk. Halvfrakker er 3/4 av lengden av en vanlig frakk (noen mener det er underlig at den ikke er halvparten av lengden, men når flagget er på halv stang er det ikke på midten av stangen, så særlig logisk skal visst ikke slikt være). Eksemplarer til den prisen har jeg imidlertid ikke sett noe til, i alle fall ikke av varianter som har vært noe videre å samle på. Det er selvfølgelig godt mulig jeg har gått glipp av noe, det er jo bare å lete.

5026949[/snapback]

 

Virker som om du kan dette :)

 

Noen som vet om noen butikker som muligens kan ha noe sånn? Må helst holde meg under 2000 pga. av kjøp av lettmotorsykkel ;)

Lenke til kommentar

hehe, kanskje jeg har et litt merkelig busjett?

men men. jakke(500,-) pannebånd (200,-) og sko (500,-)

 

Noen som vet hvilken "mote"sko til ca. 500kroner kommer til å være i vinteren?

Tror det var 2år siden det var inn med sånn tysker "boots" i gul farge...

Noen som vet hvilken det blir dette året?

 

skal ta en titt på tilbudet på jack and jones.

(er det frivillig bukse? eller er det en bestemt, går det an å bestemme tro? stikker ned en tur om 2 timer.)

Lenke til kommentar

Jeg har klassiske beige Timberland-boots, og et annet "lappe-teppe" Timberland-boots, finner ikke bilde, men la oss si at de har svært begrenset bruksområde. Har også et par sorte gore-tex-"vinterstøvler" foret med merinoull til bruk på fjellet. Antar at jeg går for et par boots fra Timberland i rosa/lyseblått... De kan boots...

 

Ellers er man jo også avhengige av noen litt lavere sko, er ikke alltid det er praktisk med store støvler. Men du skal ikke bo mange meterne utenfor ring 2 før det er praktisk. Her er jeg ikke like opptatt av merket, Timberland har noen greie modeller, men det har de fleste andre også.

 

Seilersko kan jo være et alternativ om det passer til stilen. Men generelt bør jo vintersko tåle sne, og det har vi faktisk i gatene i Oslo. Er jo en fordel med skinn eller annet impregnert materiale.

Lenke til kommentar

Når det gjelder sorte støvler har jeg et par jeg ikke helt husker hva heter. Timberland har flere varianter (er så greit når jeg allerede er inne på siden deres...), denne i skinn http://www.timberland.com/product/index.js...rentPage=family

 

Eventuelt blir det mer "casual" med nubukskinn, som det er på de jeg snakker om. Kan godt sjekke opp hvilket merke det er på mine sorte støvler, men mistenker at de står på fjellet. Mener å huske det het et eller annet tvilsomt, men det er ihvertfall gore-tex.

 

EDIT: Etter å ha skrevet dette føler jeg meg litt inhabil, og ber om at dere tar en klype salt til mine anbefalinger... Vi har ingen nåværende interresser, men har hatt.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Slenger meg på Timberland-bølgen her, de lager utrolig gode boots (hils din far, he he). Bruker stort sett bare Timberland om vinteren, i fjor kjøpte jeg riktignok et par YSL boots i skinn som faktisk var ganske varme til de dagene uten så mye snø, fine er de i hvert fall. I år vurderer jeg faktisk de Gucci skoene jeg slang inn et bilde av et par uker siden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...