Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen headers til fargebruk på lommetørkle i forhold til skjorte/dress/slips? Forøvrig, er det feil å sprite opp ett gallaantrekk i svart og hvitt (hvilket slips skal en bruke her?) med et tørkle for å skape litt forskjell fra alle andre i "konfirmantdresser"?

 

Bare bruk noe som passer til de andre fargene du har på deg, men ikke bruk et i samme farge som dress, skjorte eller slips, med mindre det er snakk om et hvitt lommetørkle.

 

Til gallaantrekk syns jeg det blir stygt med farger på lommetørklet, men jeg så en på sf som hadde et hvitt tørkle med sorte kanter til smoking. Det så ganske bra ut. Et sånt et.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At noe er laget i "Jallaland" behøver jo ikke bety det er dårlig. Asiatere (og andre) er i stand til å lage kvalitetsvarer de også, så det er viktigere å se på bedriften som selger dette. Men synes flere kunne lært litt av Stormberg. De kjører jo en god linje på det her med fabrikker i utlandet og er 100% åpen om de på nettsiden. Du kan til og med finne adressen til fabrikkene der!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

I Norge fant jeg RL med både custom fit og slim fit. Vil ha slim fit, men hva tilsvarer slimt fit når du handler fra RL.com?

Så vidt jeg vet selger de ikke slim-fit på .com, de selger derimot custom slim-fit, noe som jeg regner med at er det samme som custom-fit. På .co.uk har de slim-fit.

 

Nå er ikke jeg 100% sikker, noen andre som er det bør nok svare.

Lenke til kommentar

At noe er laget i "Jallaland" behøver jo ikke bety det er dårlig. Asiatere (og andre) er i stand til å lage kvalitetsvarer de også, så det er viktigere å se på bedriften som selger dette. Men synes flere kunne lært litt av Stormberg. De kjører jo en god linje på det her med fabrikker i utlandet og er 100% åpen om de på nettsiden. Du kan til og med finne adressen til fabrikkene der!

Vet at det er mange firmaer som ikke har svin på skogen, men for meg er det mer en prinsippsak. Jeg betaler gladelig mer for et plagg laget i Europa enn et som er laget i kina. Det har først og fremst med følelser å gjøre, ike kvalitet.

Lenke til kommentar

Noen headers til fargebruk på lommetørkle i forhold til skjorte/dress/slips? Forøvrig, er det feil å sprite opp ett gallaantrekk i svart og hvitt (hvilket slips skal en bruke her?) med et tørkle for å skape litt forskjell fra alle andre i "konfirmantdresser"?

 

Bare bruk noe som passer til de andre fargene du har på deg, men ikke bruk et i samme farge som dress, skjorte eller slips, med mindre det er snakk om et hvitt lommetørkle.

 

Til gallaantrekk syns jeg det blir stygt med farger på lommetørklet, men jeg så en på sf som hadde et hvitt tørkle med sorte kanter til smoking. Det så ganske bra ut. Et sånt et.

 

Takk for svar begge to! Blir nok hvitt til gallaen, ellers forsøke å matche litt. Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...