Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kan jeg måle føttene mine, sende målene til Herringshoes, og be dem finne sko som passer? :p

 

Vet ikke om de oppgir innvendige mål på skoene sine, men jeg har brent meg på det før - målene PRL oppgir på skoene sine, stemmer ikke. Selv med en halv tomme å gå på, var de en halv tomme kortere enn foten min.

 

Og hva gjør man egentlig dersom de er for store/små, og man må bytte? Sender Herringshoes nye uten kostnad, så det kun er returfrakten man må betale? Sidene deres skriver kun om refund. Og hva med tollen? Fyller man ut utførselsskjema med bytte/reparasjon når man sender dem tilbake, så man slipper dobbelbetaling?

 

Kunne godt tenke meg å bestille derifra, men har ett (mitt eneste totalt) mislykket skokjøp over nett friskt i minne.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pakken merkes som feilvare/retur. Man må betale for frakt frem og tilbake, men det er det eneste.

 

Mål føttene dine. Både lengde og bredde

Så de kan merke de nye ertsatningsskoene i riktig størrelse med "replacement" eller liknenede, så du slipper å momse dem inn igjen?

 

Får ta og sende dem en mail etter jul (typ, når januarstipendet kommer) for jeg trenger virkelig noen mørkebrune "dagligsko"av grei kvalitet og relativt pent utsende. Tenker jeg kjøper tomed det samme, så jeg har noe å veksle mellom.

Lenke til kommentar

Så de kan merke de nye ertsatningsskoene i riktig størrelse med "replacement" eller liknenede, så du slipper å momse dem inn igjen?

 

Når du sender skoene i retur, så fyller du ut en proformafaktura på Posten som de legger ved. Så kvitterer Herring Shoes på den når de mottar pakken og legger ved erstatningsskoene når de sender dem.

 

Helt smertefritt.

Lenke til kommentar

Ikke dårlig å få treretters med masse god vin, kaffe og konjakk + en dressjakke på en søndag!

Ble tilbudt en flott bukse fra Hugo Boss også, men den var alt for stor i livet :(

 

Dette var en av anledningene hvor jeg brukte "pentøfflene" mine også, fikk skryt for dem.

Jeg har vist arvet mye bra av bestefar som feks klesinteressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...