Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte du snakket noe om at du skulle på backpacking. Hvor er det du skal? Hvilke land skal du besøke?

Jeg drar til Vietnam og Kambodsja i sommer. :fun:

 

 

Jeg skal innom. Har 10 uker på å komme meg fra Bangkok til Shangai.

 

Har dere noen kilde på alt dette vrøvlet eller er det bare noe dere "kan"?

 

Utdyp.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål, når bruker man dobbel og enkel four in hand knot? Har selv bare brukt enkel, men lurte på om det var ved noen anledninger, eller til noen skjorter, hvor man burde bruke dobbel ovenfor enkel? De skjortene som det er stor avstand mellom snippene, kanskje?

Skjorter med brede kraver (spread, cut-away) ser i mine øyne bedre ut med en dobbel four in hand, men det vel ikke et spørsmål om anledning, men heller hva det skal kombineres med; slipset (tykkelsen, bredden) og kraven på skjorta.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Sam Hober lager slips til dine spesifikasjoner til en langt billigere pris enn du ville fått et Marinellaslips.

Hvordan er kvaliteten (regner med den god/dugbar ettersom du nevner det)? Savner et slips som lager en ordentlig knute.

Edit: Husket ikke navnet, men har jo siklet på en del slips derifra.

 

Necktie-English-silk-EST-26b.jpg

Italian-necktie-IFT-4b.jpg

 

Ja takk!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Hørte du snakket noe om at du skulle på backpacking. Hvor er det du skal? Hvilke land skal du besøke?

Jeg drar til Vietnam og Kambodsja i sommer. :fun:

 

 

Jeg skal innom. Har 10 uker på å komme meg fra Bangkok til Shangai.

 

 

Kult! Hvilke steder skal du og hva skal du se?

 

Vi kan evt ta dette på PM om du er interessert og folka her ikke gidder å høre på.

Lenke til kommentar

Jepp, interresert selv.

Vet fortsatt ikke hvor jeg skal dra, og hører gjerne om hva dere planlegger :thumbup:

Jeg skal dra på ferie og ikke type "backpacking". Blir 3 uker i Vietnam og Kambodsja.

 

Besøke steder som Hanoi, Ha Long Bay, Hue, Ho Chi Minh City, Hoi An, Mekong delta, Phnom Penh, Siam Reap m/ Angkorene og Bangkok.

 

Ettersom jeg er flynerd så får jeg flydd litt innenriks der nede også.

Lenke til kommentar

Kult! Hvilke steder skal du og hva skal du se?

 

Vi kan evt ta dette på PM om du er interessert og folka her ikke gidder å høre på.

 

Dette er vel det jeg kommer på nå.

 

Hanoi

Ho Chi Min

Phnom Pen

Siem Reap

Angkor Wat

Mye av reisingen vil foregå på elvebåt, siden vi er der når det er regntid innenlands.

Han jeg reiser med har vært der før, og har noen kontakter som kan fikse litt forskjellig i Vietnam tror jeg det var.

Vi kommer til å ta ganske mye på sparket, siden vi har lagd en såpass åpen reiseplan. Det var sikkert noe mer også, men jeg kommer ikke på det nå. Familien har krevd en bildeblogg av hva vi skal gjøre, så kan sikkert sende deg linken på PM hvis du er interessert. Vi lander i Bangkok i mai engang tror jeg.

 

Har dere noe på planen?

Lenke til kommentar

Kult! Hvilke steder skal du og hva skal du se?

 

Vi kan evt ta dette på PM om du er interessert og folka her ikke gidder å høre på.

 

Har dere noe på planen?

 

Skal innom mye av stedene dere skal. Vi drar i Juni/Juli så det er også regntid når vi drar.

 

Spm: Skal du og han andre karen ta Malaria-piller eller dropper dere det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...