NgZ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Kan jeg måle føttene mine, sende målene til Herringshoes, og be dem finne sko som passer? Vet ikke om de oppgir innvendige mål på skoene sine, men jeg har brent meg på det før - målene PRL oppgir på skoene sine, stemmer ikke. Selv med en halv tomme å gå på, var de en halv tomme kortere enn foten min. Og hva gjør man egentlig dersom de er for store/små, og man må bytte? Sender Herringshoes nye uten kostnad, så det kun er returfrakten man må betale? Sidene deres skriver kun om refund. Og hva med tollen? Fyller man ut utførselsskjema med bytte/reparasjon når man sender dem tilbake, så man slipper dobbelbetaling? Kunne godt tenke meg å bestille derifra, men har ett (mitt eneste totalt) mislykket skokjøp over nett friskt i minne. Endret 19. desember 2010 av NgZ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Pakken merkes som feilvare/retur. Man må betale for frakt frem og tilbake, men det er det eneste. Mål føttene dine. Både lengde og bredde Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 NgZ: Send dem en mail og be dem måle skoen du er interessert i på innsiden. Kundeservicen der er god, så jeg tror ikke det vil være et problem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Pakken merkes som feilvare/retur. Man må betale for frakt frem og tilbake, men det er det eneste. Mål føttene dine. Både lengde og bredde Så de kan merke de nye ertsatningsskoene i riktig størrelse med "replacement" eller liknenede, så du slipper å momse dem inn igjen? Får ta og sende dem en mail etter jul (typ, når januarstipendet kommer) for jeg trenger virkelig noen mørkebrune "dagligsko"av grei kvalitet og relativt pent utsende. Tenker jeg kjøper tomed det samme, så jeg har noe å veksle mellom. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, det er jo vanlig praksis hvis man må sende noe i retur. Hvis du skal bruke de hver dag er du nesten nødt til å ha to par. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har jo noen halvveis brukbare sko nå og (og et par gode vintersko). Men må ha noen nye sko snart, og tenkte det var greit å prøve noe annet enn Ecco denne gangen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg tror helt seriøst at jeg aldri har sett et par Eccosko jeg liker. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 De er ikke videre fine (mildt sagt), men vintersko til lek i snøen er de ikke såå dårlige til å lage, I guess. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Alltid hatt litt kresne føtter som hr likt Ecco-sko godt, og de lager helt greie vår/høstsko. Så lenge man ikke er ute etter den litt klassiske skinnsko-looken, for der er det dessverre mye litt store gummisåler. Og det er jeg nå. Endret 19. desember 2010 av NgZ Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Liker ikke sko fra Ecco jeg heller. Får alltid assossiasjoner til slike sko når jeg hører Ecco Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Så de kan merke de nye ertsatningsskoene i riktig størrelse med "replacement" eller liknenede, så du slipper å momse dem inn igjen? Når du sender skoene i retur, så fyller du ut en proformafaktura på Posten som de legger ved. Så kvitterer Herring Shoes på den når de mottar pakken og legger ved erstatningsskoene når de sender dem. Helt smertefritt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ikke dårlig å få treretters med masse god vin, kaffe og konjakk + en dressjakke på en søndag! Ble tilbudt en flott bukse fra Hugo Boss også, men den var alt for stor i livet Dette var en av anledningene hvor jeg brukte "pentøfflene" mine også, fikk skryt for dem. Jeg har vist arvet mye bra av bestefar som feks klesinteressen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Akkurat det antrekket er litt gamlis, ikke mer eller mindre. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Noen som har tips til gode restauranter i oslo som ikke koster så veldig mye? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har mange tips, men hvor mye tenker du å bruke? Og er det i ett området av Oslo du kunne tenke deg å spise? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei. Har tenkt å kjøpe dress, prisklasse rundt 5 000. Har vært å sett litt rundt, og har sett på litt forskjellig. Vil gjerne ha en grå/mørkeblå dress. Noen som har tips, eller idéer til hvilken jeg skal gå for/hvor jeg skal lete? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg ville ventet til januarsalget, for a start... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I can do that. Selv om det hadde vært OK med en ny dress til nyttår osv. Men spm. mitt gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er litt vanskelig å anbefale noe uten å vite hvor du bor... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er litt vanskelig å anbefale noe uten å vite hvor du bor... Har både stavanger og bergen tilgjengelig, skal en tur til oslo på nyåret, så kan slå til der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå