KKake Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan er det å bruke kordfløyel på julaften? Fy-fy eller okei? Har valget mellom grå slacks og en brun bukse i kord. Synes den i kord ser best ut med navy blazer og skjorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det kommer da helt an på formalitetsnivået. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Julemiddag med nærmest familie er vel det vanligste på julaften. Du vet vel best hva som passer for deg selv. Personlig har vi det så uformelt som grisen her hjemme, så jeg er alltid overpynta deluxe bare jeg har på en pen skjorte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Forslag til farger + mønster på slips og ps? Koksgrå dress, hvit eller lyseblå skjorte. Skinn enten brunt eller sort (tror nok det blir brunt) Jeg er helt blank, så hvis jeg får noen gode forslag så skal jeg se om jeg ikke finner meg noe nytt i byen i morra Endret 21. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Jeg synes nå det er greit å støtte de små så lenge tid går ordentlig for seg Er det noen jeg ikke vil støtte er det svenskene som tar jobbene våre. Tar jobbene våre? Svenskene jobber vel stort sett som butikkmedarbeidere og servitører. Ikke akkurat toppjobber... Vel, butikkmedarbeiderjobber er den type jobb jeg har søkt det siste året og jeg har flere ganger blitt forbigått av svensker ettersom jeg ikke har mye erfaring. Toppjobb eller ikke - jobb er jobb. Det er ikke alle som har bachelor eller master vet du. Endret 21. desember 2010 av lokeland 2 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vet ikke om dere ser det, men h&m har stilfult puttet buksa nedi halvstøvlettene! Har ikke store butikk kjeder som h&m visse regler for hvordan de kan kle dokker osv. Jack&Jones her i byen har faktisk buksene nedi hvite tennissokker på dukkene. Man kan kanskje ikke vente annet av jack and jones, men fortsatt Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 CB, du bør rydde litt opp i kommentarene på bloggen din. Det er MYE spam der for å si det sånn. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende skjorte som den Rybak () har på seg her? http://www.youtube.com/watch?v=YtkQz3q0Qp4 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Instinct feks? Har sikkert på J&J og. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Takker for tips . Hvor/hva er instinct? Jack & Jones - tenker du da på "Selected"? De kan godt mulig ha en sånn en, i motsetning til på J&J. Var innom H&M i går uten å finne noen spesielt fine skjorter - ergo hadde de ikke den. Dog hadde de ikke den "penere klær-avdelingen" sin på den H&M'en jeg var på, som kanskje har den jeg leter etter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg tror det samme spørsmålet har blitt spurt om tidligere, og det ble gitt et svar. Du burde finne det hvis du søker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Forslag til farger + mønster på slips og ps? Koksgrå dress, hvit eller lyseblå skjorte. Skinn enten brunt eller sort (tror nok det blir brunt) Jeg er helt blank, så hvis jeg får noen gode forslag så skal jeg se om jeg ikke finner meg noe nytt i byen i morra Det finnes jo uendelig med kombinasjoner. Umulig å vite hva du liker og ikke liker. Foreslår at du går inn på sf eller noe og ser i waywn, så finner du sikkert noe. Men bare for å si noe, lilla ps og grønt slips, siden det er jul. Helst med et eller annet slags mønster på begge. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Som sagt, jeg er helt blank og er åpen for de fleste kombinasjoner. Er fullt klar over at det er uendelig antall muligheter. Takk ihvertfall, forslaget ditt var absolutt bedre enn ingenting, og kan kanskje få meg til å tenke frem noen bra kombinasjoner som er mulige Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Som sagt, gå inn på en eller annen side med mye bilder og finn noe du liker. Det er mye bedre å plukke ut noe man selv vil ha enn å bare kjøpe noe en random fyr på et forum sier. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 multisync: Det jeg har gjort er å lage en egen inspirasjonsmappe. Laster ned alt av bilder av kombinasjoner (SF f.eks.) jeg liker som jeg plasserer i den mappa, som jeg igjen kan titte igjennom når jeg kommer opp i en slik situasjon og har dårlig med kreativitet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 multisync: Det jeg har gjort er å lage en egen inspirasjonsmappe. Laster ned alt av bilder av kombinasjoner (SF f.eks.) jeg liker som jeg plasserer i den mappa, som jeg igjen kan titte igjennom når jeg kommer opp i en slik situasjon og har dårlig med kreativitet. Smart Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Last opp inspirasjonsmappa, kjære Endret 22. desember 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg lagde meg en blogg for å gjøre sånn. (og for å kunne skryte av at jeg er hip som har blogg og twitter-konto) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er ikke ordentlig blogg uten dagens outfit og bilder fra kule events med sjampis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå