Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Norge fant jeg RL med både custom fit og slim fit. Vil ha slim fit, men hva tilsvarer slimt fit når du handler fra RL.com?

Så vidt jeg vet selger de ikke slim-fit på .com, de selger derimot custom slim-fit, noe som jeg regner med at er det samme som custom-fit. På .co.uk har de slim-fit.

 

Nå er ikke jeg 100% sikker, noen andre som er det bør nok svare.

 

Ineed, greit å være sikkert på at du får riktig størrelse når du handler fra USA.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Har så smått startet planleggingen for dagen som kommer uken etter julaften, og ettersom dress blir for formelt er jeg usikker på alternativene (har som regel kjørt dress rundt juletider). Har tenkt et par jeans/mørke chinos, en penere skjorte og en pen cardigan, men hva er andre alternativer til å ringe inn det nye året med fjorisfyllen (mine venner anerkjenner ikke ekslusivt boblevann fra frankrike) og som ikke blir formelt? Blazer? Noen?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Seriøst, dette har blitt diskutert 394852 ganger før.

 

S

 

Ø

 

K

Enig, men søkefunksjonen er helt rompis etter forandringene. Får bare opp tråder, ikke spesifikke innlegg i trådene.

Lenke til kommentar

Ville ventet til januarsalget. Det er jo vareprøver, utgående kolleksjoner og diverse rusk og rask som blir sendt til outletene - noen ganger kan man være heldig, men når det er et stort salg i såpass nær fremtid ville jeg nok ikke tatt meg bryet.

 

Ok, da dropper jeg det med mindre jeg kjeder meg voldsomt en dag. ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke dratt der selv på salg, er så dårlig størrelser og utvalg. Fullstendig kaos er det også, med tanke på alle menneskene som skal få med seg salgene.

 

Angående Barbour jakka, noe jeg kunne gått med hvis den ikke hadde hatt et flagg inni seg, samt 2 stygge logoer på brystet.

Lenke til kommentar

http://cravings.no/2010/cravings-pa-barbour-steve-mcqueen-tribute/

 

Yay or nay? Selv syns jeg den var tøff, men ikke noe som ville kledd meg

 

Syns den var litt for distressed...

 

 

Er på østlandet i jula, og lurte på om det ville være bryet verdt å besøke outletene i Vestby. Før julaften eller i romjula? Eller er alt ribbet på denne tiden?

 

Jeg og Kavinsky var der i forrige uke, og det var faktisk overraskende bra utvalg til å være rett før jul. Selv fikk jeg kjøpt alle julegavene jeg var ute etter (og en ny Le Creuset-kjele til meg selv, lol).. Det kommer dog litt an på hva du er ute etter. På Follestad-outleten har de hatt godt utvalg blazere de to gangene jeg har vært der, og også mye skjorter. Skjorter har de også mye av på Outlet One. Skal du ha noe annet er det litt random hva man finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...