Mchansern Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Noen som har tips til gode restauranter i oslo som ikke koster så veldig mye? Hvor mye er "ikke så veldig mye"? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Det er litt vanskelig å anbefale noe uten å vite hvor du bor... Har både stavanger og bergen tilgjengelig, skal en tur til oslo på nyåret, så kan slå til der også. Foreslår at du venter til du skal til Oslo (hvis du skal dra ditt samtidig med salget). Gå på Ferner, Gunnar Øye, L'Escalier, Follestad osvosv, og kjøp noe på tibud der. En dress som originalt koster 10 000 er i de fleste tilfeller betydelig bedre enn en med originalpris på 5000, og du finner masse dresser med 50 % avslag eller mer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 13 innlegg forsvant, og jeg regner med at dere forstår hvorfor. Har du et problem med en enkelt bruker tar du det på PM, hvis du på ingen måte ikke klarer å holde det for deg selv. Slik oppførsel grenser mot mobbing, som er noe vi slår hardt ned på. Neste gang kan det komme strengere reaksjoner enn at innlegg blir slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Har mange tips, men hvor mye tenker du å bruke? Og er det i ett området av Oslo du kunne tenke deg å spise? Jeg tenkte i nærheten av aker brygge, evt karl johan. Billig er vel kanskje et måltid for undet 500kr i mine øyne. Greit å ha noen steder i bakhodet hvis man trenger et kjapt måltid etter en dag med shopping feks. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Da var skjortene fra ctshirts ankommet. Men etter å ha prøvd en av skjortene på så angrer på at jeg ikke valgte slimfit. Så blir vell å sende en eller to i retur. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 ctshirts Charles Tyrwhitt. Please. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Spennende artikkel: Suitably dressed The lounge suit, battledress of the world’s businessmen, is 150 years old—possibly http://www.economist.com/node/17722802?story_id=17722802 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Takk for linken! Meget interessant, ja. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Hvile farger passer til en sløyfe til tredelt blå toknapps dress? Vil rød se bra ut? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, men det kommer an på rødfargen. Ellers kan det meste se bra ut til blått, selv er jeg en fan av orange, men det er vel mer til slips. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Om skjorten er hvit passer det bra Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Hvit skjorte ja. Dressen er forøvrig grov i stoffet og har det jeg vil kalle et klassisk engelsk snitt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Sleng opp et fitpic Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Kan gjøre det i bildetråden i morra. Skal vel også legges til at dresen ikke sitter perfekt på meg- da jeg har arvet den. Jeg er litt for tynn for den. Skal prøve å få sydd den inn litt etter jul( ironisk nok, siden det er i jula jeg bruker den) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Fiks den i romjula, så har du den til nyttårsaften Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Skal på fjellet hele romjula og nyttårsaften, så går ikke. Har egentlig en annen lysebrun dress som jeg skulle ha sydd inn, og dermed tenker jeg at det er like greit å sy inn begge to i samme slengen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Joda, men hva om skredderen er dårlig? Da risikerer du å ødelegge to dresser, ikke bare en. Stiller seg jo naturlig nok annerledes dersom du har erfaring med skredderen, men jeg ville nok fikset en dress om gangen og fått den blå ferdig før jul. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Veldig godt poeng der ja, Greit å prøveskredde en først Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Noen headers til fargebruk på lommetørkle i forhold til skjorte/dress/slips? Forøvrig, er det feil å sprite opp ett gallaantrekk i svart og hvitt (hvilket slips skal en bruke her?) med et tørkle for å skape litt forskjell fra alle andre i "konfirmantdresser"? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 De få gangene jeg bruker dress har jeg alltid tørkle i samme farge som skjorten, synes det er enklest og jeg er litt lat. Mange her inne som sikkert kan gi deg bedre tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå