Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du har jo Ferner Jacobsen i Fredrikstad. Det er vel i nærheten? (er ikke kjent med avstander i Østfold). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvor i Akershus/Oslo kan jeg få kjøpt Superdry-jakker? Tror jeg har funnet et sted med adresse Henrik Ibsensgt 60 (Oslo) men har ikke fått tid til å dra dit enda. Noen som vet om andre steder? Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bertoni butikker selger Superdry tror jeg, er desverre nok av de butikkene i Akerhus. Lillestrøm, Metro på Lørenskog etc. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor er nudie jeans så jævla dyre? og hvor finner jeg demm billig? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 De ligger vel rundt 1000 kroner? Jeg tror neppe du finner dem billigere her til lands. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Fant kun til 1399,- jeg da Big Bengt modellen som jeg fikk ambefalt (takk til tipser, de satt bra) Endret 18. desember 2010 av Balthier842 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bertoni butikker selger Superdry tror jeg, er desverre nok av de butikkene i Akerhus. Lillestrøm, Metro på Lørenskog etc. ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har helt glemt malariapillene. Tror jeg bare skal ta de i India og sør-øst asia. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Wow, jeg ble såpass imponert over resulatet til H.H Simonsen Clay at jeg kommer til å kjøpe to bokser til mens den enda er på tilbud (må bare finne ut hva butikken jeg kjøpte den i heter. Var på Sandvika storsenter). Takker lokeland for tipset. Er Mud like god som Clay? Vurderer denne også. Ellers meldes det om -25 grader i Oslo til uken så kle dere godt. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg har begge og liker å kombinere de, men clay holder helt fint, selv i mitt tykke og umedgjørlige hår! Hvilken frisør på Sandvika er det snakk om? Tommi salongen (er den eneste jeg husker navnet på), eller en annen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ikke Tommi-Salongen nei. En noe mer anonym. Mener den var på den nye delen. Googlet meg frem til at det er en frisør der som heter Modern design, så kan være den. Koster 99kr boksen der. Lenke til kommentar
pex Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvor lang er leveringstiden på herringshoes? Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fem dager for min siste. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Noen som har kjøpt noe fra RalphLauren.com i det siste? Fikk to gensere (i small) denne uken. Er ikke fornøyd med passformen. Begge sitter bra øverst (skuldre og bryst), men rundt midjen er de begge altfor vide. Kjøpte tilsvarende gensere for ett år siden. De har en smalere passform og er størrelsesmessig lik andre produsenter. Har ikke blitt noe slankere siden ifjor, så RL må ha endret størrelsen. Idiotisk, spør du meg. Kjøpte du tilfeldigvis de første genserne i Norge? Det er forskjell på de amerikanske str. og de Europeiske str. Hvordan forskjell da? Jeg har to RL gensere på vei med jetcarrier nå. Håper virkelig ikke jeg truffet feil :/ Endret 19. desember 2010 av Teac Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 At amerikanske størrelser er større enn de europeiske. Men har ingen erfaring selv, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvor lang er leveringstiden på herringshoes? Kommer helt an på hvor du bor i Norge. Jo lengre nord, jo lengre tid. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 At amerikanske størrelser er større enn de europeiske. Men har ingen erfaring selv, så jeg vet ikke. Ok. Flott. Jeg ligger i mellom medium og large, men valgte medium på denne bestillingen. Satser på det går bra. Pakken ble shippet med jetccarier i går. Noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar med fly? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fra flyet letter til det lander tar det bare et par timer, men de går ikke daglig. Går vel ukentlig på tirsdager, tror jeg? Uansett er det ikke så lett å si noe nå med alt snøkaoset, og det skal jo i tillegg sendes med Posten som har nok å gjøre. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Herringshoes pleier å være store i størrelsene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Feil. De som selges under merket Herring er produsert av forskjellige produsenter, f.eks. Loake, Barker og Cheaney, og størrelsene vil naturligvis variere litt utifra hvem som har produsert dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå