Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag til farger + mønster på slips og ps?

Koksgrå dress, hvit eller lyseblå skjorte. Skinn enten brunt eller sort (tror nok det blir brunt)

Jeg er helt blank, så hvis jeg får noen gode forslag så skal jeg se om jeg ikke finner meg noe nytt i byen i morra :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg synes nå det er greit å støtte de små så lenge tid går ordentlig for seg :)

Er det noen jeg ikke vil støtte er det svenskene som tar jobbene våre. :hrm:

Tar jobbene våre? Svenskene jobber vel stort sett som butikkmedarbeidere og servitører. Ikke akkurat toppjobber...

Vel, butikkmedarbeiderjobber er den type jobb jeg har søkt det siste året og jeg har flere ganger blitt forbigått av svensker ettersom jeg ikke har mye erfaring. Toppjobb eller ikke - jobb er jobb. Det er ikke alle som har bachelor eller master vet du.

Endret av lokeland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takker for tips :). Hvor/hva er instinct? Jack & Jones - tenker du da på "Selected"? De kan godt mulig ha en sånn en, i motsetning til på J&J. Var innom H&M i går uten å finne noen spesielt fine skjorter - ergo hadde de ikke den. Dog hadde de ikke den "penere klær-avdelingen" sin på den H&M'en jeg var på, som kanskje har den jeg leter etter.

Lenke til kommentar

Forslag til farger + mønster på slips og ps?

Koksgrå dress, hvit eller lyseblå skjorte. Skinn enten brunt eller sort (tror nok det blir brunt)

Jeg er helt blank, så hvis jeg får noen gode forslag så skal jeg se om jeg ikke finner meg noe nytt i byen i morra :p

Det finnes jo uendelig med kombinasjoner. Umulig å vite hva du liker og ikke liker. Foreslår at du går inn på sf eller noe og ser i waywn, så finner du sikkert noe.

Men bare for å si noe, lilla ps og grønt slips, siden det er jul. Helst med et eller annet slags mønster på begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...