Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, jeg ble såpass imponert over resulatet til H.H Simonsen Clay at jeg kommer til å kjøpe to bokser til mens den enda er på tilbud (må bare finne ut hva butikken jeg kjøpte den i heter. Var på Sandvika storsenter). Takker lokeland for tipset. Er Mud like god som Clay? Vurderer denne også.

Ellers meldes det om -25 grader i Oslo til uken så kle dere godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt noe fra RalphLauren.com i det siste? Fikk to gensere (i small) denne uken. Er ikke fornøyd med passformen. Begge sitter bra øverst (skuldre og bryst), men rundt midjen er de begge altfor vide. Kjøpte tilsvarende gensere for ett år siden. De har en smalere passform og er størrelsesmessig lik andre produsenter. Har ikke blitt noe slankere siden ifjor, så RL må ha endret størrelsen. Idiotisk, spør du meg.

Kjøpte du tilfeldigvis de første genserne i Norge? Det er forskjell på de amerikanske str. og de Europeiske str.

Hvordan forskjell da? Jeg har to RL gensere på vei med jetcarrier nå. Håper virkelig ikke jeg truffet feil :/

Endret av Teac
Lenke til kommentar

At amerikanske størrelser er større enn de europeiske. Men har ingen erfaring selv, så jeg vet ikke.

Ok. Flott. Jeg ligger i mellom medium og large, men valgte medium på denne bestillingen. Satser på det går bra. Pakken ble shippet med jetccarier i går. Noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar med fly?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...